חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 13 בפברואר 2015
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?


מקווה ששרדתן את סופת החול הנוראית שעברה עלינו השבוע!


לרגל חג האהבה הלועזי, הלא הוא ה "וולנטיינס דיי", החלטתי להקדיש פוסט מיוחד.




















ולא, אני לא הולכת להשתפך פה על בן הזוג האהוב שלי או על ילדיי החמודים..

גם לא הולכת להיות פה סקירת מוצרים אהובים .

הפוסט הזה הוא על האהבה החדשה בחיי - הלוא הוא האיפור!

למי שלא מעודכנת- סיימתי לא מזמן לימודי איפור מקצועי בביה"ס של ירין שחף.

אני רוצה לנצל את "במת" הבלוג שלי, ולהגיד לכולכן תודה ענקית!

שהרי בזכותכן קוראות שלי- גיליתי את אהבת האיפור שלי.

אחרי שנים שבהם אני מתעסקת בתחומים טכניים ומחשבתיים, ללא בזיק של יצירתיות-

גיליתי בעצמי את חדוות היצירה שבאיפור.

אפשר לומר שככל שהתקדמתי בלימודי האיפור- הבנתי עד כמה אני מאוהבת בתחום הזה.

וכמובן גיליתי בעצמי מחדש את הכשרון שהיה חבוי הרבה שנים..

אז בתור הקוראות האהובות שלי, רציתי לשתף אתכן במקצת ממראות האיפור שלי.













































וזו אני- שאיפרתי את עצמי :)






















אני מאמינה שלכל אחת יש את התחום שלה שהיא אוהבת, 
אבל הרבה פעמים אנחנו מושפעים יותר מדיי - מהסביבה, ובעיקר מ"מה יגידו"??

אז הנה עצה ממני -

תמיד יהיה לאנשים מה לומר!! 

השאלה היא מה את תגידי לעצמך, כשתהיי אמיתית עם עצמך. 
וכשתרצי להגשים את עצמך ואת חלומותיך ותרגישי שפיספסת..

אז קחי את הזמן, ותחשבי- מהי האהבה שלך??
 
אשמח מאד מאד לדעתכן, וכמובן- גם לשמוע מכן, מהי האהבה הגדולה שלכן בחיים?
האם יש לכן חלום שמתחבא בתוככן?
אם כן- פשוט תנו לו לצאת! תרגישו חופשי לשתף כאן (או בפרטי).

ואם מישהי אהבה ומעוניינת שאאפר אותה - יותר מאשמח!


בהמון אהבה ממני,

הבחורה עם המטפחת.

4 תגובות:

  1. המון הצלחה בהמשך הדרך!!
    אין כמו להגשים חלום וללכת בעקבות אהבה גדולה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה גליטרס!
      אכן , אין דבר מספק כמו להגשים חלום :)

      מחק