חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 5 ביוני 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז בשעה טובה הסתיים לו חודש מאי.
ויוני הגיע והביא איתו שרב כבד- להזכיר לנו שהקיץ ממש כאן.

החלטתי הפעם לרכז לכן מספר מוצרים מומלצים לטיפוח - כי זו העונה שבה אנו מתקלחים המון
)לפחות אני) ועדיין חשוב לשמור על העור שלנו לח ומאוזן, ועל כל הגוף שלנו מטופח וריחני.

לכן, המומלצים הפעם הם מוצרים בתחום הטיפוח - מכף רגל ועד ראש.

אני לא יודעת מה איתכן, אבל כשמתחמם- אני מיד עוברת לנעול סנדלים.
אני חייבת אוורור לכפות הרגליים שלי.
מה שאומר- שכפות הרגליים חשופות וניתן לראות מה עבר עליהן כל החורף..

לכן מאד שמחתי לקבל להתנסות את המוצר הבא, שמבטיח כפות רגליים חלקות-

בייבי פוט - Baby Foot

גרבי הפדיקור מיפן- ג'ל להסרת עור יבש, קשה וסדוק מכף הרגל והכנתן לקיץ.


צילום: ליברטה, יפן


זוג גרבי בייבי פוט מכילים ג'ל לשימוש חד פעמי. 
בזמן גריבת הגרביים על כף הרגל, הג'ל שבתוך גרבי הבייבי פוט חודר לשכבות העור וגורם להן 
להתקלף בהדרגה. 
בתום התהליך, שכבת העור היבש והקשה מתקלפת ומותירה עור חלק רך ונקי.

סובלות מכף רגל יבשה?
במהלך הזמן תאי העור מצטברים שכבות-שכבות על גבי כפות הרגליים שלנו, זאת כתוצאה מהפעלת 
לחץ או חיכוך הנובעים מפעולות יומיומיות כמו עמידה ממושכת, פעילות ספורטיבית, נעילת נעליים לוחצות 
או מזג אוויר חם ויבש. 
כתוצאה מכך העור הופך יבש, קשה וסדוק. 

לרוב, על מנת להסיר עור יבש מכפות הרגליים אנו נוהגות לשייף אותן עם פצירה או סכין. 
אך אלה הם פתרונות זמניים בלבד, מאחר ופעולת השיוף גורמת לחיכוך נוסף, מה שגורםלהתקשות 
והתייבשות נוספת של העור. 
בייבי פוט הינו מוצר חדשני מיפן המשווק כזוג גרביים לשימוש חד פעמי המכילים ג'ל.
מגע עור כף הרגל עם הג'ל גורם לקילוף שכבות העור הקשה והיבש ללא פדיקור, לייזר, שיוף או פצירה.

הוראות שימוש:
הכניסי את כפות הרגליים לתוך הגרביים המכילים ג'ל.
השאירי את הגרביים הדוקים על כף הרגל למשך שעתיים.
הסירי את הגרביים ורחצי את כפות הרגליים היטב בעזרת מים וסבון.
העור יחל להתקלף תוך כשבוע שבועיים מהשימוש במוצר וימשיך להתקלף עד להסרה מלאה.

מחיר: 84.90 ש"ח לזוג גרביים לשימוש חד פעמי.

להשיג בסופר-פארם, ניופארם, ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, בבתי מרקחת, בתי טבע פרטיים.

דעתי על המוצר:
אני חייבת להודות שבתחילה הייתי מאד סקפטית- איך זוג גרביים יכול להסיר עור קשה??
אני רגילה לעשות פדיקור או להסיר את העור הקשה בבית עם מכשיר ייעודי להסרת עור קשה 
)אבן/פצירה או מכשיר חשמלי.(
אבל תמיד בכל שימוש כזה- העור הקשה חזר והופיע בעור כפות הרגליים שלי כעבור זמן קצר.

לאחר שהשתמשתי בבייבי פוט -אני מודה שהמוצר אכן עושה את העבודה!
העור הקשה באמת נעלם (בהדרגה של שבוע כולו נעלם לחלוטין.(
והשימוש כיפי ולא דורש מאמץ פיזי כלשהו.
ממליצה לשים את הגרביים בזמן צפיה בסרט (בכל זאת, יש להניח אותן למשך כשעתיים.(

לאחר השימוש בגרביים הללו, יש צורך לשטוף במים ובסבון.
לכן, שמחתי לקבל להתנסות את הסבונים החדשים לרחצה מבית כיף

"כיף" מותג הסבונים המוביל בישראל מציג: שני ניחוחות קייציים בסדרת תחליבי הרחצה מבית כיף:

תחליב רחצה אוקיינוס כחול ותחליב רחצה מאסק ויסמין 


צילום: מוטי פישביין


חדש ממותג הטיפוח "כיף": 
שני ניחוחות קייצים בסדרת תחליבי הרחצה: תחליב רחצה אוקיינוס כחול ותחליב רחצה מאסק ויסמין.
תחליבי הרחצה כיף אוקיינוס כחול וכיף מאסק ויסמין, מועשרים בלחות, בעלי נוסחה עשירה ומפנקת  
לניקוי וטיפוח העור, המנקה בעדינות ומעניקה לחות ורכות לעור הגוף, בניחוח קייצי ומרענן.  

תחליב הרחצה של כיף מתאים לכל סוגי העור ומשאיר את עורך נקי, גמיש ורענן.

המותג כיף, מותג הסבונים המוביל בישראל, מציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים, ההופכים את 
חוויית הרחצה למפנקת, קלילה ואנרגטית.

כל מוצרי חברת כיף לא נוסו על בעלי חיים.

מחיר: 10 ₪  ל750 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

דעתי על המוצר:
אני מכורה לסבונים נוזליים!
בתור מי שמתקלחת די הרבה בזמן האחרון (חם, מה לעשות?) אני תמיד בחיפוש אחר הסבון המושלם.
שלא ייבש לי את העור, ויתן לי לחות והכי חשוב שינקה ויפנק בריח נעים.
הסבונים של כיף, בדיוק כמו שמם: עושים לי הכי כיף במקלחת :) 
נוזליים, מריחים כיף, ולא מייבשים לי את העור.


וממוצרי גוף נעבור למוצרי טיפוח הפנים-

אתן כבר יודעות עד כמה אני מקפידה לשמור על שיגרת ניקיון הפנים שלי.
במיוחד בתור מאפרת- האיפור לא יראה יפה על עור פנים שאיננו חלק ואחיד.
לכן- אני תמיד מסירה את האיפור היטב.

באופן אישי אני מאד אוהבת להשתמש לצורך ניקוי הפנים בסבון.
הוא מקציף ומותיר את העור בתחושה נקייה ורעננה.

כזה הוא גם סבון הפנים מבית סבוקלם-

SeboCalm - סבון פנים לעור רגיש





סבון פנים עדין במיוחד ומתאים גם לעור אדמומי ומגורה.
Sebocalm סבון פנים לעור רגיש, ייעודי לעור רגיש אדמומי ומגורה, נטול סולפטים (SLS) או 
פארבנים (Paraben Free) היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. 

סבון פניםSeboCalm , תואם את צורכי העור ופועל באופן הרמוני, תוך איזון העור ללא גירוי או ייבוש. 
הסבון, מאפשר הסרה יעילה של לכלוך ובוהק שומני, באמצעות רכיבים ידידותיים ומרקם עדין וריחני.
התכשיר, מבוסס על רכיבי ניקוי המופקים מדגני תירס, אצות ים, קמומיל וקוקוס, אשר השפעתם על 
העור מיטיבה ביותר. 

בשימוש יום יומי, גם בעור הרגיש ביותר, יעניק התכשיר תחושת נינוחות ללא גירוי, יובש או מתיחה.

הוראות שימוש: 
להקציף כמות קטנה של SeboCalm סבון פנים לעור רגיש, בעזרת מים, לעסות בעדינות את 
עור הפנים ולשטוף היטב. 

לאחר השימוש, מומלץ למרוח SeboCalm קרם לחות.

מחיר: 79 ₪ ל150 מ"ל

דעתי על המוצר:
כמו שכתבתי בתחילה- אני מאד אוהבת להתמש בסבון להסרת האיפור וניקוי הפנים באופן יומיומי.
לכן, תמיד אני אחפש את הסבון שינקה היטב את העור, אך לא ייבש אותו.
אני מאד מאד אוהבת את סבון הפנים הזה של סבוקלם!
אני חושבת שהסבון יתאים לכל סוגי העור (גם רגיש ויבש) והוא באמת מנקה.
אין לו ריח חזק, וממש כיף להשתמש בו.
אני מכורה אליו!

מוצר נוסף וחדש לטיפוח עור הפנים מבית סבוקלם הוא מסכת פילינג אנזימטית:

Exfoliating Enzyme Mask SeboCalm


 

המסיכה בעלת הפעולה הכפולה לעור רך וחלק מתמיד ולשימוש בהתאמה אישית לפי סוג העור.
מסכת פילינג אנזימטית להפחתת קמטים וקמטוטים ולהסרה עדינה ומדויקת של התאים המתים. 

המסכה מציעה פעולה כפולה: 
אנזימים מפירות אקזוטיים כדוגמת פפאיה ואננס, ממיסים את החלבון (התאים המתים), מרככים את 
העור ומתחילים בפעולת ההסרה. 
גרגירים עדינים מעמיקים את פעולת הניקוי והופכים אותה ליסודית ויעילה יותר.
השילוב בין האנזימים לגרגירים העדינים מעודד את התחדשות העור, שומר על גמישות, מאט את קצב 
הזדקנות העור ומעניק מראה עור חלק וצעיר.

הפעולה הכפולה מאפשרת התאמה אינדיבידואלית של זמן ועוצמת העיסוי בהתאם לסוג העור ולמאפייניו-
עור דק / עדין / נוטה לאדמומיות: 
מניחים על עור פנים לח, ממתינים כחצי דקה ושוטפים היטב בזרם מים פושר. ללא עיסוי או שפשוף.
עור עבה ובוגר: 
מורחים בנדיבות, ממתינים כחצי דקה , מעסים בעדינות בתנועות סיבוביות כדקה עד דקה וחצי ושוטפים 
היטב תחת זרם מים פושר. 

שימוש קבוע במסכה מעניק תוצאות הן לטווח הקצר:
שיפור מידי של מרקם העור והן בטווח הארוך כאפקט מצטבר של הפחתת סימני גיל.  
מומלץ לשימוש פעם - פעמיים בשבוע. 

המסיכה  ללא פראבנים, היפואלרגנית, ונבדקה דרמטולוגית לעור רגיש .

מחיר: 128 ₪ ל50 מ"ל.

ניתן להשיג את מוצרי סבוקלם ברשת סופר- פארם (במחלקת הטבע) ובבתי מרקחת נבחרים.

דעתי על המוצר:
באופן כללי אני מאד אוהבת את מוצרי סבוקלם
זו חברה ישראלית, המוצרים מיוצרים בישראל, אך בעיני אינם נופלים באיכותם ממותגים נחשבים מחו"ל.

גם כאן מדובר במוצר מצוין- מסיכה גאונית לניקוי הפנים, שניתן לשלוט בעוצמת ההשפעה שלה על העור 
בהתאם לשימוש בגרגירי הפילינג שבתוכה.
אני אהבתי להשתמש בה פעמיים בשבוע עם שימוש בפילינג - עיסוי עדין והשארה כדקה וחצי על הפנים,
עד לשטיפה. 
אני חושבת שדווקא בעונה הזו עם החום והלחות- העור נותר עם הרבה עודפי שומן- והמסיכה הזו 
מושלמת למניעת היווצרות פצעונים וניקוי הפנים באופן מושלם.
כמובן לא לשכוח למרוח קרם לחות לאחר השימוש!  


המסכה היא חלק מסדרת Innovation SeboCalm
סדרה הכוללת מגוון תכשירים בעלי הרכב ייחודי של ויטמינים, צמחי מרפא וחומצות אמינו הפועלים 
באופן מידי ומצטבר לצמצום מראה הקמטים והקמטוטים. 
התכשירים ללא פראבנים, מתאימים לאקלים הישראלי ונבדקו לעור רגיש. 

עוד בסדרת SeboCalm Innovation:
סבוקלם קרם לילה רטינול - להפחתת הקמטים ולשיפור מראה העור. 
קרם שפתיים-להפחתת קמטים ולהדגשת קווי המתאר.
BB Cream - כיסוי מושלם לכתמים, מיצוק העור ו- .SPF35
קרם נגד קמטים SPF28- לחות והגנה מקרני השמשUVA+UVB  .
Lifting Eye Contour Gel -להפחתת שקיות מתחת לעיניים, עגולים שחורית ונפיחויות.
מוס ניקוי- לניקוי יסודי שאינו מייבש את עור הפנים.
פיטו סרום- טיפול אינטנסיבי למניעת קמטים והאטת קצב הזדקנות העור.


ואחרי שהתקלחנו וטיפחנו את העור- צריך לעצב את השיער לא?

Crèma משיקה לקראת הקיץ: לחות לשיער ללא שטיפה לשיער מתולתל

 
צילום: מוטי פישביין

השמש היוקדת, מזג האוויר הלח, המלח והכלור במי הים והבריכה בקיץ, משפיעים על השיער 
ונוטים לייבשו.

מותג הטיפוחCrèma  מציג לרגל העונה החמה לחות לשיער ללא שטיפה לשיער מתולתל.
לחות לשיער ללא שטיפה לשיער מתולתל, מכיל תמצית גוארנה, השומרת על גמישות התלתלים 
לשעות ארוכות, ללא תחושה שומנית, מועשרת במרכיבי לחות והזנה לעיצוב השיער בקלות ולהחזרת 
הזוהר והברק.  
לאחר השימוש שיערך עטוף בלחות, קל לעיצוב, בעל ברק , נעים למגע וניתן לעצב תלתלים רכים וגמישים.

הלחות  מצטרפת למוצרי הסדרה הנוספים שלCrèma  בהם שמפו, מרכך ומסכה לשיער.

כל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים.

מחיר: 20 ₪  ל400 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

דעתי על המוצר:
אני בעלת שיער חלק, ולכן העברתי את המוצר לבחורה מתולתלת שתעשה בו שימוש.
היא דיווחה כי המוצר מצוין ובעל ריח נעים, ועוזר לעיצוב השיער.



ועד כאן להפעם המוצרים המומלצים שלי לזמן האחרון- מכף רגל ועד ראש :)

אשמח לשמוע מכן- באילו מוצרים אתן אוהבות להשתמש לטיפוח הגוף?


ממני,
הבחורה עם המטפחת.

__________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה 

 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה