חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 4 באוגוסט 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

איך אתן שורדות את החופש הגדול?
אז עברנו רק חצי..

אם את מחפשת דרך להנות קצת בלי הילדים, קחי חברה טובה ורוצו לראות את הסרט "אמהות רעות".
  

תקשיבו לי, זאת הולכת להיות השעה וחצי הכי טובות שלכן בחופש הזה!
הסרט פשוט קורע, ונוגע בכל הנקודות הרגישות לנו כ"כ כאמהות- והכל בהומור אמריקאי משובח.

השבוע הוזמנתי להקרנת הבכורה של הסרט אמהות רעות- .BAD MOMS 
בחרתי ללכת עם אחותי (שהרי שתינו אמהות) .


הפרימיירה כללה פינוקים, סלבס, עמדת איפור של GAYA וגם סטנד אפ (די גס) של נגה ד'אנג'לי.


אבל מרגע שהתחיל הסרט- פשוט לא הפסקתי לצחוק!!

מבחינתי הוא בא לי בול בזמן- באמצע החופש הגדול עם הילדים (שכבר די נמאס ממנו לפעמים).

צילום מתוך הסרט באדיבות סרטי יונייטד קינג

אז מהי עלילת הסרט " אמהות רעות"? 

לאיימי מיטשל יש לכאורה חיים מושלמים - נישואים נהדרים, ילדים מוצלחים, בית יפהפה וקריירה 
מעוררת קנאה. 
הבעיה היחידה היא שאיימי לא נחה לרגע. 
היא מותשת מכל "התפקידים" שלקחה על עצמה ועומדת על סף התמוטטות עצבים. 
ביחד עם שתי אימהות אחרות שמאסו בסגנון החיים שלהן, היא יוצאת למסע מצחיק של שחרור עצמי 
בו התנהגות פרועה היא תנאי הצטרפות הכרחי.

שחקניות:
מילה קוניס, קריסטן בל, קתרין האן, ג'דה פינקט סמית', כריסטינה אפלגייט

ארה"ב 2016.
101 דקות. דובר אנגלית, מתורגם לעברית.
מופץ ע"י סרטי יונייטד קינג. 

להלן הטריילר-


הסרט באמת גורם לנו לחשוב על השיפוטיות הצבועה שיש בחברה שלנו כלפי האמהות.
ובעיקר אחת כלפי השניה.
אני חושבת שכל אמא היא טובה (אף אחת לא מנסה להיות "רעה") אבל הכוונה של המסר בסרט 
לדעתי היתה להשתחרר מהציפיות של הסביבה והציונים בביה"ס, ופשוט לגדל ילדים טובים. 
ואם אפשר ליהנות בדרך-למה לא?

אני לא יודעת מה איתכן, אני רצה לראות את הסרט הזה שוב!
ולו בשביל לצחוק קצת במיזוג, בחושך, ובלי הילדים :)

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה