חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 8 בפברואר 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

בעוד פחות משבוע נחגוג את חג האהבה (לא קוראת לו ונלנטיין סורי).

אפילו שזה חג לא יהודי, אני בעד לחגוג את האהבה בחיינו כמה שרק אפשר :)

חברת ביוטיקייר האהובה עליי הוציאה מארז אהבה מושלם, שיכול לשמש כמתנה לחג הזה,

ובכלל לכל ארוע (לימי הולדת, קבלת תעודה ועוד).


צילום מתוך האינסטגרם שלי






















רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 23 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, 
ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. 
לרשת 21 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם ומועדון לקוחות חדש- Beautycard המעניק 
לצד מגוון הטבות בלעדיות,הנחה נוספת בכל קנייה. 
הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי: מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז, הכל תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. 
הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה- 
שליופי אין מחיר!


לקראת חג האהבה, רשת ביוטיקייר מציעה שלל מתנות ומארזים רומנטיים וביניהם,

ערכת המתנה MON AMOUR -

צילום: אסף אמברם




























רשת ביוטיקייר (Beautycare), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים לכל כיס,   
 מציגה על מדפיה ערכת מתנה מסדרת ליין מוצרי MON AMOUR.

ערכת טיפוח המכילה את שלושת מוצרי הבסיס בעולם הטיפוח

קרם גוף, קרם ידיים ודאודורנט ספריי. 

שלושת המוצרים מתבססים על טהרת הריח היוקרתי של הבושם השייך לסדרת מון אמור הנקרא
MON CHERI , בנוסף לייחודו של כל מוצר. 
הערכה כוללת כאמור:

תחליב גוף- 

צילום: אסף אמברם



















קרם גוף אקסטרה מבושם בניחוח יוקרתי העשיר בשמנים ותמציות טבעיות. 
בעל מרקם עדין, קליל וחלק שיוצר תחושה קטיפתית ונספג במהירות. 
תחליב הגוף מכיל תמצית פפאיה אשר תורמת לניקוי ושיקום העור ובעלת סגולות של ריפוי העור מפצעים, 
בעיות עור ונזקים שנגרמו לעור. 
תכולה: 260 מ"ל. 

קרם ידיים- 

צילום: אסף אמברם





















קרם ידיים עשיר לעור יבש ומגורה, מכיל גליצרין. 
בעל ניחוח יוקרתי ממכר.
תכולה: 100 מ"ל 

דאודורנט ספריי - 

צילום: אסף אמברם



















אודפרפיום, מבושם בריח מתקתק . 
תכולה: 200 מ"ל 

מחיר הערכה : 27 ₪. ניתן לרכוש את המוצרים בנפרד. 

*עוד בסדרת MON AMOUR ערכה גדולה המכילה שמונה פריטים מתוך הסדרה.

דעתי על המוצרים:

באופן כללי אני מאוהבת במוצרים של חברת ביוטיקייר.
הם ההוכחה לכך שלא חייבים לשלם הרבה כסף בשביל איכות או בשביל להראות טוב.

לגבי הערכה הזו, קרם הגוף וקרם הידיים פשוט מעולים!
הריח שלהם נחמד ולא מתשלט והם נלחמים בעור היבש שלי.
הם נמרחים בקלות ונספגים במהירות.
בדאודורנט טרם השתמשתי (יש לי מלאי ענק של דאודורנטים חח).

אני חייבת לציין שמאד אהבתי את העיצוב- המוצר מקסים עם כל סימני הנשיקות סביבו.
 
ממליצה מאד לרכוש כמתנה (אפילו לעצמכן)! 


מוצר נוסף שהרשת השיקה לאחרונה, ואני פשוט התאהבתי בו הוא מברשת שיער חדשה הנקראית:


 EASY COMB
 
מברשת בעלת מבנה אנטומי מהפכני המתיר את הקשרים בקלות וללא כל נזק לשיער.
 
צילום: יח"צ























סיבי המברשת באורכים שונים בשילוב עם צורתה הקעורה מאפשרים סירוק קל ונעים גם לשיער הסבוך ביותר. 

אינה גורמת לתלישת ושבירת השערה, בעלת אחיזה ארגונומית ונוחה, מתאימה גם לסירוק תוספות שיער.

מחיר: 10.90

דעתי על המוצר:

כתבתי בעבר פוסט על ה"מברשת הרטובה" הנהדרת.
מדובר בדיופ אפילו יותר מוצלח לטעמי.

המבנה של המברשת פשוט מושלם (אפילו שהיא גדולה ולי יש שיער קצר יחסית).
הסירוק איתה ממש מהיר והקשרים נעלמים מייד.
אני ממליצה עליה מאד גם לילדות וגם למי שעושה פנים.. היא פשוט מושלמת!


לפרטים נוספים ואיתור סניפים אתר ביוטיקייר ודף הפייסבוק.



אשמח לשמוע מכן אילו מתנות אתן אוהבות לרכוש לאהובים עליכם?

וגם בהזדמנות זו אני רומזת לכן שיום ההולדת שלי מתקרב :)



אוהבת אתכן 3>

הבחורה עם המטפחת.
_________________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה