חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 15 בפברואר 2016
 בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

אז אתמול נחגג ברחבי העולם חג האהבה (יש שקוראים לו "ונטיינ'ס דיי", אני לא).

מעבר לאהבות הפרטיות שיש לי בחיי, הלא הם המשפחה הקרובה שלי- בעלי ושלושת ילדיי.

והשנה נוספה האהבה החדשה שלי לאיפור.

רציתי לשתף אתכן הקוראות שלי - למי שמעניין אותה וחשוב לה מראה השפתיים.

לפני שאלמד אתכן מספר טיפים של מאפרות ליצירת מראה שפתיים מושלם, להלן אופציה נוספת לכך:

איך ליצור מראה שפתיים מושלם?


חג האהבה הבינלאומי אשר נחגג אתמול, העלה על סדר היום את מראה השפתיים, 

שפתיים עדינות, בשרניות, עסיסיות או בצורת לב...הן רק חלק מסוגי השפתיים שקיימות.

באופן כללי ניתן לזהות 5 צורות עיקריות של שפתיים: 

צורת לב, צורת תפוח, צורת אליפסה, צורה מוארכת וצורת קשת.


lèvres, bouche, rouge à lèvres, institut de beauté, esthéticienne, esthétique, spalèvres, bouche, rouge à lèvres, institut de beauté, esthéticienne, esthétique, spalèvres, bouche, rouge à lèvres, institut de beauté, esthéticienne, esthétique, spa maquillage, esthétique, esthéticienne, institut de beauté, spa, cosmétique,eye linermaquillage, esthétique, esthéticienne, institut de beauté, spa, cosmétique,eye liner

אך לא כולם נולדים עם שפתיים בשרניות ומלאות נפח. 

לאורך השנים,ועם הגיל נוטות השפתיים לאבד מהנפח הטבעי שלהן ולעיתים לצנוח בזויות ולהתכווץ, 
תופעה המשפיעה על נראות הפנים: מבגרת אותם, הופכת אותם לעייפים ומשנה כמעט לגמרי את ההבעה.

כך או כך, רבים תרים אחר הפתרונות שיאפשרו להם לעבות את השפתיים ולמלא אותן 
באופן סימטרי כך שיתאימו לפניהם ויעניקו להם מראה מושך ואטרקטיבי.

קיימים טיפולים אסתטיים מקצועיים שנועדו לאפשר עיבוי שפתיים, 
הליך שניתן לבצע באמצעות הזרקות לאזור השפתיים של חומרי מילוי זמניים או קבועים. 
חשוב לדעת כי שימוש בחומרים קבועים הוא הליך בלתי הפיך, ועל כן מומלצת הזרקה של כמות קטנה מאוד 
על מנת לבחון את הנראות וההסתגלות אליו, ולאחר מכן ניתן יהיה להזריק כמות נוספת 
בהתאם לצורך ולהשלים את ההליך.

*את הטיפול ניתן לקבל בכל מרכזי האסתטיקה של רשת פרופורציה, בטלפון: *5599



זוהי אופציה אחת לשדרוג מראה השפתיים עי"י טיפולים אסתטיים.
חשוב לי להדגיש שאני באופן אישי לא רואה את עצמי עושה טיפול כזה (לפחות לא בעתיד הקרוב). 

אופציה נוספת, והרבה פחות פולשנית היא ע"י איפור.

כמובן שאין דבר מחמיא יותר לאישה מאשר שפתון אדום.
כן, אני חושבת שהוא מתאים לכל אחת (מגיל מסוים כן?) ולכל גוון עור. 

הטריק הוא למרוח בצורה מושלמת כדי שהשפתון יראה יפה אחיד ומחמיא.

אז איך מורחים שפתון בצורה מושלמת ומחמיאה?

*למריחה אחידה של השפתון כדאי להשתמש במברשת שפתיים בעלת ראש מחודד ועגול ומשיער סינטטי,
(אין צורך לשלם הרבה גם לביוטיקייר יש מברשות שפתיים מעולות וקומפקטיות).
*להוספת עמידות כדאי להשתמש בתוחם
אני אישית אוהבת להשתמש בעיפרון בגוון ניוד (ככה בטוח לא יהיו הבדלי גוונים).
*להוספת אקסטרא עמידות ניתן לפדר (בפודרה שקופה!) לאחר מריחת השפתון .
*מי שאוהבת מראה זוהר ולחותי (לא מאט) יכולה להוסיף גלוס או שפתון לחות (רק במרכז השפה).
*אם טעיתן ומרחתן את השפתון בצורה לא אחידה או יצאתן מהקווים אפשר להשתמש בקונסילר למחיקה,
או לחידוד מראה השפתיים.
*להוספת ברק אני אוהבת להניח שימר (צללית הארה) בקשת הקופידון- מעל למרכז השפה.

ואלה היו הטיפים שלי.

ליצירת המראה המושלם אני ממליצה להשתמש בשפתון ובלק החדש מקולקציית הוולנטיין של חברת ג'ייד.


צילום יח"צ















מראה האיפור של ג'ייד לוולנטיין דיי מציג עור פנים טבעי ומואר המאופר בגווני צללית עדינים וסומק רך,

איפור השפתיים לוכד את מרב תשומת הלב כשהן עוטות שפתון בגוון אדום עשיר ועז היוצר 
שפתיים מוגדרות ומפוסלות וציפורניים משוחות בלק אדום, מאוהב ומלא ברק.

*IDYLIC SOFT SATIN LIPSTICK NO. 557 RED SIN

שפתון קלאסי בעל מרקם קרמי עשיר בלחות, המעניק ממד חדש של צבע אינטנסיבי בשילוב ברק לעיצוב השפתיים.
מבוסס על נוסחה ייחודית המכילה כדוריות חומצה היאלורונית וחומר מילוי טבעי רב עוצמה מעניקות לחות 
 מתמשכת ומסייעות להחלקת הקמטוטים בשפתיים.
מועשר בשמן רימונים להגנה מפני נזקי הסביבה.

מרקמו הרך והקרמי מקנה כיסוי מוחלט במשיחה אחת בלבד עם אפקט צבע מואר, גימור משיי ונוחות מקסימלית.

השפתון מוצע ב-12 גוונים, מניוד טבעי עד לאדום קלאסי יוקרתי, המותאמים לכל גווני העור.

מחיר לצרכן : 118.90 ₪

*CRYSTAL GLOW NAIL NO. 475 CANDY APPLE

לק לציפורניים המעניק אפקט צבע מושלם וברק לאורך זמן. 
לק לציפורניים המחליק בקלות בעת המריחה, מעניק לציפורן כיסוי אחיד, 
אפקט צבע מושלם וברק לאורך זמן.

מחיר לצרכן : 50.50 ₪

אני מאד אוהבת את מוצרי החברה, ובפרט את האודמים שלהם הקלים למריחה, 
ואת הלקים שלהם בעלי העמידות הגבוהה והצבעים המהממים.


ועד כאן להפעם,

אשמח לשמוע מכן- מהן האהבות שלכן בחיים, וכיתד אתן חוגגות אותן?

וכמובן באילו מוצרי שפתיים אתן הכי אוהבות להשתמש?



ממני באהבה 3>

הבחורה עם המטפחת. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה