חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 26 בספטמבר 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז החזאים הבטיחו לנו שרשמית הגיע הסתיו.
מה שאומר מבחינתי לעדכן את כל הלוק שלי למצב "סתווי".
אבל תכניות לחוד- ומציאות לחוד.
הסתיו לא ממש הגיע..ועדיין חם כרגיל (אם לא יותר).

אבל לי זה לא ממש משנה, כי אני לא צריכה תירוץ של מזג אוויר כדי
לעדכן את קולקציית הלקים שלי!

מי שעוקבת אחריי, כבר יודעת עד כמה אני מכורה ללקים.
באמת יש לי הרבה מאד לקים.

לכן, שמחתי לגלות כי ענקית הלקים OPI הוציאה קולקציית לקים חדשה,
בהשראה כפולה לקולקציית חורף 2017: 

 WASHINGTON DC

בשיתוף פעולה עם השחקנית קרי וושינגטון עם נגיעות אורבניות מהעיר וושינגטון -

צילום: יח"צ

זהו שת"פ מרענן בתוך הקריירה המרשימה של קרי תוך עיתוי מושלם בו הסתיימה העונה השביעית של  
סקנדל, הסדרה בה היא מככבת, המתרחשת- איך לא-בעיר וושינגטוון.   
והפעם על הפרק: 
קולקציית חורף לשנת 2017 של OPI בניצוחן של וושינגטון השחקנית ו-וושינגטון העיר. 

מייסדת החברה סוזי וייס פישמן פנתה אל קרי וושינגטון עם ההצעה המפתה הזו לאחר שזו הבהירה 
באחד מהראיונות עמה כי היא חובבת נלהבת של מוצרי OPI
עוד הוסיפה וייס פישמן "אני מאוד אוהבת את הסדרה 'סקנדל' ואני חושבת שבעקבותיה הפכה קרי 
למודל לחיקוי עבור נשים רבות ברחבי בעולם, היא נתפסת כאישה נועזת, אופנתית וחובבת לקים. 
עקב כך נבחרה פה אחד ע"י צוות OPI להיות מי שתזוהה ותעניק השראה בחשיבה ופיתוח הקולקציה 
החדשה ואפילו בבחירת השמות שלהן".

בראיון שהעניקה לאתר חדשות האופנה WWD התייחסה וושינגטון, מי שפרצה לתודעה בעיקר בזכות 
הסדרה "סקנדל" - לתפקידה החדש ומסרה בתגובה: "זה הולך להיות נפלא, אני מלאת השראה 
לעבוד עם סוזי, נרגשת לעבוד איתה על פיתוח גוונים חדשים ושמות מרגשים". 
שלושה גוונים במהדורה מוגבלת מתווספים בזכותה של קרי לקולקציה הנוכחית, כמובן שאלו בהתאם 
לאופי דמותה הססגונית: Inside the ISABELLEtway (קרמל) , Kerry Blossom (סגול שזיף עמוק) ,
Liv in the Gray (אפור כהה) .

בקולקציה 12 גוונים ו- 3 במהדורה מוגבלת שנוספו לה במיוחד בשביל קרי. 
ההשראה הדומיננטית בקולקציה היא למעשה אפיון של תכונות העיר בצורת צבעים. 
לא נשכח שהסדרה בה מככבת קרי מתרחשת כל כולה בעיר וושינגטון ולכן הנגיעה של קרי בגוונים, 
יחד עם העיר- העניקו מרקמים דרמטיים יותר, לצד גוונים קלאסיים ויסודיים. 

בנוסף, גם בולטים לתפארת גוונים מתחכמים ומודרניים המתכתבים עם הדמות שלה ב"סקנדל"-
המשדרת עוצמה, נשיות ואיפוק.

צילום: יח"צ


להלן השמות, הגוונים וההשראה :
  1. CIA = Color Is Awesome – כחול טורקיז כהה.
  2. Stay Off The Lawn! – ירוק
  3. Suzi - The First Lady of Nails – ירוק בִּיצה
  4. Never A Dulles Moment – צהוב מוזהב
  5. Pale to The Chief– גוון ענוג, רך של ניוד עדין ורגיש בתוך כל הדרמה
  6. Yank My Doodle – אדום נחושת הוא גוון היין העכור האהוב כל כך
  7. Freedom of Peach – כתום דלעת
  8. Squeaker of the House – שוקולד – זהו גוון הנחמה –מתוק, חלק ויפה
  9. Shh ... It's Top Secret – חום אדמה- אדמה חומה שקוברת תחתיה את סודות העיר.
  10. Madam President- אדום בוהק כשמו כן הוא -בעלת כוח בידיים אשת נשיא בוהקת.
  11. OPI by Popular Vote – פטל
  12. We the Female – רימון
  13. Inside the ISABELLEtway – קרמל (מהדורה מוגבלת)
  14. Kerry Blossom – סגול שזיף עשיר (מהדורה מוגבלת)
  15. Liv" in the Gray – אפור כהה (מהדורה מוגבלת)

להלן סרטון על הקולקציה WASHINGTON DC  


*הלקים של OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים ברשת "אפריל
ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. 
הלקים של OPI איכותיים ועשויים מחומרים ידידותיים וללא מרכיבים מזיקים הידועים בתעשייה
(ללא Toluene, DBP או פורמולהיד). 
הם מצטיינים בעמידות יוצאת דופן, המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית והרחבה, 
המאפשרת דיוק אולטימטיבי.  

 מחיר: 65 ₪ ליחידה. 

דעתי על הלקים והקולקציה של קרי וושינגטון בשיתוף OPI-

את הקולקציה החדשה לוותה השקה מושקעת וכיפית של OPI ישראל.

בהשקה שהיתה במסעדת "מסה" התל אביבית נהננו ממיני תצוגת אופנה של המעצב המוכשר 
אביתר מיאור- שעיצב אאוטפיטים בהשראתה של קרי וושינגטון.

צילום: נמרוד ארונוב

וכמובן נהננו ממריחת לק מקולקציית וושינגטון החדשה (שהגוונים שלה הורסים ביופיים!),
ואני בחרתי את הגוון המהם הזה מתוך הקולקציה Squeaker of the House))-

צילום: מהאינסטגרם שלי


אני חייבת לומר שהלקים כרגיל מדהימים!
כמו כל הלקים של OPI- בעלי מרקם מצוין, נמרחים בקלות ומותירים ברק וגוון עם כיסוי מלא. 
אני לגמרי התאהבתי בקולקציה הזו!
כל הגוונים בה מושלמים ויפים בעיני, ולא רק לחורף :)
ושימו לב לגוון הניודי המהמם הזה Pale to The Chief)), שלדעתי יהיה הפאני באני הבא!

אשמח לשמוע מכן- אילו גווני לק של OPI אתן הכי אוהבות?
 

ועד לפעם הבאה,

ממני, 

הבחורה עם המטפחת.
 


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה