חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 4 בפברואר 2015
בס"ד

הי לכן,
מה שלומכן??

לכבוד ט"ו בשבט, החלטתי לסקר לכן מוצרים אהובים, המכילים בתוכם פירות.

כשמוצרים מבוססים מחומרים טבעיים כמו פירות, הם נותנים לי תחושה בריאה יותר. 
















לכן, אני מאד אוהבת מוצרים על בסיס טבעי. 


אתחיל עם המלצה על מוצר איפור מוכר וידוע -

מייק אפ Healthy mix מבית בורז'ואה




















מייק אפ הכולל סרום להאצת הזוהר בנוסחה היפואלרגית בתוספת תמצית פירות על.

מאיץ את הזוהר לגוון העור ומעצים את יופיו של העור, מסייע בהחלקת קמטים וקמטוטים ומספק מראה צעיר יותר, רענן וחיוני. 
מייק אפ מועשר בתמציות פירות על, המטפלות בעור הפנים, מחזקות ומגבירות פעילות אנרגטית בתאי העור. 
דעתי על המוצר: מייק אפ נוזלי, מתאים לעור מעורב- שמן.
המייק אפ נמרח בקלות ומתמזג היטב עם העור.
רמת הכיסוי בינונית, אך ניתן לבנות גם כיסוי גבוה.
מייק אפ למראה יומיומי - מומלץ מאד!

אני אישית אוהבת לרכוש אותו מחו"ל (מאתרים כמו אסוס או איכימיסט, כי זה זול יוותר).


המוצר השני הוא בתחום טיפוח הפנים.
אתן כבר יודעות עד כמה אני מכורה לניקוי הפנים.

בחיים לא תתפסו אותי הולכת לישון מאופרת.
לכן,מאד חשוב לי להשקיע במוצר שינקה את הפנים שלי היטב מלכלוך ובעיקר משאריות איפור.

המוצר הבא פשוט מעולה:

תרחיץ נוזלי לעור יבש, של חברת קמדיס. 



















מוצרי סדרת טופיק-מדיס מבוססים על תמציות צמחים המופקים בטכנולוגיה מיוחדת. 
המוצרים רוויים בחומרי שומן ולחות, המספקים לחות מוגברת והקלה מידית.  
ללא בישום וללא פרבנים ו- .SLS
המוצר משלב ניקוי והזנה ולחות לעור היבש והמגורה.
התרחיץ אמנם מנקה ומחטא, אולם הוא רווי בלחות והזנה,שלמרות המים הקשים והמייבשים מאליהם,   
העור סופג בזמן הרחצה ומוזן בלחות.    
הוא  אינו מייבש ואף שומר על האיזון הנכון בעור. 
רכיבים נוספים בתרחיץ, כגון שמן אבוקדו, חומצות שומן וחומצת שיאה, מפחיתים משמעותית את אובדן המים, ומרגיעים את הגירויים בעור.   
מחיר: 59.99 שקל' לפרטים נוספים אתר קמדיס.   


 דעתי על המוצר: נכון שעל מוצרי קמדיס המלצתי (ואמשיך להמליץ! בעיקר המוצרים לטיפול בסבוריאה).
ותמיד התמקדתי במוצרים לעור שמן (כפי שיש לי).
אבל אני מוצאת, שדווקא בעונה הזו- חשוב לי פחות לייבש את העור - דבר שקורה הרבה בזמן ניקוי העור.
המוצר הזה מושלם- גם מנקה' ועם זאת אינו מייבש את העור.
בסיום השימוש העור שלי ממש נקי ונעים , והכי חשוב- לא יבש!!



המוצר הבא הוא מבחינתי התאמה מושלמת לסבון הניקוי הזה.

סבון גוף ארומתרפי LAVIDO - פרחי הדרים ברגמוט תפוז ומנדרינה  

מוצרי חברת LAVIDO הם מוצרים טבעיים ומיוצרים בארץ.
כפי שוודאי שמתם לב, זו חברה שאני מאד אוהבת את מוצריה ואף מסקרת אותם רבות

המוצר המדובר כאן הוא סבון הנותן תחושת מגע ארומתרפי עדין, השוטף את העור ברכות מלטפת.   
ריח ההדרים הפירותי שמפיץ שמן הברגמוט מרומם את מצב הרוח, מעורר את שמחת החיים ואת תחושת החופש הפנימי. 
דעתי על המוצר: מדובר במוצרים שהם קוסמטיקה טבעית, ולכן יש להתרגל לריחות השונים מקוסמטיקה רגילה.  
מלבד נושא הריח- הסבון מאד נעים לשימוש ומותיר את העור רך נקי ונעים.מושלם!
מחיר: 49.9 ש"ח

לאחר שניקתי את הפנים והגוף (עם ריחות מדהימים), חובה להחזיר לעור את הלחות.

כדי להמשיך את טרנד מוצרים על בסיס טבעי ופירותי נשתמש בקרם הלחות הזה-

קרם לחות מוקטן של WELEDA


 

חברת WELDA ידועה בצמוצריה המעולים והטבעיים.
יש להם שמן גוף מאד מומלץ לשימשו להריוניות שביניכן..

המוצר הזה הוא קרם לחות לפנים, אנטי-אייג`ינג מסדרת "ורד הבר" של חברת ולדה, 
המכיל רכיבים טבעיים ואורגניים ומיועד לטישטוש קמטוטים.  
דעתי על המוצר: הקרם מצוין. נספג מהר והיטב בעור.
אם כי ניחוח הורדים היה מעט חזק מדי  לטעמי.
 מחיר: 170 ₪ (ל 30 מ"ל)

  • ובשביל הפיניש לגוף,מוצר שהוא פשוט מאסט - הדאודרנט:


    LADY SPEED STICK FRESH AND ESSENCE

       

    הסדרה מאופיינת בניחוחות של פירות קיץ קלילים ונעימים: אבטיח, דובדבן ופטל. 
    הדאודרנטים מספקים הגנה מלאה מפני זיעה, עור יבש ומעניקים רעננות מתמשכת. 
    הסדרה החדשה כוללת שני סוגים:
    *דאודורנט ספריי FRESH AND ESSENCE -אנטי-פרספרנט, ללא אלכוהול, מספק הגנה לאורך כל היום, אינו דביק, אינו משאיר כתמים על העור, ומותירו יבש ורענן. 
    מושק בשלושה ניחוחות ייחודיים ומפתים: קסם עסיסי- בניחוח פטל, פנטזיה מרעננת- בניחוח דובדבן, מראה מושלם- בניחוח אבטיח.
    * דאודורנט סטיק FRESH AND ESSENCE -מספק הגנה ממושכת, לאורך 24 שעות. 
    מתאים לאישה האקטיבית. 
    אנטי פרספרנט בעל מרקם נעים המונע ריחות לא נעימים ומותיר את העור יבש רענן ומוגן לאורך זמן. 
    מושק ב-3 ניחוחות: פריחת הדובדבן, פריחת הסחלב, אירוס פראי.

    דעתי על המוצר: 
    אני מאד אוהבת את מוצרי החברה, ובעיניי הם מייצרים את הדאודורנטים הטובים ביותר. 
    אני קיבלתי להתנסות את הדאודורנט ספריי בניחוח אבטיח. 
    הדאודרנט מקיים את הבטחתו, ומגן מפני זיעה ומותיר ריח נעים. 
    לדאודורנט אכן יש ריח של אבטיח! 
    זהו שינוי מרענן מאד, אך עליי לציין, שכיוון שריח הוא עניין סובייקטיבי- אינני בטוחה שכולן יאהבו אותו. 
    לכן, כדאי לנסות בפארם הקרוב ולראות לאיזה ניחוח אתן מתחברות.
    מחיר :ספריי-24.90 ₪ סטיק 65 גר' – 29.90 ₪    
  •  

  •  
  • בכדי להשלים את האווירה הטבעית, נדאג לנרות טבעיים וריחניים.
    אני מאד מאד אוהבת להדליק נרות, בייחוד בעונה הזו- הם תורמים לתחושת חמימות ולריח נעים בבית.
    נר מאד מומלץ ובנחוח פירותי הוא נר של חברת WoodWick - Israel
  • CITRUS MELON
  •   

  • זהו נר עם אחד הריחות המרעננים.
  • שילוב מנצח של קרם מלפפונים,פירות הדר,גרידת למון,דבש מלון.
    לחוששים: מלון זה ממש לא הריח שתריחו אלא שילוב מופלא ומרענן של סורבט פרשי של פירות הדר.
    *מגיע עם מכסה עץ בואקום,עם פתיל עץ אורגני המשמיע פצפוצים של אח דולק לאורך זמן הבעירה.
    זמן בעירה:כ 65 שעות,מחיר:126 ש"ח



אשמח לשמוע מכן - באילו מוצרים על בסיס פירות אתן אוהבות להשתמש? 
והאם זהו קונספט אהוב עליכן, או שמא מדובר בגימיק מיותר?

שיהיה לכן חג ט"ו בשבט שמח!
 שתזכו תמיד להרבה שפע ופירות בחייכן :)

ממני,
הבחורה עם המטפחת. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה