חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 29 בינואר 2016

בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

אנחנו בחורף. הכל קר, יבש ובעיקר אפרורי..

ואתן בטח שואלות- איך אפשר להתאפר באפרוריות הזו בצורה מחמיאה?

אז לשם כך, ישנו מוצר איפור אחד אהוב במיוחד לאחרונה, והוא כמובן ה-שימר!!

אם אתן לא חיות על כדור הארץ, בשנה האחרונה השימר הפך למוצר חובה לכל מתאפרת.

כך גם גדל והתפתח סגנון איפור ה"סטרובינג", שרובו מתבסס על כמה שיותר שימר.

אני בחורה בעלת עור שמן שהעור שלה מבריק באופן טבעי, בתחילה נמנעתי משימוש בשימר,
כי לא רציתי להיראות מבריקה מדיי (כדור דיסקו מישהי?).

אבל גיליתי שישנם שימרים שמאד מחמיאים דווקא לגוון העור הבהיר שלי , וכך גם אני התאהבתי.

לאחרונה חברת OFRA המעולה (המשווקת בארץ מוצרי איפור מקצועיים).
הוציאה לשוק את השימר האולטימטיבי

מוצר המשלב בתוכו את כל חמשת גווני השימר שיחמיאו לכל אחת -

 3D Pizza Pie - llluminating Shimmer Highlighter


צילום מתוך אתר גילטי



שימר אילומינייטינג "פיצה" (שם מתאים מאד חייבת לומר) תלת-מימדי דחוס.
הפלטה כוללת 5 גוונים של היילטרים מהממים.
את השימר המדהים הזה ניתן לרכוש באתר גילטי, שעכשיו במבצע בעלות של 96 ש"ח (ל 10 גרם).

דעתי על המוצר:

קודם כל זהו מוצר שקיבלתי להתנסות, אבל אני חייבת להודות שהייתי רוכשת אותו בכל מקרה.
כי המוצר הזה פשוט מושלם (ובמחיר פצצה.(
מהרגע שקיבלתי אותו לידיי פשוט התאהבתי!

כ"כ כיף להשתמש בו- הצבעים מחמיאים מאד, נמרחים בקלות ובעלי פיגמנט הורס!
)ניסיתי לצלם לכן אבל התמונה עושה עוול לגוונים(
אני אישית משתמשת בגוונים הבהירים כהיילייטר לעצמות הלחיים, עצם הגבה, קצה האף וקשת הקופידון .
ואילו בגוונים הכהים זהובים יותר אני משתמשת כצלליות.
המראה שיוצא מאד מחמיא
זהו מראה האיפור הקבוע שלי בזמן האחרון.


להשלמת הלוק ההורס הוספתי לו שפתון עמיד מקולקציית ניו יורק של OFRA  -

 Long Lasting Liquid Lipstick - New York Skyline Collection






צילום מתוך אתר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מדובר על קולקציית החורף החדשה של השפתונים הנוזליים העמידים מבית .OFRA 

דעתי על המוצר:

כאחת שהתאהבה בשפתונים הנוזליים, גם כאן מדובר בקולקציה מהממת שמחמיאה מאד בעונה הזו
ובעיני לכל גוון עור.
קל למרוח אותם והם די עמידים (משתנים בין כל אחת ובים הגוונים השונים(.

קיבלתי להתנסות את גוון QUEENS- גוון סגול כהה כהה ועמוק.
בהתחלה נבהלתי ונרתעתי מהגוון, אבל לאחר המריחה גיליתי שהוא מאד מחמיא.
מאז הוא השפתון הפייבוריט שלי!

השפתונים נמכרים בגילטי במבצע השקה במחיר של 97 ש"ח (ל 8 גרם.(

והנה התמונה מהאינסטגרם שלי של הצמד המושלם הזה-


 




ועד כאן להפעם.


אשמח לשמוע מכן אילו מוצרי איפור אתן אוהבות להשתמש בעונה הזו?

ומהו השימר האהוב עליכן כרגע?



שתיהיה לכן שבת שלום וחמימה :)


מהבחורה עם המטפחת.

_________________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה ע"י החברה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה