חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 5 באוקטובר 2015

בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

מצטערת שקצת נעלמתי לאחרונה מהבלוג..

מאז ההגרלה שערכתי, לא היה לי רגע פנוי- עם החגים ומעבר הדירה שלי..

אז עמכן הסליחה!
 
אני רוצה להתחיל ולהודות לכל מי שהשתתפה בהגרלה!

ריגשתם אותי מאד, וההיענות היתה מדהימה :)

אני כותבת ומשקיעה בבלוג, ואני אף פעם לא יודעת מה אתן- הקוראות בצד השני- חושבות.

לכן, אני תמיד שמחה לקרוא את כל התגובות שלכן (אני קוראת את כולן!).

לאחרונה, רשת SACARA האהובה עליי יצאה עם המון מוצרי חדשים לקראת החגים והשנה החדשה.
רציתי להקדיש את הפוסט יותר למראה האיפור (ההורס!) החדש שלהם לסתיו- חורף 2015,
זאת בעקבות הבקשות שלכן לשימת דגש על איפור.
בהמשך תוכלו לקרוא על מארז מוצרי טיפוח מפנק שניתן לרכוש לעצמכן או כמתנה לחגים.

SACARA מציגה מראה סתיו 2015

עיניים מודגשות, שפתיים בגווני הניוד והמון נוכחות!
סוף סוף הגיעה העונה הזו בשנה שמאפשרת להוציא החוצה את הצלליות הכהות שבמגירת האיפור ולהתפרע עם גוונים מלאים בעומק ונוכחות.
 
מראה האיפור של SACARA לסתיו 2015, מעניק הזדמנות מושלמת להתחבר לצד הנשי הדרמתי, 
עם עיניים מודגשות, עור פנים במראה אחיד, ברונזר להשלמת מראה השיזוף שמתחיל להיעלם ושפתיים מלאות ברק חיוני, בגוון הניוד, למראה מלא נוכחות, שלא ניתן לפספס.

טיפים ליצירת מראה עם נוכחות לסתיו 2015:

בסיס האיפור:

מומלץ להתחיל את בסיס האיפור עם הנחת מייקאפ מאט של SACARA, המייקאפ בגימור מאט סאטן, יעניק לפנייך מראה אחיד ונטול ברק.

כדי להחזיר לפנייך מעט מהגוון השזוף, השתמשי בברונזר SACARA בצידי הפנים על גבי הרקות, 
וכן על גבי עצמות הלחיים.

ברונזר 19.90ש"ח צילום: קית גלסמן
 




















כעת בעזרת סומק SACARA עם מראה, הוסיפי נגיעה של גוון ורדרד עדין במרכז הלחיים. 
תוכלי לקחת אותו איתך בתיק לטאצ' אפ מושלם במהלך היום.


עיניים:
בעזרת מברשת צללית, הניחי על גבי כל העפעף צללית בתפזורת מספר 001
זוהי צללית בגוון סגול בהיר, ש"תקפיץ החוצה" את צבע עינייך ותהווה בסיס מושלם לאיפור בגווני סגול.

צללית בתפזורת  6.90 ש"ח צילום: קית גלסמן

*שימו לב לעבוד עם הצלליות בתפוזרת בעדינות ובזהירות כי יש להן נטיה ללכלך.
טיפ שלי- ללחח מעט את המברשת במגבון לפני הנחת הצללית בתפזורת להעמקת הפיגמנט ולמניעת נשורת.

להדגשת מבנה העין וליצירת עומק למראה, הניחי בשקע העין וקצת מעליו צללית בגוון סגול אפור  
כדוגמת צללית מספר 218 ובעזרת מברשת טשטוש רכה טשטשי את גבולותיה היטב. 

בעזרת מברשת צללית קטנה וזוויתית, הניחי צללית בגוון סגול אפור, 
כדוגמת צללית מספר 218 , בזווית החיצונית של העין ובצמוד לקו הריסים התחתון. 

צללית משי 5.90 ש"ח צילום: קית גלסמן

 


















סיימי בשתי שכבות של מסקרה מאריכה על גבי הריסים העליונים והתחתונים. 
המסקרה המאריכה "תפתח" את העין ותדגיש את המראה.

שפתיים:

מכיוון שאת העיינים שלנו איפרנו בצבע מלא בנוכחות, לשפתיים נבחר שפתון בגוון ניוד,
ניטרלי ועדין כדוגמת Lip& Cheek מס' 109 ומעליו נניח גלוס שקוף שיוסיף לו ברק חיוני.

lip&cheek ש"ח 24.9 צילום: קית גלסמן




















עם עיינים דרמטיות ושפתיים שנותנות להם יותר מקום להתבטא, בהחלט מרגישים שהסתיו כבר כאן.


צילום: אייל נבו
קרדיטים:
איפור – מיקי בוגנים
שיער – יניב זאדה
מניקור – סימון שוויקי
סטיילינג – סיימון אלמלם
צילום- אייל נבו

איזה מראה הורס!! יתאים לכל אחת, גם לבעלות עיניים חומות ועור כהה

דעתי על המוצר:
באופן כללי- אני מאד אוהבת את מוצרי האיפור של SACARA.
כמו כל חברה- ישנם מוצרי איפור מוצלחים יותר ופחות.
אם אני צריכה להמליץ על מוצר אחד שהוא מאסט (!) ברשת סקארה הוא לבטח הסומק שלהם-
שהוא פיגמנטי, מחמיא וניתן לטשטוש בקלות.
גם המייק אפ שלהם די מוצלח, ומחמיא לעור הפנים- בעל כיסוי בינוני ויתאים לבעלות עור שמן.
מאד אהבתי את המוצר החדש LIP&CHICK , הקרמי- שפתון לחותי שיתאים להנחה גם כסומק,
ומגיע בגוונים מהממים.
בסיכומו של דבר, ביחס למחירים ההוגנים ביותר- לא מדובר במוצרי איפור נחותים, כי אם מצויינים!
ובאמת יש מגוון מאד גדול- כך שכל אחת תמצא שם מוצר שהיא תאהב.
ואני חייבת לציין לטובה את שירות הלקוחות בחנות- שתמיד מקבל כל לקוחה בחיוך ובאדיבות!


וכמו שהבטחתי מתנות מומלצות לחגים (שאמנם עברנו את רובם, אבל מתנות זה תמיד רלבטי):

לקראת חגי תשרי, המסמלים את תחילתה של השנה החדשה, מציעה רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים, במחירים אטרקטיביים במיוחד החל מ-19.90 ₪.
במחיר כזה, שווה לפנק את כל מי שאוהבים.

המארזים המהודרים קיימים בגדלים שונים ופותחו בהשראת ניחוחות פרחים בעיצוב מתוחכם ובאווירה צעירה ורעננה. 
כל מארז מוכן מכיל סבון גוף בעל מרקם עשיר, קרם גוף ריחני במיוחד וספוג רשת צבעוני.

המארזים המוצעים:

מארז 19.90 ₪ הכולל:  

קופסת קרטון מעוצבת, קרם גוף, ג'ל רחצה וספוג רשת. מגיע בשני ניחוחות: P.L.V, FLORAL
















מארז 29.90 ₪ הכולל: 

קופסת קרטון מהודרת, ג'ל רחצה, קרם גוף, בושם גוף מגיע בשני ניחוחות: P.L.V, FLORAL


מארז 49.90 ₪ הכולל: 

קופסת קרטון מהודרת, ג'ל רחצה, קרם גוף, קרם ידיים, קרם רגליים  מגיע בשני ניחוחות: P.L.V, FLORAL

















רשת SACARA מציעה מגוון רחב של מוצרי טיפוח כדוגמת: 
קרם גוף, קרם ידיים, בודי מיסט, חמאת גוף, ג'ל רחצה, דאודורנטים, מוצרים לשיער ועוד, 
מה שנותן את האופציה להרכבת מארז לפי בחירה אישית.

דעתי על המוצר:
אתן כבר יודעות כמה אני אוהבת את מוצרי SACARA,
גם מוצרי הטיפוח שלהם פשוט מעולים! 
יש להם ריח מעולה !! לא משתלט, ומזכיר ניחוחות יוקרתיים.
כיף להשתמש בקרמים שלהם- הם נמרחים בקלות ונספגים במהירות.
אני חושבת שזו תמורה מדהימה בעבור 20 ש"ח!

 ועד כאן להפעם.

שתיהיה לכן שנה טובה ומתוקה,
מלאה בניחוחות מתוקים ומראות איפור הורסים!

ממני,
הבחורה עם המטפחת.
___________________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה ע"י החברה

2 תגובות:

  1. אני אוהבת את. הברונזר שלהם ואת האודמים

    השבמחק
  2. אני אוהבת את. הברונזר שלהם ואת האודמים

    השבמחק