חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 31 ביולי 2015
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

בהמשך לפוסט הקודם, ולהתמכרותי ללקים, רציתי להכיר לכן מותג לקים חדש וצעיר-

מותג הלקים הניו יורקי Color Club, מאיר את שיא הקיץ עם קולקציית לקים זוהרים בחושך:
"Glow In The Dark" קולקצייה צעירה הכוללת 7 גווני קיץ פסטליים 
בשילוב גווני ניאון וגליטרים נוצצים - 

וכל הטוב הזה בתוך פורמולה שזוהרת בחושך. 



















 
מותג הלקים  Color Club עבר תהליך מיתוג מחדש לאחרונה, 
התחדש ב 4 קולקציות מגוונות ועדכניות, ועתה מפתיע עם פורמולה זוהרת בחושך.

7 גווני לקים בפלטת צבעים רעננים, בגוונים אביביים ורגועים של מנטה, אפרסק , ורוד , תכלת ועוד. 

שמות הגוונים המככבים בקולקציה הם:



Boogie all night long – ורדרד

  
 


















Call of the disco ball- כתמתם






















get down tonight- כחול




















      feel the funk- סגלגל
















   



שאר שמות הגוונים בקולקציה:
Soul sister - צהבהב,
On the flip side mint green- מנטה,
Its electric- ירקרק 


קולקציית "Glow In The dark" היא קולקציית בת של אוסף "Poptastic Neon Pastel
מבית  Color Club, שנוצרה בהשראת האווירה האותנטית של עונת הקיץ ספוגת השמש,
הים, הגלידה וכל שמחת החיים שמביאה עימה.

 











כל מוצרי Color Club מיוצרים בניו יורק. 

רק בשנת 2014, ייצרה החברה כ- 50 מיליון בקבוקי לק, 
ובכל שנותיה הרגילה את ציבור הלקוחות לקבל 12 קולקציות של מיטב הטרנדים בכל שנה ושנה. 

היא אינה מנסה את מוצריה על בעלי חיים ואלו למעשה מיוצרים תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והבטיחותיים ביותר.

מחיר מומלץ לצרכן : 30.00 ₪  
ניתן להשיג במכוני הטיפוח ורשת מכוני נייל סטודיו ברחבי הארץ.www.nailstudio.co.il


דעתי על המוצר :


ראשית, את הקולקציה הכירו לנו בהשקה חמודה ומשוקעת, הכללה נשנושים מתוקים והקרנת סרט בנות-
"סינדרלה והעיר הגדולה"- מעין טייק אוף עכשווי על סיפור סינדרלה.

הלקים עצמם חמודים מאד, מתאים לצעירות בעיני.

הגוון אינו מורגש כל כך, והנצנצים מאד חמודים.
אפקט הזוהר בחושך גם אינו מורגש.

בסה"כ מדובר בגימיק חמוד, שידבר לבנות הצעירות מבינינו.

בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכן- הקוראות לי

חג אהבה שמח 
 

ועד לפעם הבאה ,

ממני,

הבחורה עם המטפחת.
 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה