חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 8 ביוני 2016
בס"ד

היי לכן חכמות בשמש, מה שלומכן?

השרב, החום הכבד, היובש וקרני השמש נמצאים כאן במלוא הדרם!

זה הזמן להגן על העור, לטפח אותו, ולהרגיע אותו מיד לאחר החשיפה שלו לסכנה ולחום השמש.

רשת Beautycare (ביוטיקייר), מציגה צמד מוצרים מנצחים למלחמה בשמש:

קרם הגנה מהשמש ואנטי איג'יינג- מטפח את העור גם בזמן שהוא מגן עליו עם 35 Spf .

להשלמת יום בבריכה או בחיק הטבע- ג'ל אלוורה צמחית ומנטול להרגיע את העור לאחר החשיפה מהשמש.

רשת ביוטיקייר מציגה: SUN GUARD -קרם הגנה וקרם אנטי-אייג'ינג מטפח בתחליב אחד!



צילום: אסף אמברם


רשת Beautycare (ביוטיקייר), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים לכל כיס, 
מציגה את: SUN GUARD - תחליב הגנה עם פורמולה משופרת ומשולבת נגד נזקי השמש ואנטי אייג'ינג.


SUN GUARD של ביוטיקייר הינו תחליב נגד נזקי השמש בעל מקדם הגנה של SPF 35 - המתאים גם 
לפנים וגם לגוף. 
הוא מספק שילוב של הגנה מהשמש, לחות וטיפוח אנטי אייג'ינג לעור.

התחליב מתאים גם לגוף וגם לפנים - מרקם שקוף שאינו משאיר צבע לבן במריחתו, עמיד במים ופותח 
באמצעות נוסחה עדינה המבוססת על 21 צמחי מרפא ולכן מתאימה גם לעור עדין. 
התחליב אינו מכיל חומרים משמרים מסוג פאראבנים, שמן מינרלי או צבעים מלאכותיים.


הטוויסט העיקרי של SUN GUARD הוא שמדובר במוצר אחד המספק שימוש לשתי מטרות שונות: 
התחליב משמש כקרם הגנה מהשמש וגם כקרם גוף ולכן שימושי ורלוונטי עבורנו בכל ימות השנה 
ולא רק בעונת הרחצה.

מחיר: 16.90 ₪ ל150 מ"ל

מוצר משלים לאחר החשיפה לשמש הוא כמובן ג'ל אלוורה מרגיע.

רשת ביוטיקייר מציגה על מדפיה ג'ל אלוורה - Active H20 Spa

מוצר חובה להרגעת העור אחרי חשיפה לשמש!

צילום: אסף אמברם


הג'ל מבוסס תמצית אלוורה ובתוספת מנטול– האלוורה מסייעת ומקלה על תחושות צריבה ועקיצות 
והמנטול הנו בעל השפעה מקררת, מרגיעה ומאלחשת. 
הג'ל מתוגבר במרכיבים חיוניים נוספים כגון שמן קיק וגליצרין, חומרים מלחחים ומרגיעים. 
מעניק לעור הפנים והגוף לחות ורכות תוך כדי ספיגה מקסימלית ללא שומן. 
הג'ל הוא רב שימושי ומצוין לשימוש במקרה של אדמומיות, גירודים, עור מגורה, שיזוף יתר, לאחר גילוח, 
אפילציה וטיפול פנים ומומלץ כלחות לעור שמן.

מחיר: 4.50 ₪ ל100 מ"ל

לפרטים אודות הסניף הקרוב - אתר: http://www.beautycare.co.il ובטלפון: 0747-185-185


דעתי על המוצרים:

ראשית, שני המוצרים הגיעו אליי לסקירה במארז מהמם וסופר שימושי לקיץ-

צילום מתוך האינסטגרם שלי

התיק הזה פשוט מהמם!

ולגבי המוצרים - 
אני חייבת לומר שאפו גדול לרשת ביוטיקייר על כך שהיא מקפידה לחדש ולהביא ללקוחות מוצרים חדשים
באופן תמידי, והכל במחיר הוגן ושווה לכל כיס.

גם כאן מדובר במוצר חדשני- קודם כל קרם ההגנה הוא לבן, אך במריחה הופך שקוף (לא מותיר סימנים לבנים).
ביחס לקרמי הגנה אחרים- אין לו ריח כבד או דחיסות- הוא קליל וכיפי למריחה ונספג היטב. 
מאד אהבתי את העובדה שהוא מתאים גם לפנים וגם לגוף, וכמובן שהוא מטפח את העור בזמן ההגנה מהשמש.
אני חושבת שזה מוצר חובה בתיק בקיץ הישראלי, ואריזה השפורפרת שלו מאד נוחה לנשיאה.

לגבי ג'ל האלוורה- אני באופן אישי פחות אוהבת ריח של מנטה (רק במשחת השיניים שלי זה מתקבל).
לג'ל האלוורה יש ריח של מנטה, ומלבד זאת הוא מקרר ומרגיע את העור.
באופן אישי אני מעדיפה להשתמש באלוורה אמיתית (כן יש צמח כזה, ואם חותכים אותו- יש בו ג'ל שקוף-לא ירוק.
והג'ל הזה מדהים, גם בתור קרם לחות טבעי לגוף). 
למי מכן שסובלת מעור שמנוני בקיץ (כמוני) - ממליצה לכן לנסות להשתמש בג'ל האלוורה כקרם לחות לפנים.

ועד כאן להפעם.
אשמח לשמוע מכן- כיצד אתן "חכמות" בשמש? ואילו קרמי הגנה אהובים עליכן?

ואל תשכחו- תשתו הרבה מים ושימו כובע (או מטפחת)!

ממני,
הבחורה עם המטפחת.
________________________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה