חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 24 בינואר 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז כן, אנחנו עמוק בעונת החורף.

קר ורטוב, אבל בעיקר יבש!

עם השנים אני מגלה שאני מאד סובלת מיובש בחורף.

אפילו שאני בעלת עור שמן, עדיין הוא מתייבש מאד מהחימום ומשימוש במים חמים במקלחת.

לאחרונה קיבלתי להתנסות שני מוצרי טיפוח לפנים שרציתי להמליץ לכן עליהם.

חשוב לי להדגיש שמדובר רק על הנסיון שלי, וכמו כל מוצר- הוא יתקבל בצורה שונה אצל כל אחת.

המוצר הראשון (והמאד חשוב) הוא קרם לחות לפנים של חברת SACARA

אני לא יודעת אם שמתן לב, אבל לאחרונה החברה ממש השתדרגה.

היא מוציאה מוצריים מהממים ביופיים, המשדרים ממש תחושת יוקרה (ועם עלות מעולה).

מי שעוקבת אחריי באינסטגרם יודעת שהבטחתי לסקר את המוצר הזה.


צילום מתוך האינסטגרם שלי

רשת האיפור והטיפוח SACARA, דואגת לך למראה בוהק ומנצנץ כיהלום,  
ומשיקה סדרת טיפוח לפנים המכילה תמצית יהלומים. 
הסדרה כוללת קרם לילה וקרם לחות ליום, המכיל מקדם הגנה SPF15.

סדרת הטיפוח DIAMOND, מכילה תמצית יהלומים הידועה בסגולותיה כמחדשת וממריצה את עור הפנים, 
ומעניקה לפנים מגע קטיפתי בעת המריחה. 
בנוסף, הקרמים מועשרים בקומפלקס וויטמינים למיצוק ושיקום העור, המכילים רכיבי לחות רבים 
המקנים לעור מראה זוהר.

הקרמים מגיעים במארז של קופסא לבנה עם מכסה כסוף, כשבכל אריזה ממתינה הפתעה מנצנצת -
שקיק קטיפה שחור ויוקרתי אשר בתוכו מגיעים חמש אבני חן בצורת יהלום.


הקרמים שבסדרה:

קרם לחות ליום עם SPF 15-
קרם לחות עשיר במרקם קטיפתי, בעל פורמולה ייחודית המכילה, תמצית יהלומים. 
מכיל VITAMIN A  לשמירה על לחות מרבית ו- VITAMIN E המסייע בהגנה מפני נזקי הסביבה 
ומפני רדיקלים חופשיים, הגורמים העיקריים להזדקנות מוקדמת של העור. 
כמו כן, מכיל MATRIXYL  התורם למיצוק העור ומסנני קרינה להגנה מפני ההשפעות המזיקות 
של קרינת השמש. 
בזכות רכיבי הלחות הרבים עור הפנים נותר גמיש, חלק ובעל מראה בריא וזוהר. 
הקרם מתאים לכל סוגי העור ולשימוש יום יומי.

קרם לילה-
קרם לילה עשיר למיצוק והזנת העור, בעל פורמולה ייחודית המכילה, תמצית יהלומים. 
הקרם מועשר בקומפלקס ויטמינים, התורמים למיצוק ושיקום העור. 
כמו כן, מכיל MATRIXYL&SEPILIFT, התורם למיצוק העור ושמירה על לחות מרבית. 
מתאים במיוחד לשימוש בשעות הלילה והמנוחה. 
בזכות רכיבי הלחות והמינרלים הרבים, מעניק לעור הזנה ומקנה לו מראה רענן, זוהר ונעים למגע.

מחיר: 39.90 ₪ ל50מ"ל
ניתן להשיג בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ

דעתי על המוצר:

אני קיבלתי להתנסות את קרם הפנים ליום.
בנוסף על הרושם הראשוני של המארז המאד יפה והיוקרתי, גם הקרם עצמו מאד איכותי.
הקרם עשיר בלחות, כיפי למריחה ונספג מהר.
לא הורגשה תחושת שמנוניות מיותרת או ריח חזק.
ממליצה מאד ולו רק בשל המחיר האטרקטיבי :)


המוצר הבא הוא פיתוח חדש מבית מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS ,

שמשיק סדרת טיפוח אנטי אייג'ינג היאלורונית להשבת נפח ומילוי מראה קמטים:

REVITALIFT FILLER

סדרת רוויטליפט פילר- פרי טכנולוגיה חדשנית, פותחה כמענה לטיפולי ההזרקות המיועדים 
למילוי נפח הפנים.    

לסדרה החדשה שני מוצרים: 

קרם יום לשימוש יומיומי, המסייע בתיקון סימני הזדקנות העור באמצעות רכיבים מתקדמים: 
חומצה היאלורונית להשבת נפח העור ופיברוקסיל, למיצוק תווי הפנים.

ס רום, המכיל חומצה היאלורונית בריכוז גבוה.

צילום: אילן סבירסקי





איבוד נפח הפנים הוא חלק מסימני הזדקנות העור. 
מראה הפנים שלנו משתנה עם השנים: הפנים נראות צרות יותר, גמישות העור פוחתת ואיזור הלחיים 
והלסת מאבדים מנפחם. 
הדבר מתרחש עקב הפחתה הדרגתית בחומצה היאלורונית, מרכיב טבעי הנמצא בעור ומשמר לחות ונפח. 
על מנת להילחם בכך, יש הבוחרים בטיפולי הזרקות דרמטולוגיים של חומצה היאלורונית, 
המיועדים להשבת הנפח. 
הזרקות אלה מעניקות מראה טבעי של מילוי הקמטים ונפח במידה הרצויה. 
בעוד שחלק מהנשים בוחרות בטיפול מסוג זה, אחרות מעדיפות פתרון קוסמטי.

בהשראת הזריקות הדרמטולוגיות, יצרו מעבדות לוריאל פריז סדרה ראשונה מסוגה, 
סדרת REVITALIFT FILLER המכילה ריכוז הגבוה ביותר עד כה של חומצה היאלורונית. 

שימוש יומיומי במוצרי הסדרה יסייע להשיב את הנפח לעור הפנים ולטשטוש מראה קמטים.

REVITALIFT FILLER - קרם יום לאפקט מילוי קמטים והשבת הנפח לעור

קרם היום מכיל רכיבים עוצמתיים להשבת הנפח לעור הפנים ולטיפול במראה קמטים:
 
חומצה היאלורונית:
סופחת לחות פי 1,000 ממשקלה 
מעניקה לחות לעור עד 48 שעות  
מסייעת בשיפור שכבת ההגנה של העור 
משמרת לחות בעור

פיברוקסיל:
תמצית ממקור צמחי 
מסייע בטיפול בקמטים 
תורם למיצוק העור 
מעניק מראה עור חלק יותר
  
התוצאה עם השימוש בקרם
מראה עור מלא יותר וצעיר יותר, תוך עיצוב ומיצוק מחדש של מראה קווי המתאר של הפנים.

הוראות שימוש
מרחי מדי בוקר ו/או ערב את הקרם על פנים וצוואר נקיים בתנועות סיבוביות לספיגה מהירה. 
להגברת יעילות הקרם ולמראה עור מלא וחיוני, מרחי לפני הנחתו סרום היאלורוני מסדרת רויטליפט.

תכולה: 50 מ"ל
 
קרם יום רויטליפט פילר יימכר בחודש ינואר 2016 במחירי הכרות: 120₪ , במקום 220 ₪ .

 REVITALIFT FILLER - סרום היאלורוני להשבת הנפח לעור

רויטליפט פילר סרום מכיל ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית טהורה, פי 10 בהשוואה לקרמים אחרים.

שימוש יומיומי בסרום מעניק לעור הפנים יותר נפח באופן אינטנסיבי, לקבלת מראה פנים צעיר ומלא יותר.

לסרום אפליקטור חדשני דמוי מזרק, המעניק את המינון האידיאלי לשימוש יומיומי. 

אריזה זו מגנה על הפורמולה  ההיאלורונית מפני חשיפה לחמצן ולאור, על מנת לשמרה היטב.


המרקם:  
תמצית מרוכזת של חומרים פעילים, במרקם עדין ומרענן. 
נספג במהירות, ללא תחושה דביקה או שמנונית. 
נבדק דרמטולוגית. מתאים לכל סוגי העור

הוראות שימוש:
למרוח בבוקר ו/או בערב את רויטליפט פילר סרו םלבדו, או בטרם מריחת קרם היום, 
ליעילות מוגברת בזמן קצר.  

יש למרוח מספר טיפות עם קצות האצבעות על כל הפנים ולהשאיר מספר שניות לפני מריחת הקרם.

תכולה: 16 מ"ל    
סרום רויטליפט פילר יימכר בחודש ינואר 2016 במחירי הכרות: 120₪ , במקום 220 ₪ .



דעתי על המוצר:

אני קיבלתי להתנסות את הסרום.

אמנם אני בת 31 ועוד אין לי ממש קמטים..אבל אני כן סובלת מקמטוטים סביב העיניים. 
הייתי מאד סקרנית לנסות את המוצר הזה.
בינתיים יצא לי להשתמש בו רק כשבוע+ כך שזה לא מספיק זמן לדעתי לחוות שינוייים דרמטיים
או להחוות דעה נחרצת על מוצר.
מה שאני כן יכולה לומר זה שמדובר בעיני במוצר חדשני- מבנה המוצר דמוי המזרק מקל על  
הוצאת חומר מדודה ואחידה, מה שמאד אהבתי.
והסרום עצמו באמת בעל מרקם מרוכז מאד, ממש כיף לי למרוח אותו לפני השינה. 
אעדכן אתכן עם הזמן האם באמת חשתי בשינוי או במראה הקמטים.

 
אשמח לשמוע מכן- אילו מוצרי טיפוח לפנים אתן אוהבות להשתמש כעת בעונה הקרה?

אילו מוצרים מספקים לכם לחות רצויה ונותנים מענה לתחושת היובש?







 

ועד לפעם הבאה,

ממני, 

הבחורה עם המטפחת. 
_______________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה