חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 3 ביולי 2014
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז לאחר שאתמול הייתי בארוע הביוטי סיטי של הסופר פארם, הרבה מכן שאלו אותי האם כדאי או לא כדאי להגיע לארוע.



















אתחיל ואומר- שכן שווה להגיע, ולו בכדי להנות מהיופי וההשקעה בנראות ובהפקה של הארוע.

כל מי שאוהבת קוסמטיקה- תוכל להנות ממבצעים משתלמים (במיוחד בדוכן של המותג לייף מבית סופר פארם) ומהשקות.

ומי שאוהבת עיצוב- תהנה מהעיצוב המיוחד של המתחם- שכולו בהשראה יפנית.

ומי שאוהבת בגדים ובלט- תהנה ממופעים מקסימים של הבלט הישראלי (בניצוחו של עידו תדמור המוכשר).

ותצוגות אופנה של בוגרי שנקר- הכל בהשראה יפנית גם כן.

מי שאוהבת אוכל יפני- ניתן להנות מסושי (כמובן) ואפילו מבית תה בסגנון יפני אותנטי. 
[קחו בחשבון שמחירי המזון די יקרים]

כמובן שישנן גם הרצאות במגוון תחומים- בריאות, יופי, לייפסטייל, עיצוב, אופנה, איפור ועוד (ניתן להרשם באתר).

ויש אפילו פינת הדרכה לאוריגמי ומעין שוק-בזאר כמו ביפן.

דעתי על הארוע: היה לי חשוב לחוות את הארוע כ"אחת האדם" ולא כבלוגרית בארוע מושקע לבלוגרים (שלא תמיד מייצג את הארוע לקהל הרחב).
רציתי לתת לכן חוות דעת אמיתית  - וברוב הדוכנים לא אמרתי שאני בלוגרית. 
אני חייבת לציין לטובה את העובדה שהמתחם לא צפוף ומרווח, הכל באמת מאד יפה ויש אווירה כיפית (ממש של חו"ל). 
הדיילות באמת מקסימות בכל הדוכנים, ולא דוחפות לך מוצרים לקניה. 
נהניתי להתנסות במוצרים השונים לפני רכישה ולבלות זמן איכות עם חברות. 

חייבת לציין שלא ממליצה להגיע עם הבן זוג או הילדים (ראיתי שם כאלה והם היו נראים אבודים ומשעוממים).

מבצעים שכדאי לשים לב אליהם:

*בדוכן של לייף- ברכישת מכשיר ולק ג'ל (בעלות של 120 ש"ח)- קבלי מריחת לק ג'ל מתנה. 
בנוסף, ישנם מוצרים שווים בהנחות- למשל ברונזר וסומק- 30 ש"ח, צלליות- 20 ש"ח, מעגל ריסים - 10 ש"ח, שפתונים דו צדדיים- 17 ש"ח ועוד.

*בדוכן של סאלי הנסן- ברכישת שני מוצרים (או בעלות של 35 ש"ח)- קבלי שיוף ומריחת לק.

*בדוכן של קליניק- מלבד השקת מברשת חדשה לניקוי הפנים (בעלות מוגזמת בעיני) ישנן המון הנחות על כל המוצרים.

*בדוכן של קלרינס- מלבד השקת קולקציית קיץ, ניתן למצוא מוצרים במחירים מיוחדים והנחה של 20% או מוצר שני בחצי מחיר.

*בדוכן של בורז'ואה- נהניתי להתנסות סופסוף בשפתונים העמידים (מאד) VELVET.
הכי אהבתי את גוון מס' 02. גם שם ניתן למצוא מוצרים בהנחה במחירים שנעים בין 60-80 ש"ח.

*בדוכן של רבלון - המייק אפ האהוב קולורסטיי בעלות של 80 ש"ח. 
ברכישה מעל מאה ש"ח מקבלים מתנה מסיר איפור.

*בדוכן של לוריאל- מוצרים בהנחות שנעים בין 30-55 ש"ח.

*בדוכן של סופט טאצ' - בקניה של פינצטה מאירה מקבלים סידור גבות מקצועי מתנה.

*כמובן שהיה דוכן של קוטקס- שנתן מבצע 1+1, דוכן של אולוויז- שמחלק דוגמיות ויש משחק נחמד להשתתפות בהגרלה. 
בנוסף, ניתן היה להתנסות במכשיר החדש של שול להסרת עור קשה מכף הרגל (היה תור ממש ארוך) וגם של פדיליידי, ישנן עמדות שונות שניתן להצטלם ולקבל תמונה ממוגנטת .

ועוד המון מבצעים והטבות :)

 והנה קצת תמונות מאתמול-

 

ומהמתחם עצמו-

 


 

 

דוכני מותגי איפור-

 

  








 ואני עם עומר אסף- המאפר הראשי של קרליין


 
  
מותגי טיפוח לשיער-

 

בשמים-

  


 

  


 

   

                                                    

     



בית התה היפני-

   



מתוך המופע -



האירוע מתקיים בין התאריכים ה-1-4/7, בביתן 1, גני התערוכה, ת"א

שימו לב נותרו לכן יומיים להנות מכל היופי הזה!

ממש כדאי להגיע :)


אתן עוד פה??



ממני,
______________________________________________________________________
מחירי הכרטיסים: לקוחות לייף סטייל-כרטיס כניסה זוגי חינם שישלח בדואר.כרטיס זוגי בחינם בקנייה מעל 99 ₪ בסניפי סופר-פארם, כרטיס זוגי בקופת האירוע: 20 ₪, כרטיס יחיד בקופת האירוע: 30 ₪
 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה