חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 19 במאי 2015


בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

סורי שקצת נעלמתי בזמן האחרון.

היתה תקופה די מטורפת, עם פסח והחגים כך שלצערי לא נותר לי זמן לכתוב בבלוג .

ברגע שהתפנה לי מעט זמן, התיישבתי לכתוב לכן את הפוסט הזה.


אז רשמית הקיץ כבר כאן.

ולכבודו רציתי להמליץ לכן על מספר מוצרים חדשים, שבלעדיהם הקיץ שלי לא מושלם.
























נתחיל במוצר החשוב ביותר, הלא הוא קרם ההגנה לעור. 

לאחרונה יצא לי להתנסות בקרם ההגנה החדש מבית סבוקלם-

סבוקלם משיקה קרם הגנה SPF30  







לקראת הקיץ, חברת סבוקלם  השיקה קרם הגנה SPF30, להגנה אופטימלית של עור הפנים והגוף מפני קרני UVA.

קרם ההגנה מבוסס על פורמולה ייחודית של אמולסיית שמן במים, ללא סיליקונים.

הפורמולה מטיבה עם העור ואינה אוטמת אותו, נספגת בקלות ושומרת על מאזן הלחות בעור.


הפורמולה גם מספקת עמידות לאורך זמן, מעודדת את ספיגת החמצן לתאי העור משאירה אותו "נושם", 

ולא אטום כמו תכשירי הגנה אחרים. 

באמצעות פורמולה ייחודית זו, העור חשוף פחות לגירויים ולכן התכשיר מתאים במיוחד לבעלי עור רגיש.
 


הקרם בעל מרקם קליל הנספג בקלות, ומכיל רכיבי לחות, מינרלים מים המלח ותמצית אלוה ברבדנסיס (זן 


מיוחד של אלוורה) להרגעת העור. 

בנוסף, מכיל הקרם תמצית תה ירוק המגנה מפני נזקי השמש והסביבה ובכך מונע הזדקנות מוקדמת של 

העור.

סבוקלם קרם הגנה SPF30 מתאים לשימוש יומיומי, גם לגוף וגם לפנים. מתאים לכל הגילאים. 

היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

מחיר: 99 ש"ח ל- 70 מ"ל

להשיג: ברשת סופר פארם (במחלקת הטבע), בקופת חולים מכבי ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים. 


דעתי על המוצר:

יצא לי להתנסות בקרם ההגנה לראשונה כשנפשתי באילת.

הרגשתי שהקרם פשוט הציל אותי! 

בתור אחת שנשרפת מהשמש מאד בקלות, בזכות השימוש בקרם ההגנה של סבוקלם- גם על עור הפנים 

וגם על הגוף- פשוט נמנעתי מלהישרף בשמש! הגנה מושלמת!

הקרם נעים מאד למריחה, בלי ריחות מיותרים ולא מותיר את העור דביק כמו מסנני קרינה אחרים.

מומלץ מאד! גם לילדים!


נמשיך עם מוצר להגנה מהשמש , והפעם לעור הגוף-

סדרת הגנה מהשמש של ד"ר פישר אולטרסול - Wet'n Go 




צילום: יח"צ מוצר השנה


מעכשיו, אפשר להתיז ספריי הגנה מהשמש היישר על עור רטוב מייד עם היציאה מהמים, 

לכיסוי בטוח ואחיד.

מחיר:59 ש"ח ל-200 מ"ל

דעתי על המוצר:

בשנים האחרונות ישנו מעבר מקרמי הגנה מהשמש לספריי מסוגים שונים.
השינוי הזה מבורך בעיני, הן בגלל הריח של הקרמים הלבנים (ששנאתי!),
והן בגלל העובדה שספריי הרבה יותר פשוט כיפי ומהיר להנחה.
והכי חשוב- ההגנה היא אותה הגנה!

הספריי הזה אכן מגן מהשמש, אך יש לשים לב לחדש אותו מדי כמה שעות.
החידוש במוצר הזה הוא היכולת שלו להיתפס גם על עור רטוב.
ישנם מוצרים דומים שמאבדים מיכולתם להגן מהקרינה בעקבות הירטבות במים, והמוצר הזה
דואג שתשיארו מוגנים גם לאחר שנרטבתם.
לא סתם הוא זכה בפרס החדשנות של מוצר השנה


אחרי שנהננו בים/בריכה/שמש - צריך להתקלח (ולהפטר משאריות קרמי ההגנה).

אצלי תמיד אחרי שהיה כזו השיער שלי קשה ומקורזל, ואני אוהבת לרכך אותו.

בכלל בקיץ, מאד חשוב לשמור על השיער מפני הנזקים של השמש והחום.

המרכך שעליו אני ממליצה, שגם זכה במוצר השנה הוא מסדרת Toni & Guy






צילום: יח"צ מוצר השנה

 



 

רשת המספרות הבינלאומית Toni&Guy משיקה סדרת מוצרי טיפוח לשיער תחת השם label.m. 

קו המוצרים שהושק כולל תרסיס מלח ים לעיצוב מרושל, תרסיס פרוטאין להגנה על השיער, מוצרי עיצוב במרקמים ייחודים, אבקה להענקת נפח משורשי השיער וסדרת שמפו מיוחדת לשיקום שיער יבש. 

טווח מחירים: 180-111 ש"ח.  
את מוצרי הסדרה ניתן לרכוש בלעדית בסופר פארם.

בסדרה קיימים מגוון מוצרי עיצוב שיער מקצועיים, שעוזרים לך לעצב את שיערך ולהקנות לו Total Look עדכני ואופנתי. 
טוני וגיא הם שני אחים שהקימו רשת מספרות מצליחות מאד בלונדון והם מלווים שבועות אופנה רבים ברחבי העולם. 
בעיניהם מראה השיער הוא חלק בלתי נפרד מהמראה הכולל.

דעתי על המוצר:

כיף להכיר מוצרים כאלה!
מוצר לשיער מבית מקצועי ומרגישים שזה לא סתם עוד שמפו או מרכך. המוצר באמת עושה הבדל!


אחרי המקלחת ואחרי המלח של הים- עור הגוף שלי (וגם הפנים) נהיה יבש, לכן אני מחזירה לו לחות קלילה.

המוצר הבא הוא חלק מסדרה חדשה מבית SACARA -


רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, משיקה בימים אלה,  סדרת טיפוח חדשה MILK  -  
סדרה המשווקת במהדורה מוגבלת, לכבוד חג השבועות.
 
הסדרה  פותחה בהשראת החלב והצבע הלבן, בעיצוב בהשראת  בקבוק  חלב, שעל גבו כתמים שחורים - ככתמי הפרה.

צילום:אסף שמע

 

המוצרים הקיימים בסדרה:

תחליב רחצה 250 מ"ל: תחליב רחצה עדין. מועשר בלחות, שמן זית, מינרלים ותמציות טבעיות. מנקה ביעילות את הגוף, מותיר את העור רך, חלק ונעים. בעל ניחוח נפלא ורעננות שנשארת לאורך היום -  מתאים לכל סוגי העור.
   
תחליב לחות 250 מ"ל: תחליב גוף עדין מועשר בשמן שקדים וחוחובה, המעניקים לעורך לחות חיונית ומשמרים אותה. 
מכיל וויטמינים A , E ותמציות צמחים טבעיות לריכוך העור. 
התחליב נספג במהירות, אינו משאיר הרגשה שמנונית ומותיר העור קטיפתי ורענן לאורך זמן.


מחירים: תחליב לחות: 14.90 ₪ ,  תחליב רחצה: 14.90 ₪ 

דעתי על המוצר:
אני אוהבת בקיץ קרמי גוף קלילים ולא מכבידים..גם ככה הכל דביק ולח.
המוצר הזה פשוט מושלם! 
כיפי למריחה ומרווה את העור בלחות במהירות. 
והוא פשוט כ"כ חמוד! 
בהתחלה חשבתי שקיבלתי לסקירה חלב!



עוד מוצר חובה בקיץ הוא הדאודרונט.


אני אישית אוהבת לגוון בין דאודורנט רול-און לבין ספריי (תלוי עד כמה חם ולח).

המוצר הבא גם זכה בפרס החדשנות של מוצר השנה -



סדרת קרמה shower freshness 

 
סדרת דאודורנטים, המבוססת על הניחוחות של תחליבי הרחצה של קרמה, 

והמשמרת את הניחוח והרעננות של המקלחת ל-24 שעות.




צילום: יח"צ מוצר השנה
















 

יתרונות הנוסחה:

  • דאודורנט אנטי - פספירנט, מונע ריחות זיעה למשך 24 שעות - בספריי, סטיק או רול-און.

  • מועשר בויטמין E להרגעה וטיפוח העור.
  • מבושם בניחוח נשי ועדין.
  • מלווה אותך בתחושת רעננות נפלאה בשגרת יומך.
 *כל מוצרי הטיפוח של קרמה לא נוסו על בעלי חיים
מחיר: 30 ש"ח ל- 150 מ"ל  

דעתי על המוצר: 
כמו שכתבתי, אי אוהבת לגוון בין סוגים שונים של דאודרנטים.
החידוש במוצר הזה, שגם זכה במוצר שנה הוא בכך שהוא נותן ריח ותחושה כמו לאחר מקלחת.
זה מאד חדיש לי, וגם התחושה הצורבת שלרוב מתלווה בהנחת דאודרנט ספריי- לא קורית במוצר הזה.
והריח נעים וכיפי (אמנם לא נשאר לאורך זמן). מומלץ! 


המוצר החביב והאחרון הם משקפי שמש של H&M, שפשוט התאהבתי בהם בחנות.
המחיר שלהם הוא 40 ש"ח.

ועד כאן להפעם.


יצא לי פוסט קצת ארוך מהמתוכנן..אבל גם הקיץ שלנו ארוך!
ויש להתכונן  אליו בהתאם :)

שיהיה לכן קיץ מהנה ובטוח!


ממני,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה