חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 13 בספטמבר 2015
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

אז היום זהו ערב חג ראש השנה תשע"ו!

זה מאד מרגש אותי, אני אוהבת התחלות חדשות,
ולי אישית, השנה החדשה מלאה בהרבה שינויים והפתעות (מבטיחה לעדכן!)- 
כך שההתרגשות בשיאה.

אני מאחלת לכולכן-

שנה טובה ומתוקה
שנה מלאה בהגשמת חלומות
שנה של עבודה קשה והגשמת יעדים
והכי חשוב שנמשיך לאהוב ולכבד אחד את השני

















ועכשיו, לחלק החשוב באמת- הזוכות בהגרלה!!

אני רוצה להודות לכל מי שהשתתפה- אני מעריכה את זה מאד!


אז הזוכה בערכת האיפור היא:


Narkis Levi


והזוכה בערכת הטיפוח היא:


אירנה שמיס


*ההגרלה נערכה ע"י הכנסת כל השמות לפי מספרים וביקשתי מילדיי לבחור מספר, כך שההגרלה אקראית
לחלוטין.

מזל טוב לזוכות - אנא צרו קשר עד לסוף השבוע למתן פרטים (ניתן בהודעה פרטית בפייס).


שנה טובה לכולם!!


ממני,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה