חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 7 באוקטובר 2014
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

איך עוברת עליכן תקופת החגים?

אני מאד נהנית מההפסקה בין לבין מהעבודה..וכך גם מתפנה לי מעט זמן לבלוג :)

החלטתי לראשונה לכתוב פוסט שאהוב עליי מאד - 
ובו פירוט המוצרים שנמצאים באופן כמעט תדיר בתיק האישי שלי.

אז אתן מוזמנות להציץ מה יש לי בתיק-

אז נתחיל עם התיק עצמו:



















תיק מייקל קורס (חיקוי) שאחותי היפה קנתה בשבילי בתאילנד.

אני יודעת שניתן לרכוש כאלה גם באיביי ובאליאקספרס.


ומה בתוך התיק?




















*פלטה קטנה של קליניק- מראה עם סומק ושתי צלליות חומות- אחת בהירה ואחת כהה.
*פודרה של רימל - stay matte בגוון 02.
*שפתון לחות לובלו- בגוון ורוד- דובדבן
*קרם ידיים מוקטן של OPI בריח הורס של דובדבן.
*מגבונים לחים של ללין (עם ריח משגע של פטשולי לבנדר וניל)
*אריזת טישיו קטנה של לייף (מגיע בחבילה של 8)
*דקסמול


שמנה לב שאין פה תיק איפור.
רק בימים שאני יודעת מראש שאצטרך לצאת ישר מהעבודה בערב או שממש בא לי להשקיע בשפתון- 
אז אצרף את תיק האיפור שלי.
[תרשמו לי אם תרצו שאצרף גם אותו לסקירה]

והמשך מוצרים בסיסים שבתיק שלי:



















*מראה מוקטנת של ביוטיקייר (יש צד מגדיל)
*משקפי שמש של קרולינה למקה
*ארנק של TOGO
*תעודת זהות (חובה!)
*מסטיק בטעם מנטה- החברה מתחלפת מדי פעם.
*תמיד האייפון 5 שלי בתיק+אוזניות (אבל צילמתי איתו ולכן לא מופיע בתמונה) 

כשמתקרר- אני מוסיפה צעיף או קרדיגן- להגנה מהמזגן.
ובימים שאני מסתובבת בחוץ- מוסיפה קרם הגנה ובקבוק מים.

וזהו. זה התיק שלי :)

 
אשמח להצעות והארות שלכן- מה אתן נוהגות לקחת אתכן בתיק שלכן?

האם יש מוצר מאסט שלא נכלל בתיק שלי?

אשמח לשמוע.


שיהיה לכן חג סוכות שמח!!

עם הרבה אושפיזין וקישוטים.


ממני,

הבחורה עם המטפחת

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה