חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 1 באוגוסט 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז אנחנו בשיאו של הקיץ והחופש הגדול..
אני מקווה שאתן שומרות על עצמכן מהשמש שותות הרבה מים ונהנות :)

למי שטרם יודעת מלבד היותי בלוגרית, אני גם מאפרת מקצועית.
בנוסף לאיפור מקצועי, אני גם מעבירה סדנאות והדרכות איפור אישיות וקבוצתיות.

לכן, בתור מאפרת- אני תמיד מחפשת את המוצרים שיקלו על כל מתאפרת.

ואכן, לאחרונה מוצף שוק הקוסמטיקה בפיתוחים רבים שמטרתם להקל על חיי המתאפרות - 
החל ממברשות שמיועדות לכל מטרה ספציפית שהיא, ספוגיות בשלל צורות וטקסטורות, מעמדים 
וארגוניות ועוד חידושים שמטרתן אחת - להקל ולארגן את מלאכת האיפור. 

כמה שמחתי לגלות שחברת Beautycare (ביוטיקייר) השיקה לאחרונה מוצר מעולה,
אשר עד לפני זמן לא מועט ניתן היה למצוא את אותו מוצר רק בחו"ל או דרך הזמנה מהאינטרנט.

אני כמובן מדברת על GUARD & GUIDE- ערכת מדבקות לניקיון האיפור, ללכידת נשורת הצלליות 
ומניעת כתמי מסקרה, וגם לתיחום גבול הצללית והאייליינר.

צילום: יח"צ

המארז מכיל 30 מדבקות הגייניות לשימוש חד פעמי, ומטרתן הגנה על עור הפנים במהלך תהליך האיפור. 
למשל הגנה מנשורת של איפור כדוגמת צללית (fallout) שפתון כתמי מסקרה ועוד. 
השימוש במדבקות אלו מאפשר ידיים חופשיות בזמן האיפור- אין חשש מלהכתים את הפנים או לדאוג 
לנקות לאחר כל פעולה.

הוראות שימוש:
בטרם האיפור יש להניח את המדבקה בסמוך לקו הריסים התחתון ולמתוח אותה מעט כך שחלקה 
התחתון יתרומם כלפי מעלה ובכך יאגור את נשורת הצללית או יספוג את כתמי המסקרה. 
בנוסף לפני תהליך איפור השפתיים, ניתן לתחום אותם באמצעות המדבקה כך שתשמש כשבלונה 
לתיחום השפה התחתונה וכך התוצאה תהא מדויקת במיוחד.

מחיר: 7.00 ₪ למארז 30 יחידות 

ומעכשיו גם את יכולה להתאפר בלי חשש ולקבל תוצאה מדויקת ומקצועית בקלות!

דעתי על המוצר:

המדבקות האלה פשוט מעולות!
במיוחד למי שמתקשה באיפור או ביצירת קווים חדים (של איילנר וצלליות)- זהו המוצר בשבילכן!
 
וכפי שהבטחתי - ההשוואה בין המדבקות של Beautycare vs. Shadow Shields 

צילום מתוך האינסטגרם שלי

הדמיון בין שתי המדבקות הוא בכמות (בשתיהן יש 30 יחידות), ובחומר ממנו עשויה רפידת המדבקה.  
אבל בעיני יש למדבקות של ביוטיקייר יתרון עליהן.
מלבד עובדת המחיר והנגישות (הרבה יותר זול ובארץ), המדבקות של ביוטיקייר הרבה יותר טובות.
המדבקות לתיחום של ביוטיקייר גדולות יותר- כך שמכסות שטח פנים רחב יותר, ובכך מהוות הגנה רחבה 
יותר מהלכלוך.
בנוסף, המדבקה של ביוטיקייר מעט עגולה יותר- כך שיכולה לשמש כעזר גם בהנחת צלליות בקפל בצורה 
מדויקת וגם ליצור זוית נקיה.

באופן כללי, אני שמה לב שלאחרונה חברת ביוטיקייר משיקה הרבה מוצרים חדשים- והכל לבקשת הלקוחות.
ממש מגשימי משאלות! כך שאם יש לכן מוצר שאתן רוצות לראות בארץ- במחיר ובאיכות מעולים- תפנו
לעמוד הפייסבוק של ביוטיקייר להצעות.

אני גם שמחה לבשר שמהיום ניתן גם לרכוש את המוצרים שלהם דרך האתר שלהם !!


אשמח לשמוע מכן האם אתן אוהבות מוצרים כאלה?
ואילו עוד מוצרים של חברת ביוטיקייר אתן אוהבות?

ועד לפעם הבאה,

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

_______________________________________________________________
*המוצר נתקבל לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה