חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שבת, 25 באוקטובר 2014


בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

איך עברו עליכן חגי תשרי?

איזה כיף לחזור לשגרה (NOT!).

עכשיו אנחנו בעיצומן של חילופי העונות- עובדה שמשפיעה (לרעה) עלינו.

בעיקר על הגוף והשיער- שדורשים מעט יותר טיפול ולחות.

לכן, החלטתי להקדיש פוסט לסיקור מוצרים לטיפוח העור והשיער.

ישנן הרבה בנות שסובלות מנשירת שיער מוגברת בעונה הזו.

אז מלבד ההמלצה שלי לעשות בדיקות דם- ולוודא שלא חסר לכן כלום,

אני ממליצה על מוצרים שיעזרו לטפח את השיער.

שימו לב- לא בטוח שזה ימנע את הנשירה- אבל אולי יפחית אותה..

אבל מה שבטוח- השיער ירגיש נהדר.

*המוצר הראשון עליו אני ממליצה הוא מסכת ארגן של חברת SCARA

צילום יח"צ






















מדובר במסכת ארגן מיוחדת המיועדת לשיקום והזנה.
המסכה מועשרת בשמן ארגן ומיועדת לטיפול ולשיקום שיער יבש, פגום, לאחר צביעה או החלקה. 
המסכה מעניקה לשיער הזנה עמוקה ומעטפת הגנה חיצונית מועשרת בלחות. 
לאחר השימוש, השיער נותר רך, נעים למגע ומלא ברק.
מחיר: 14.9 ל250 מ"ל
דעתי על המוצר: את המוצרים של חברת SCARA כבר סקרתי בעבר.
גם כאן, מדובר במוצר מוצלח מאד.
המסכה אכן מעניקה לחות לשיער והוא נותר נעים ורך וקל לסירוק.
מומלץ ולו בשל המחיר המצוין!

 
*המוצר השני עליו אני ממליצה הוא מוצר חובה בכל עונה, ובייחוד בעונת הסתיו:
הלא הוא קרם ידיים.
אני מאד אוהבת קרם ידיים שהוא עשיר, אך עם זאת לא מכביד ולא מותיר תחושת שמנוניות.
קרם הידיים הבא מבחינתי עושה הכל והוא פשוט מושלם!

סבוקלם קרם ידיים אינטנסיב ריפייר - SeboCalm Intensive Repair Hand Cream


צילום יח"צ






























הערכה המקסימה שקיבלתי מסבוקלם שכללה מגבת, עט והקרם ידיים המעולה


















קרם ידיים מרוכז המעניק רכות מירבית לעור ומונע סדקים ויובש. 
מכיל אוריאה ותמצית צמח הארכובית, המיטיבים לקשור את הלחות לעור, לאורך זמן תוך יצירת מעטה הגנה לעור. 
הקרם נספג במהירות, אינו שמנוני,ומותיר את העור רך וקטיפתי. 
שימוש יומיומי בתכשיר יתרום לשמירה על ידיים מטופחות ונעימות לאורך זמן, ויסייע במניעת סדקים הנובעים מיובש או ממגע תכוף במים. 
מסייע בהאטת קצב הזדקנות עור הידיים.
היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש 
מחיר: 40 ש"ח ל70 מ"ל
דעתי על המוצר:כמובן שאני מאוהבת במוצרי חברת סבוקלם! 
טרם נתקלתי במוצר שלהם שהיה פחות ממעולה. ולהזכירכן- מדובר בחברה ישראלי ושלא מנסה על בע"ח.
גם המוצר הזה פשוט מושלם- נותן לידיים לחות נעימה, מבלי להכביד לא בריח ולא בתחושת שמנוניות.
לא בדקתי עד כמה באמת הקרם מסייע בהאטת קצב הזקנות העור, אך אני כן שמה לב לכך שעור הידיים שלי נראה חלק ומאד נעים למגע לאחר השימוש. מומלץ!

להלן מספר טיפים לשמירה על ידיים מטופחות:
1. נקו במידה: לא מומלץ להגזים בשטיפת ידיים מעבר לשמירה על היגיינה בסיסית. 
 כאשר זה לא הכרחי העדיפו להשתמש במים בלבד, או בסבון עדין במיוחד.
2. יורדים להגנה: מומלץ להשתמש בכפפות בעת שטיפת כלים וניקוי הבית. 
אם לא משתמשים בכפפות, רצוי למרוח קרם שייצור שכבת הגנה על העור.
3. מריחה תכופה: מומלץ למרוח קרם ידיים לפני כל יציאה מהבית כדי להגן עליהן מנזקי הסביבה ומשינויי מזג האוויר התכופים.
4. עיסוי עמוק: במריחת קרם הידיים, יש לעסות היטב כדי להחדיר את הקרם ולסייע בהזרמת הדם למפרקי הידיים.
5. להישמר מהשמש – לא רק הפנים: יש להימנע ככל הניתן מחשיפת הידיים לשמש, עור הידיים הוא הראשון בו נוצרים כתמים ופיגמנטציה.
6. את המרפקים שלכם בדקתם לאחרונה? המרפקים של כולנו נוטים ליובש. 
אנחנו אמנם לא רואים אותם אבל כל השאר כן, לכן מרחו קרם גם עליהם.
7. הימנעו משמנים מינרליים (תוצרי נפט כמו פראפין): השתדלו לא להשתמש בקרמים לידיים המבוססים על שמן פראפין. שמן זה יוצר שכבה אוטמת, ובטווח הארוך מייבש את העור.
8. פילינג מפנק: פנקו את כפות הידיים שלכם בפילינג שיוריד מהן את תאי העור המתים וישאיר אותן רכות ונעימות.
9. שלב התיקונים: לאחר כל שטיפת ידיים יש למרוח קרם ידיים מתקן שיחזיר לידיים שלכם את הלחות שאבדה.

**הטבה בלעדית לחברות מועדון סבוקלם- קרם הידיים ב30ש"ח, להורדת הקופון .

*המוצר השלישי שעליו אמליץ הוא גם מוצר חובה לכל השנה. 
אני אישית אוהבת לגוון ולהחליף מדי פעם על מנת שהעור לא יתרגל למוצר, ובכך תיפחת ההשפעה שלו.
אני מדברת כמובן על סבון לניקוי עור הפנים.
הרי לפני שאנו נותנות לעור לחות, יש לוודא שהוא נקי מלכלוך ומשאריות איפור.

  
קצף ניקוי מעודן מבית חוה זינגבוים

צילום:ניר יפה























סבון עדין לניקוי עדין באופן ייחודי גם בשל החומרים הפעילים שמרכיבים אותו, לדוגמא ספונריה, שהוא צמח שמייצר קצף טבעי.
הקצף מיועד לכל סוגי העור ובעיקר לעור יבש ומגורה. 
ניתן גם להסיר איתו איפור (הקצפה ושטיפה).
לא מגרה את אזור העיניים ומשאיר תחושה של נינוחות ללא יובש.
מחיר: 150 ₪ ל- 150 מ"ל
ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E.® העובדות בשיטת חוה זינגבוים
 דעתי על המוצר: מאד נהניתי להשתמש בו- לחיצה קלה על המשאבה-והיד מתמלאת בקצף נעים.
 ומלבד יכולתו המופלאה של הסבון לנקות את העור היטב,  
זהו סבון הפנים הראשון שנתקלתי בו שבאמת גם מסיר את האיפור.

ואם יש מוצרי טיפוח שעליהם אני ממליצה תמיד הם ללא ספק של חוה זינגבוים.


וכדי להשלים את סדרת הטיפוח אמליץ לכן על קרם גוף פשוט וזול שאני פשוט אוהבת לעונה הזו (כיוון שהוא עשיר, אך עם זאת לא מכביד) - קרם הגוף של לייף מבית סופר פארם.

צילום יח"צ



















חשוב לי להדגיש, במיוחד בתור בעלת עור שמן- נכון שאנו רוצות לייבש את העור, אבל זה כל כך חשוב לתת לעור לחות, במיוחד בעונת הסתיו!
אחרת נראה ככה:
















שתיהיה לכולנו עונה נעימה מטופחת ומלאת לחות.

 

אשמח לשמוע מכן באילו מוצרים אתן אוהבות להשתמש בעונה הזו?


ממני,
הבחורה עם המטפחת.
___________________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה