חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 15 בספטמבר 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אנחנו ללא ספק בעונת המעבר.
אמנם עדיין חם ולח, אבל כולם מסביבי חולים (כולל אותי) ומקוררים עקב שינוי העונות.

שינוי העונות הוא זמן מצוין עבורי לעדכן את שיגרת הטיפוח שלי.
אם בקיץ החם והלח, העור שלי נזקק למעט לחות והרבה הגנה מהשמש,
כעת כשמתקרר ומתייבש-העור שלי נזקק להרבה יותר לחות וטיפול "רציני" יותר.

מי שעוקבת אחריי, כבר יודעת עד כמה נושא טיפוח העור חשוב לי.
בייחוד בתור מאפרת, אני חושבת שאם העור לא מטופל היטב- האיפור לא יושב טוב על העור- וחבל.

לכן, שמחתי לקבל להתנסות את סדרת הטיפוח החדשה מבית קרליין-

MULTI EFFECT
 
סדרת טיפוח רב תועלתית, מועשרת בחומצה היאלורונית, המעניקה לעורך כל מה שהוא זקוק לו,
ולשמירה על מראה עור צעיר ובריא!

 
צילום מהאינסטגרם שלי


סדרת "מולטי אפקט" פותחה במיוחד על ידי מעבדות היופי של קרליין כדי להעניק לעורך הזנה, 
לחות, הגנה, מיצוק והרגעה בכל מריחה.

עקרון המולטי אפקט הוא סגנון החיים המודרני שבו אנו מחפשים רב תועלתיות, מיקוד וחיסכון במשאב 
הזמן היקר, בכל תחום בחיים: בלימודים, בעבודה ובשעות הפנאי. 
גם בשגרת הטיפוח היומית, אנו מחפשות את המוצר שיעניק לנו מולטי אפקט במריחה אחת על עור הפנים.

סדרת  הטיפוח מולטי אפקט החדשה של קרליין יוצרת שגרת טיפוח שלמה, נכונה ובריאה לכל אחת 
באשר היא, המחפשת את מיטב המרכיבים החדשים להם זקוק העור כל יום, כל היום וכל לילה. 

כל מוצרי הסדרה מעניקים לעור את המרכיבים החיוניים לשמירה על מראה צעיר- החל מלחות זמינה ופעילה,
דרך מרכיבים היוצרים מערך הגנה למניעת נזקי סביבה וקרינה ומרכיבי הרגעה, המונעים סוגים שונים של 
מתח היוצרים תהליכי הזדקנות מהירים ומוקדמים.

מוצרי סדרת "מולטי אפקט" אינם מכילים פארבנים ועברו בהצלחה בדיקות היפואלרגניות ודרמטולוגיות 
ולכן מתאימים לטיפוח כל סוגי העור ולכל גיל.


מרכיבים עיקריים בסדרת מולטי אפקט: 

חומצה היאלורונית:  
מרכיב המעשיר את העור בלחות מיידית, ומעניק לעור מעטפת לחות פנימית וחיצונית לאורך זמן. 
מורכבת מחלקיקים המסוגלים לקשור מולקולות של מים לעור ובכך להעלות את רמת הלחות ולהעניק רכות וגמישות. 
בנוסף החומצה ההיאלורונית משמשת בסיס לחלבונים חשובים: הקולגן ואלסטין, המעניקים לעור נפח וחוזק.
קומפלקס פפטידים:
חומצות אמינו המעודדות תהליכי בניה וייצור סיבי אלסטין וקולגן. 
מעניקים לעור יכולת לשמור על שלמות מבנה העור, הגמישות והמוצקות.
מרכיבי לחות ממקור טבעי: 
שמן קוקוס, חמאת שיאה, שמן זרעי חוחובה ושמן שקדים - מעשירים את העור בלחות, מונעים יובש 
ומעניקים תחושה רכה ונעימה  לעור.
אנטי-אוקסידנטים:
המופקים מרימון ותה ירוק - מעניקים הגנה לעור מפני נזקי הראדיקלים החופשיים הנוצרים מקרינה, 
מתח  וזיהום סביבתי. 
העור הוא האיבר האחרון בשרשרת המקבל ויטמינים מהתזונה לכן חשוב להעניק לעור כל יום על ידי 
מריחה חיצונית את הכמות הנדרשת להתמודדות נגד השפעות קרינה וסביבה.
מרכיבים להרגעת העור:  
סקוולן, אלנטואין, אלוורה וקמומיל מרגיעים מתח בעור, מונעים אדמומיות ומסייעים לעור לשמור על 
הלחות הטבעית.
קומפלקס של מרכיבים טבעיים בעלי תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטיספטיות המונעים תגובות שרשרת 
דלקתיות כאשר העור סובל מקרינת שמש, יובש, מתח או מחסור בחומרים חיוניים. 
תגובות השרשרת הן אמצעי התגוננות של העור והתופעה מתבטאת האדמומיות, רגישות, גירוי 
וחוסר נוחות בעור.

סדרת מולטי אפקט כוללת 3 מוצרים: קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים:

*קרם יום
SPF25 מולטי אפקט

צילום: מוטי פשביין


קרם יום רב תועלתי המטפל בכל צרכי העור. 
מרקם קטיפתי, עשיר בלחות, אנטי אוקסידנטים וויטמינים המעניקים לעורך בכל בוקר מחדש תחושה 
נינוחה ורכה והגנה רחבה מהשמש בדרגת SPF25.

מחיר השקה: 49.90 ₪ , ל50 מ"ל (מחיר מלא: 110 ₪)

*קרם לילה מולטי אפקט

צילום: מוטי פשביין

קרם עשיר המעניק לעור בכל מריחה את כל המרכיבים המסייעים לבצע את כל פעולות ההתחדשות 
ויצירת התאים החדשים בשעות הלילה. 
מעניק לעור אנרגיה וחיוניות המשתקפים בזוהר הפנים כל בוקר מחדש. 
 
מחיר השקה: 49.90 ₪ , ל50 מ"ל (מחיר מלא: 110 ₪)
 
*קרם עיניים מולטי אפקט

צילום: מוטי פשביין

קרם עיניים בעל מרקם עשיר וקטיפתי, מכיל מרכיבי לחות מזינים, קומפלקס פפטידים ומרכיבי הרגעה, 
החיוניים למניעת קמטוטים וסימני גיל סביב העיניים.
מעניק לעור העדין סביב העיניים את כל מה שהוא צריך כדי לשמור על הגמישות, הלחות ולהקרין מראה 
חיוני וזוהר. 

מחיר השקה: 49.90 ₪ , ל30 מ"ל (מחיר מלא: 110 ₪)

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.

דעתי על המוצרים: 

אתן כבר יודעות שאני מאד אוהבת את חברת קרליין הישראלית, ומוצריה לרוב לא נופלים באיכותם 
ממוצרים של חברות יוקרתיות מחו"ל.
לגבי הקרמים- אתחיל ואומר שהנראות של האריזות מאד יפות בעיני- הקופסא החיצונית מאד צבעונית 
כיפית וצעירה בעיניי.
גם מארז הזכוכית של הקרם נראה יוקרתי יותר מהאריזות הקודמות.
חשוב לי לציין שכדאי להוציא את הקרם לא בעזרת האצבעות, אלא בעזרת קיסם אזניים או ספטולה - 
לשמירה על ההיגיינה.

לכל שלושת הקרמים יש ריח מאד נעים ולא משתלט (לא מרגיש מבושם פשוט ריח של קרם).
אני באופן אישי מאד אוהבת את הניחוח הזה. 

קרם היום- לחותי וכיפי, נמרח בקלות ונספג במהירות.
לחות קלילה ליום שלא מכבידה. מהווה בסיס מעולה לאיפור.
קרם הלילה- קרם עשיר יותר בלחות, ועם זאת נספג היטב בעור.
בבוקר העור נעים וחלק למגע. מומלץ!
קרם עיניים- גם כאן הקרם עשיר בלחות ונספג היטב.
אני בגיל שכבר מפתחת קמטוטים ולכן חשוב לי להקפיד להשתמש בקרם עיניים טוב ועשיר בלחות- 
והקרם הזה מצוין ועושה את העבודה.

חשוב לי לציין (לאחר שפנתה אליי חברה בפייסבוק והביאה לתשומת לבי)-
אם יש לכן עור רגיש, ובייוחד אזור העיניים נוטה לרגישות יתר- תלכו ותנסו את המוצר בפארם על אזור 
קטן בפנים, ותבדקו אם אתן לא רגישות אליו.


ועד כאן להפעם.

אשמח לשמוע מכן אילו מוצרי טיפוח אהובים עליכן מקרליין?

ואני חושבת שמגיע לחברת קרליין שאפו על החידושים בתחום הטיפוח והאיפור לאחרונה!



ממני,

הבחורה עם המטפחת. 


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה