חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 4 באוגוסט 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אני לא יודעת מה איתכן, אבל לי חם. מאד חם.

הדבר היחיד שמעודד אותי בחום הזה (מלבד המזגן אהוב ליבי) הוא מקלחות ואמבטיות מרעננות.
לכן שמחתי מאד לקבל להתנסות מארז מפנק לאמבטיה הכולל מוצרים חדשים מבית ביוטיקייר.

וכמובן, עוד קצת פחות מחודש, נחגוג את ט"ו באב.
כך שזו סיבה נוספת להתפנק באמבטיה רומנטית מפנקת (לזוגות וגם לבד).

רשת Beautycare (ביוטיקייר), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים 
הוגנים לכל כיס,מלקטת מקבץ מוצרים רומנטיים לאוהבים וגם לאלו שאוהבים את עצמם.

ניחוחות, ריחות סבונים ומלא לבבות פרחים בוורוד ואדום. 

להלן פירוט המוצרים-
 
סבון לב KISS ME – מסדרת  TOOTS

סדרת TOOTS הצעירה - סדרה שכולה אהבה, לבבות ומילות אהבה מתקתקות (TOOTS  
משמעו "מותק" באנגלית רומנטית עתיקה) מכילה בין היתר סדרת סבונים קשיחים. 
KISS ME - סבון על בסיס גליצרין אשר מסייע לעור ללכוד את הלחות הקיימת באוויר ובכך שומר 
על עור לח ורך יותר, מיוצר בעבודת יד במראה צעיר וצבעוני. 
ניחוח הסבון - פרחוני ומתקתק, מורכב מתערובת ריחות חושניים של ליצ'י אדום, חבושים זהובים, 
קיווי, פרחי יסמין, שוקולד לבן, סחלב, מאסק וניחוחות יער. 
משקל: 60 גרם. מחיר : 3.80 ₪

מארז מגבת מעוצבת בצורת פרח


מגבת פנים קומפקטית ומקסימה, המוגשת בצורת פרח במגוון צבעים. 
המוצר קיים במגוון סידורים וצורות. 
מחיר : 6.50 ₪

קרם גוף וידיים KISS ME מסדרת TOOTS


מוצר נוסף מהסדרה, תחליב גוף וידיים בעל ניחוח מבושם. 
קרם במארז TO GO קומפקטי ובו בושם מכשף. 
הקרם מכיל גליצרין הלוכד לחות מהאוויר ומעביר אותה לעור. 
ניחוח הקרם פרחוני ומתקתק בעל תערובת ריחות חושניים של ליצ'י אדום, חבושים זהובים, 
קיווי, פרחי יסמין, שוקולד לבן, סחלב, מאסק וניחוחות יער. 
תכולה: 120 מ"ל. מחיר: 5.00 ₪.

פרחי סבון ריחניים SPA TIME במארז לב 


אידאליים כקישוט צף על מי האמבט,
עשויים סבון ריחני המתמוסס במגע במים. 
מוגש בצבעי ורוד-לבן-אדום מרהיבים. 
מחיר למארז: 2.70 ₪


צילומים אסף אמברם ויח"צ ביוטיקייר *

דעתי על המוצרים:

לי באופן אישי, חודש אב הוא החודש שבו הכרתי את בעלי לראשונה, ובו היה הדייט הראשון שלנו.
כך שמבחינתי הוא לגמרי חודש האהבה (מהרגע שעברנו את צום ט' באב .(
לכן מאד נהניתי לקבל את המארז הרומנטי הזה-

צילום מתוך האינסטגרם שלי


המוצרים כרגיל מעולים.
קרם הלחות עם ריח נעים ולא מתשלט, נספג היטב בעור.
הסבונים בצורת ורד יפים ופרקטיים- מפיצים ריח נעים ובצורה נעימה ומורגשת.
המגבות מאד שימושיות בשבילי (לניקוי הפנים ועיטוף שערי הקצר).
והסבון חמוד יפה מריח טוב ומנקה.

אני חושבת שמארז כזה הוא אחלה מתנה לט"ו באב- רומנטית, שימושית  וריחנית .

אשמח לשמוע מכן, אילו מוצרים אתן הכי אוהבות להתפנק איתן באמבטיה?
והאם יש לכן כבר מתנה לט"ו באב (למרות שאני לא חושבת שחייבים לקנות אחת)?

ועד לפעם הבאה,

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

__________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה