חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 14 ביוני 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

תודה לכולכן על ההשתתפות וההיענות המקסימה להגרלה שלי.

אני שמחה לבשר לכן שיש לנו זוכה!!

הזוכה בפרס הראשון שהוא ערכת מוצרי איפור של SACARA 

הערכה כוללת: ברונזר משזף, שפתון מסדרת המאט החדשה (מס' 04-ניוד),
מייק אפ סמוט' סקין (גוון 03),שתי צלליות בגווני סגול, ומסקרה שחורה.



הזוכה במקום הראשון היא: MAYA LEVI
מזל טוב !!!

ההגרלה נערכה בעזרתם של שני בניי- עוזריי נאמנים.
הם הכינו את הפתקים, גזרו והוציאו את הפתק עם שם הזוכה.



2.הזוכה בפרס השני הוא ערכת מוצרי טיפוח של SACARA
הערכה כוללת פריימר לפנים וקרם יום SPF15 מסדרת דיימונדס.



הזוכה במקום השני היא: ליאונורה גורן פרנסה - החברה שMAYA LEVI תייגה בפייסבוק.

**זוכות יקרות- אנא צרו קשר בפרטי על מנת לתאם משלוח הזכיה.**


שוב תודה רבה לכולן על ההשתפות!!

והמשיכו לעקוב - יהיו הגרלות נוספות בקרוב :) 


ממני,

הבחורה עם המטפחת 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה