חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 26 ביולי 2015

בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

אם טרם ידעתן זאת עליי - אני מכורה.

וחוץ מהאהבה הגדולה שלי לאיפור, אני גם מכורה ללקים!

יש לי הרבה יותר מדיי (בפעם האחרונה שספרתי את אוסף הלקים שלי, הגעתי כמעט למאה!).

לכן, כל מוצר שקשור לתחום הלקים, וקל וחומר מוצרי בסיס ומחזקים- אני מיידית מאוהבת!

כך קרה גם כשקיבלתי בשבוע שעבר להתנסות את המוצר המהמם הזה מבית OPI -

Nail envy
מחזק הציפורניים האולטימטיבי של OPI – בגירסה מרעננת של צבעים רכים
























NAIL ENVY , סדרת מחזקי הציפורניים האהובים והמוכרים של מותג הלקים OPI , יוצאים באוסף מיוחד ומצומצם הכולל שני מוצרים במוצר אחד!

NAIL ENVY “STRENGTH IN COLOR הוא אוסף המחזקים החדש מבית OPI, המשלב כעת  4 גוונים שונים ואהובים של מותג הלקים OPI ומספק ציפורניים חזקות ויפות באותה העת. 

אוסף מחזקי הציפורניים NAIL ENVY “STRENGTH IN COLOR, נותר עם אותה הפורמולה המוכרת והאהובה כאשר הוא מועשר בסידן ובחלבון חיטה שעבר הידרוליזה, ולכן מספק סיוע וחיזוק מרבי לציפורניים חלשות, שבירות ופגומות והופך אותן לחזקות יותר, ארוכות יותר, וכעת גם בוהקות יותר.

האוסף החדשני כולל את שלושת הגוונים הקלאסיים והאהובים ביותר של OPI
 Bubble Bath  ו-  A sweet candy pink  יחד עם גוון חדש לחלוטין שיצרה החברה במיוחד עבור האוסף: Pink to Envy

NAIL ENVY “STRENGTH IN COLOR הוא אוסף רענן ועדין של גוונים טבעיים ורכים בהשראת מסלולי תצוגות האופנה משבוע האופנה האחרון. 

לקים בגווני עור טבעיים כמו, ורוד, חום ובז' היו פופולאריים מאד על מסלולי התצוגה של גדולי המעצבים ו OPI העבירו את האופנה לציפורניים.

שמות הגוונים בקולקציה:


       Hawaiian Orchid – ורוד טרופי עם רמזים של אור סגול

























    Bubble Bath:- ורוד ממתק מתוק ושמח





















  Pink to Envy- ורוד בהיר וטבעי



















 NAIL ENVY “STRENGTH IN COLOR , מעניקים  מראה אחיד ובריא לציפורן, תוך מילוי הציפורן במידה ויש בקע או ציפורניים מפוצלות. 

פעולתו של המחזק זהה לפעולת ה"מלט" על הקיר, הוא משטיח את הציפורן ומספק לה מראה אחיד ויפה. 

כעת, בעזרת האוסף החדש הציפורן לא רק תהיה בריאה ומוזנת בכל טוב אלא גם תתהדר בצבע בוהק ויפה. 

השילוב בין השניים ייצור מראה מושלם לציפורן מטופחת ומסודרת כמו שכל אישה רוצה שיהיה לה.

לקבלת תוצאות טובות, יש למרוח שתי שכבות ולאחר מכן, בכל יום למרוח שכבה נוספת.

על מנת  למקסם את השימוש בו ולקבל חיזוק אופטימלי של nail envy – 
חשוב להיצמד להנחיות הבאות של  חנה עטיה, המדריכה הראשית של OPI  בישראל:

שלב א'- מריחה בוקר וערב בלי הסרה למשך שבועיים - לא ניתן למרוח לק מעל!
שלב ב'- לאחר שבועיים של פעמיים ביום- 
המריחה משתנה לפעם ביום למשך שבוע נוסף וגם היא ללא לק מעל.
שלב ג'- בהמשך מריחה פשוטה ולק מעל בתדירות שהלקוחה מעוניינת.
על מנת לקבל את הטיפול בצורה הכי טובה ביותר, ניתן לחזור על הפעולה שוב.

מחיר לצרכן: 120 ₪ ליחידה. 

*מוצרי opi מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים " ברשת "נייל סטודיו" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. http://www.opi-israel.co.il/ 


דעתי על המוצר:

אז כמו שכתבתי בתחילת הפוסט- אני מאוהבת בלקים ובכל מה שקשור אליהם.

קיבלתי להתנסות את הגוון PINK TO ENVY והוא באמת מהווה בסיס וגם מחזק מושלם לציפורניים.
לצערי הגוון שהתקבל על הציפורניים שלי הוא שקוף, ולא ורוד כפי שהיה ניתן לחשוב משמו.
מלבד זה- המוצר באמת מושלם! ממליצה מאד !


אשמח לשמוע מכן- 
באיזה מוצרי לק אתן אוהבות להשתמש כבסיס וכמחזק לציפורניים שלכן?


ועד לפעם הבאה,  

הבחורה עם המטפחת 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה