חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שבת, 28 במרץ 2015
בס"ד


הי לכן, מה שלומכן??


לאחרונה התאהבתי בצבע הסגול- בורדו.

כן אני יודעת, אפילו שרשמית החורף נגמר..והאביב הגיע!

אפילו שהצבע הסגול נחשב לצבע "חורפי" , אני החלטתי שהוא מחמיא דווקא עכשיו,

והוא הולך מצוין עם כל הפריחה מסביב.


רציתי להקדיש פוסט למוצרים אהובים שאני בחרתי בגוון הזה- הסגול!


נתחיל עם מוצר שפתיים מעולה, הלא הוא השפתון הנוזלי העמיד.


ממש התאהבתי בסוג השפתונים האלה- קלים מאד להנחה ולשימוש, והמראה המתקבל מושלם.


נתחיל בשפתון עמיד במרקם נוזלי של OFRA -
 

Long Lasting Liquid Lipstic

 

 
צילום יח"צ


















במעבדות OFRA בארה"ב, בתהליך פיתוח מיוחד נעשה שימוש ברכיבים מקבעים ממגוון אבקות מינרליות המעניקות גימור של פודרה לצד שעוות קלנדולה צמחית אשר עוטפת את השפתיים ומקבעת את הפיגמנט באופן הדוק ולשעות ארוכות.

קולקציית השפתונים העמידים הנוזליים מבית OFRA Cosmetics USA הושקה לפני שנתיים וזכתה לאהדה אדירה, הן מצד מאפרים והן מצד משתמשות ביתיות, בזכות ריכוז הפיגמנטים הגבוה, הגימור המאט, תחושת הלחות ובזכות העמידות הנפלאה – עד 12 שעות, בהן הצבע פשוט לא זז מהשפתיים!
בניגוד להרבה שפתונים עמידים השפתון העמיד הנוזלי של   OFRAאיננו מייבש את השפתיים, וזאת בזכות שילוב של קומפלקס לחויות המעניקות תחושת רכות מתמשכת.

קולקציית השפתון הנוזלי העמיד של OFRA מכילה בשלב זה 10 גוונים  מהממים (גוונים נוספים יושקו בקרוב).

אני אישית הכי אהבתי את הגוון המושלם הזה -


צילום יח"צ

השפתון הזה פשוט עושה מה שהוא מבטיח- הוא עמיד בטירוף! ולא זז גם אחרי ארוחה או שתיה.

זהו גוון חדש המצורף כעת למשפחת השפתונים לקראת אביב- קיץ 2015 :

NEW ORLEANS – גוון מגה אופנתי על מסלולי התצוגות בעולם, ועל השטיחים האדומים: סגול עמוק שזיפי, כהה וחושני, המעניק לכל שפתיים נוכחות שאי אפשר להסביר במילים. מתאים לכל סוגי וגווני העור. גונב את ההצגה בכל אירוע ערב אליו תלכי הקיץ!!!!

MOCHA – שפתון נוזלי בגימור מאט, המתאים לכל שעות היום, בגוון ניוד-מוקה, המאפשר להעניק למראה האיפור שלך בשעות היום לוק טבעי וסולידי, ושעות בערב, בתוספת טאץ' עיניים מודגש, מראה חגיגי וסקסי.

מחיר:  104 ש"ח ל-8 גרם
*את מוצרי OFRA ניתן לרכוש בחנות הממקומת בלוד, או באתר גילטי.
יבואן בלעדי בישראל: מיקיילה ביוטי בע"מ 1-700-706-646 www.ofracosmetics.co.il


שפתון נוזלי חדש וסופר עמיד הוא השפתון של מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז -


INFALLIBLE - שפתון דו-שלבי עמיד עד 24 שעות .

צילום מוטי פישביין






















שפתון אינפלייבל נשאר על השפתיים באופן מושלם עד 24 שעות, לצד נוחות בלתי מתפשרת, תודות לנוסחה מהפכנית המכילה ג'ל, המשלב חומצה היאלורונית, פיגמנטים עמוקים ותחליב בוהק. 


צילום מוטי פישביין













שפתון אינפיילבל מגיע ב- 16 גוונים של אופנה וצבע
פילוסופיית הגוונים החדשה של שפתון אינפיילבל חושפת קשת שלמה של צבעים.

אני התאהבתי בשני הגוונים הללו-



צילום מוטי פישביין











גם כאן מדובר בשפתון כיפי ומושלם להנחה ועם עמידות גבוהה מאד.

הוראות שימוש:
שלב 1 – הניחי על השפתיים שכבה אחידה של צבע והמתיני מס' שניות עד לייבוש.
שלב 2- לקיבוע הצבע, לגימור מבריק ולנוחות ממושכת, הניחי את שכבת הלחות (הלבנה) מעל שכבת הצבע.

התוצאה- השפתיים נראות לאורך כל היום כאילו זה עתה אופרו, הן רעננות, זוהרות ומרגישות גמישות ורכות.


אריזה
שפתון דו-שלבי המגיע באריזה חדשנית, המאפשרת שימוש מדויק וקל. 
מברשת השפתון נוחה לשימוש עם עיצוב חדש.


להסרת השפתון יש להשתמש במסיר איפור עמיד.

המחיר בחודש אפריל יהיה 55 ₪ בלבד במקום, 122 ₪.


*חשוב לי לציין, כי בניגוד לליפגלוס, התחושה המתקבלת איננה דביקה, לכן אני מאד ממליצה על השפתונים האלה! הם מתקבלים בגוון מאט על השפתיים (אם רוצים הברקה נוספת אז אפשר להוסיף לחות או גלוס).


למי שפחות אוהבת שפתונים נוזליים/עמידים, יש לחברת ביוטיקייר שפתון מהמם בגוון סגול והורס - 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הגוון הסגול עם אודם הלחות מס' 40 מבית ביוטיקייר.

מחיר- 4.50 ₪.


נמשיך לתחום אחר ולא פחות אהוב, הלא הוא הציפורניים!

אז גם לכבוד חילופי העונות- אני אוהבת להתחדש במספר גווני לק חדשים ומרעננים (אפילו שיש לי מלא).

מצאתי לי שני גווני סגול מדהימים ללק שיחמיא לכל אחת ולכל לוק.

הלקים הם של חברת ג'ייד והם נקראים-

Crystal Glow

לק לציפורניים המחליק בקלות בעת המריחה, מעניק לציפורן כיסוי אחיד, אפקט צבע מושלם וברק לאורך זמן.

 




















הכי אהבתי את גוון מס' 357.

תראו איזה עוד גוונים חדשים ומהממים- מספריהם מימין לשמאל:
512, 511, 510, 341












 

 

 

 

 

 

 

מחיר מוצר 50 ש"ח, למרות שרכשתי אותו במצבע של 10 ש"ח בסופר פארם.

 

 

ועד כאן להפעם,

 

מובן שישנם עוד המון מוצרים בצבע הסגול- כמו צלליות, עפרונות עיניים ועוד.

 

אבל הפעם בחרתי להתמקד במוצרים קלים שיקפיצו כל הופעה לצבעונית ומתאימה לאביב.

וזו אני בטוטאל-לוק סגול:

 

 

















מקווה שגם אתן אוהבות את הגוון הסגול, והייתי שמחה לשמוע מכן על מוצרים בצבעים אהובים.

 

ועד לפעם הבאה,


ממני,

הבחורה עם המטפחת.

_________________________________________________________________

*השפתונים נתקבלו לסקירה


4 תגובות:

  1. ואיי אני לגמרי מאוהבת בסגול! ביוחד אודמים וציפורניים, אז עכשיו אני רוצה להשקיע בכמה בגדים סגולים שילכו איתם!
    פוסט מקסים, מוזמנת לבלוג שלי! ♡

    השבמחק
  2. הצבע שאני אוהבת והעמיד של עופרה מליבו ולאס וגאס יאמי מטריף

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק