חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 23 בפברואר 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז אחרי שעברנו את חג האהבה, נותרנו עם החורף :)

מה שכיף בעיני בחורף (מלבד הגשם והניקיון) הוא היכולת להתאפר בצורה דרמטית יותר,

עם צבעים כהים, מעושנים, שפתונים בגוונים כהים וכמובן ריסים מודגשות ושחורות.

כמה שמחתי לגלות את המסקרה החדשה של מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז.

אתן כבר יודעות שהמסקרה האהובה עליי בכל הזמנים, היא של לוריאל, הלא היא מסקרה טלסקופיק.

אפשר לומר שנמצאה לה מתחרה ראויה על המקום הראשון, והיא:


מסקרה פולס לאשס סופרסטאר  False Lash Superstar 


צילום: מוטי פישביין
















מסקרה מהפכנית  ב- 2 שלבים הפועלת בטכנולוגיה של ריסים מלאכותיים- 
בעלת פורמולה העשירה בסיבים ומברשת מעגלת הנותנת אורך מקסימלי לריסים.


מסקרה סופר סטאר - חדשנות טכנולוגית
פורמולה בחוד החנית:
*פורמולה בלעדית בעלת סיבים שחורים להארכה מקסימלית של הריסים, 
 למראה של סופר סטאר אמיתית.  
*מרקם אולטרה-מאט חדש בהשראת שנות ה-80 - neo-80s ultra-matte black
 המצפה את הריסים בגוון שחור אינטנסיבי ומעניק להם נפח מרשים. 
התוצאה: אפקט מרהיב של ריסים כמו מלאכותיים- ריסים עם סופר-נפח, יותר ארוכים ויותר עגולים

מברשת חדשנית:
הסיבים המאריכים של מברשת Top-Coat Lash Lifting  
(מברשת המרימה ומעגלת את הריסים ומצפה אותם בשכבה עליונה) פורסים את הריסים כמניפה, 
והפיגמנטים האולטרה-שחורים מצפים אותם בשחור אינטנסיבי.

מסקרה סופר סטאר - מסקרה ב-2 שלבים לתוצאה מושלמת:

שלב 1: פריימר (שכבת בסיס) המעבה כל ריס וריס על מנת לבנות נפח נועז ומכין את הריסים לשלב השני.

שלב 2: המברשת מרימה ומעגלת כלפי מעלה את הריסים, עשירה בסיבים אשר מצפה את הפריימר 
באופן מושלם, במסקרה שחורה.

התוצאה: הריסים ארוכים לאין שיעור, עטופים בשחור האינטנסיבי ביותר.

*מחיר השקה  לחודש פברואר 60 ₪ בלבד (במקום 136 ₪ ) 
*מבצע מיוחד לרגל ההשקה בחודש פברואר 2016- מסקרה + ליינר ב- 89.90 ₪ בלבד!  

להשלמת הלוק השתמשי ב-סופר ליינר פרפקט סלים- 
הליינר הדק המעניק תוספת מושלמת להופעת הסופר סטאר שלך.


מצ"ב סרטון השקת מסקרה סופר סטאר עם ג'ניפר לופז:



דעתי על המוצר:

כמו שרשמתי, אני מאד אוהבת את המסקרות של לוריאל.
אני מודה שהשילוב של שני שלבים להנחת המסקרה בשילוב פריימר מאריך את זמן האיפור,
אבל התוצאה המתקבלת פשוט מהממת ושווה את ההשקעה והזמן!
המברשת סופר רכה, אלסטית וניתן להגיע איתה לכל ריס בקלות.
וכמובן שהפורמולה מצויינת- שחורה ודרמטית.
מומלץ ביותר!


מוצר איפורי נוסף, שיש סביבו הרבה הייפ ברשת לאחרונה, הוא מברשת ייעודית לאיפור,

שנראית כמו מעין מברשת שיניים של שרק :)

לאחרונה יצא לי להתנסות במברשת החדשה הזו שהשיקה חברת סבוקלם הישראלית.


SeboCalm , נכנסת לראשונה לתחום אביזרי האיפור המשלימים ומשיקה את:
SeboCalm Magic Make – up Brush

מברשת איפור ייחודית ורב תכליתית
צילום: יח"צ












סבוקלם, מותג הטיפוח הדרמו–קוסמטי, נכנס בימים אלו לתחום אביזרי האיפור וחושף את
Magic Make – up Brush, מברשת רב שימושית לפיזור אחיד וחלק של האיפור
ולתוצאות איפור מושלמות.
 
עיצובה הייחודי של המברשת מאפשר אחיזה נוחה ושליטה מרבית בהנחת חומרי האיפור על עור הפנים. 
המברשת בעלת מגע משי קטיפתי ורכות מרבית למריחה קלה ואחידה.  
סיבים סינטטים רכים וצפופים (לא מהחי), מלטפים את העור בעדינות ומעניקים פעולת משיחה מדויקת 
ומקצועית ללא הפעלת לחץ על שורש כף היד או על המברשת.   
המבנה הייחודי של המברשת מאפשר שימוש מועט בחומרי האיפור. 

המברשת מתאימה ומומלצת למגוון תכשירי איפור בניהם: 
מייק אפ, קרם CC / BB, קונסילר, פריימר, פודרה, שימר, סומק, צלליות ועוד. 

המאפרת הלן אמויאל מנדבת טיפים לתוצאות אפקטיביות:
      מומלץ להניח על המברשת מעט מייק אפ / סומק ולמשוח בתמונות סיבוביות / טפיחות ובמידת הצורך להוסיף עוד. 
      המברשת מאפשרת מריחה אחידה ומספיגה את החומר בצורה מושלמת.
      בשל המבנה העליון המחודד וגמישותה היא מאפשרת שימוש קל ונוח גם כמברשת למריחת צלליות וכניסה קלילה לאזור של ארובות העיניים וכנפי האף.

לאחר השימוש מומלץ לנקות בעזרת סבון תחת זרם מים. 
      להניח לייבוש מלא טרם שימוש נוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ₪.


דעתי על המוצר:

ראשית, אני חייבת לומר שקשה לי להבין בכל פעם מחדש כאשר נוצר הייפ סביב מוצר מסוים.
מוצר מצויין ככל שיהיה - יש אינדיבידואליות- ולא כל מה שיתאים לי- בהכרח יתאים לאחרת.
קשה לי עם העדריות הזו בכל פעם מחדש..

ובנימה הזו- חייבת לציין שההייפ אכן מוצדק :)
המברשת מצוינת.
היא מיוחדת, המבנה שלה מושלם בעיניי להצללות רטובות, בעיקר בשקע הלחי.
ובכלל היא עדיפה לשימוש בחומרים רטובים לדעתי.
גם מריחת המייק אפ, וBB קרם היתה מושלמת (אם כי פחדתי שיהיו סימני הנחה- אך לא היו).
הטשטוש איתה קל והמראה שמתקבל מאד יפה ואחיד.
אני מאד ממליצה עליה לכל מתאפרת ולא רק למאפרות מקצועיות, כי היא באמת מקלה את הנחת האיפור.


בכדי להסיר את האיפור (והמסקרה, שהיא המוצר שלי הכי קשה להסיר אותו בלי להראות כמו דביבון)

אני אוהבת להתחיל את הסרת האיפור עם ניקוי בסבון ייעודי לפנים.

לאחרונה יצא לי להתנסות בתכשיר ניקוי חדש לפנים, שהושק ע"י חברת Crèma:
 
מותג הטיפוח Crèma משיק ג'ל רחצה לפנים בניחוח אשכולית אדומה-

RED GRAPEFRUIT FACIAL GEL 

צילום: מוטי פישביין

 























ג'ל רחצה לפנים המכיל נוסחה עשירה המכילה רכיבים טהורים ועדינים במיוחד לניקוי יסודי של עור הפנים.

מנקה את עורך בעדינות וביעילות ומותיר תחושה נקייה ורעננה בכל שימוש.
 
* גורמי לחות המונעים יובש ושומרים על הלחות הטבעית
* ויטמין e השומר על רכות ולחות העור
* מסייע בהשגת מרקם עור חלק יותר ומאזן את עודפי השומן בשכבת העור העליונה.
* בעל רמת pH המתאימה לחומציות הטבעית של עור הפנים
* מתאים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור
 
מחיר לצרכן כ: 14 ₪ , ל 100 מ"ל

*כל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים
ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ
 
דעתי על המוצר:

מי שכבר יצא לה לקרוא פוסטים שלי, יודעת שנושא ניקיון הפנים והסרת האיפור הוא נושא חשוב לי מאד.
לכן, כל מוצר שינקה היטב את הפנים שלי בקלות ובמהירות- הוא מבורך.
אני מאד אוהבת להשתמש בסבון הזה במהלך המקלחת שלי בערב וגם בשיגרת הבוקר שלי.
אני ממליצה לכן לנסות אותו! לא תתאכזבו.

 
מלבד טיפוח הפנים, אני אוהבת בחורף לרענן את מראה השיער שלי.

כיוון שלאחרונה הסרתי את המטפחת (כן זה קרה, ואין לכך סיבה מיוחדת),
הפכתי למודעת הרבה יותר לשיער שלי ולצבעו.
אני אוהבת לגוון ומידי פעם לצבוע את השיער שלי בגוון שונה.

לכן זה כיף לגלות שישנם מוצרי צבע לשיער שניתנים לשימוש אישי ובבית (ללא צורך במספרה).

לאחרונה,  מותג הטיפוח לוריאל פריז הרחיב את סדרת צבעי השיער ללא אמוניה-

CASTING CREAM GLOSS - קסטינג קרם גלוס

המותג לוריאל פריז מרחיב את סדרת צבעי השיער - 
קסטינג קרם גלוס לצביעה ביתית ומשיק 2 גוונים חדשים:  
חום זהוב שוקולד וחום שוקולד- "גלוסי שוקולד", המעניקים לשיער רכות וברק.
צילום: מוטי פישביין






























גווני השוקולד מושלמים לימי החורף הקרירים, ולנשים הרוצות להדגיש את הגוונים החמים בשיערן 
ולהבליט את הגוונים הטבעיים, ללא שינוי גדול מדי מצבע הבסיס.

הטכנולוגיה -   
צבע שיער סמי-קבוע, המכיל מרכיב אלקאלי חדש, נטול ריח. 
למרות זאת, בדומה לאמוניה, הוא מאפשר ספיגה טובה יותר של הצבע והבהרה בגוון אחד
בהשוואה לצבע הקבוע, קסטינג קרם גלוס אינו מכיל אמוניה, מציע יותר כיסוי וטשטוש של שיער לבן, 
ברק וזוהר לשיער ועמידות לאורך זמן ארוך יותר. 
ערכת הצביעה הביתית קסטינג קרם גלוס, מציגה טכנולוגיה חדישה, במרקם אוורירי בניחוח פירות, 
צבע בקרם וללא אמוניה. 
מטשטש עד 70% שיער לבן. ומעניק ברק לשיער.

ערכת קסטינג קרם גלוס: גווני השוקולד -  
ערכה לצביעה ביתית קסטינג קרם גלוס פותחה בטכנולוגיה חדשנית, 
המשלבת יתרונות של מוצר לצביעת גוון על גוון וצבע קבוע, ללא אמוניה
הגוונים בקולקציית "גלוסי שוקולד": שוקולד גוון 532, ושוקולד גוון 635, 
המבליטים את הגוונים הטבעיים של השיער ומתמזגים באופן מושלם עם צבע השיער הטבעי.


קסטינג קרם גלוס- אריזת "Hands Free Kit" (בלי ידיים...) -  
הערכה מגיעה עם שפופרת למריחה בבקבוק גמיש, מתאים ומדויק למינון התערובת הקרמית של המרקם.
בנוסף, מכילה האריזה זוג כפפות גומי ומסכה להשלמת הצביעה.

הוראות שימוש:
*יש להחזיק את מיכל הקרם המפתח עם הפתח למעלה ולדחוף את המיכל אל החלון המנוקב 
שנמצא בחלקה האחורי של האריזה. 
*להבריג את שפופרת קרם הצבע אל מיכל הקרם המפתח. 
*לרוקן בלחיצה את תכולת שפופרת קרם הצבע אל שפופרת קרם המפתח. 
*למרוח את תערובת הצבע על שיער רטוב, ולהמתין 20 דקות ולשטוף במים פושרים. 
*להשלים את תהליך הצביעה, על-ידי השימוש במסכה NUTRI-SHINE (נוטרי שיין) המצויה בערכה, 
המכילה אלוורה ותה ירוק, מחליקה ומזינה את השיער.

בסדרת צבעי השיער קסטינג קרם גלוס כוללת כ- 25 גוונים מבריקים במיוחד ללא אמוניה.

מחיר לצרכן: 52 ₪ (לפני הנחות מבצע).

לרגל השקת "גלוסי שוקולד" של קסטינג קרם גלוס, 
מעניק ארז אלון מומחה השיער בלוריאל פריז, טיפים ועצות לצביעה ביתית מושלמת:

*כאשר צובעים את השיער, יש להבטיח שהשיער בריא. 
ככל שהשיער מבריק יותר ובריא יותר, כך תוצאת הצביעה טובה יותר והצבע יישמר לזמן ארוך יותר. 
*כאשר מורחים את הצבע בפעם הראשונה, יש למרוח את המוצר קודם על השורשים ואז מיד על הקצוות. 
 במריחה השנייה, מאידך, יש למרוח את הצבע על השורשים ואז, במשך הדקות האחרונות של זמן השהיה, 
יש לפזר את הצבע על כל השיער ועל הקצוות.
*בזמן החפיפה מומלץ לשטוף  במים קרים, גם זה יעזור לשיער להיות מבריק.

*שיער דורש טיפול לפחות פעם בשבוע, טיפול על פני שטח השיער אינו מספיק.
לפני הצביעה – מומלץ להעניק לשיער אמבט שמן.  
בזמן הצביעה עדיף להשתמש במוצר המכיל חומרים טבעיים או סרום להגנה על השיער.  
לאחר הצביעה השתמשי במוצרי טיפוח המיוחדים לשיער צבוע, 
מוצרים אלו עוזרים לסנן את הפיגמנטים המלאכותיים של הצבע.

דעתי על המוצר:

כמו שרשמתי, אני אוהבת להתנסות בצבעי שיער חדשים.
צבעי השיער הביתיים של לוריאל פריז פשוט מעולים.
קלים לשימוש וזולים בהרבה מביקור במספרה!

חייבת לציין שהצבע שמתקבל מאד יפה ומחמיא!


עד כאן להפעם סקירת מוצרים חדשים.

אשמח לשמוע מכן- אילו מוצרים חדשים אתן הכרתן לאחרונה וממליצות עליהם?


ועד לפעם הבאה,

ממני,


הבחורה עם המטפחת.
____________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה

2 תגובות:

  1. מברשת האיפור של סבוקלם נראית מעניינת מאוד! מתחשק לי לנסות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היא באמת מעולה! ולדעתי ממש שווה את הכסף!
      ואם את בעניין של קונטורינג והצללות רטובות אז היא מאסט.

      מחק