חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 26 באפריל 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?
כל חובבת איפור יודעת שחלק מהותי במראה האיפור והפנים הוא הגבות.
לכן, אני כמאפרת וכחובבת איפור תמיד מחפשת אחרי המוצר המושלם לעיבוי ומילוי הגבות שלי 
ושל לקוחותיי.
חשוב לי מצד אחד לשמור על מראה טבעי ונקי של הגבה, ומנגד שיהיה מראה מודגש ועבה. 
אני מוצאת זאת מאתגר במיוחד כאשר מגיעה אליי לקוחה ללא שיער בגבה כמעט או עם גוון שיער 
גבה בהיר מאד, ובכלליות קשה מאד למצוא מוצר למילוי גבות בגוון בהיר (אך מתאים ומחמיא). 

אני שמחה לבשר שהחיפושים תמו! ומצאתי אותו בדמות המוצרים החדשים לגבות מבית ארדל.
החברה השיקה לאחרונה שלושה סוגי מוצרים למילוי הגבה- עיפרון מכני, צלליות, ג'ל ומברשת.

ARDELL - משיקה בישראל את  , pro- brows סדרת מוצרי איפור לעיצוב ופיסול הגבות

צילום מהאינסטגרם שלי

חברת "ארדל" הבינלאומית, ענקית הריסים והמובילה בתחום הריסים המלאכותיים משיער טבעי ומוצרי 
סידור הגבות- השיקה לראשונה בישראל את pro- brows - סדרת מוצרי האיפור לגבות, המונה שלושה 
מוצרים: עיפרון מכני, ג'ל לעיצוב וערכה שלמה לעיצוב בצלליות -למילוי ופיסול הגבה. 
החברה נכנסת זו הפעם הראשונה לתחום מוצרי האיפור לגבות.

בסדרת מוצרי האיפור החדשה ניתן למצוא מענה לכל שיטת מילוי ופיסול הגבה המבוססת על מוצרי איפור, 
החל מהשיטה הקלה ביותר- עיפרון ללא חידוד ועד ערכה המבוססת על צלליות ועיפרון כפריימר לפיסול 
השיער הקיים ועיצובו מחדש.

עיפרון מכני לגבות

צילום:יח"צ

בצדו האחד, עיפרון המעוצב בצורת משולש חד על מנת שיתאפשר להגיע עם כל זווית שלו לכל שלב בגבה, גם בזוויות הקשות. 
בצדו השני ישנה מברשת ספירלה לסירוק השערה. (מגיע בגוונים בלונד, חום בהיר, חום כהה). 
מחיר: 49.9 .
לצפייה בסרטון הדגמה: https://www.youtube.com/watch?v=uf4gPaDIBos

ג'ל לעיצוב ושרטוט הגבות  

צילום:יח"צ

טיובה של ג'ל דחוס מאוד במרקם קרמי, המגיעה בשלושה גוונים אידיאליים (בלונד, חום בהיר וחום כהה) 
למילוי ועיצוב הגבה, מגיעה עם מכחול דו צדדי- האחד לסירוק והשני כמברשת זוויתית צפופה ושטוחה 
לציור מדויק של השלמת סיב שיערה. 
מחיר 69.90 ₪.
לצפייה בסרטון הדגמה: https://www.youtube.com/watch?v=7NMchLiZxL8

ערכה שלמה לעיצוב הגבה בצלליות 

צילום:יח"צ

מארז המבוסס על שלוש צלליות בגווני השיער האידיאליים המבוססים על תת גוונים לכל אחד (אפור וירוק). 
הצללית הרביעית היא הייליטר להבלטת עצם הגבה- לעיצוב מראה גבה מושלמת. 
עוד בקיט מכחול דו צדדי -האחד לסירוק והשני מברשת זוויתית צפופה ושטוחה לציור מדויק של השלמת 
סיב שיערה. בנוסף הקיט מכיל עיפרון קרמי כשבמכסה שלו מחדד- מטרתו לעצב את שיער הגבה איך 
שנרצה (בפראות, או שטוח ומסודר) תוך ליחוח השערה והכנה לצלליות.  
מחיר 99.90 ₪.   
לצפייה בסרטון הדגמה: https://www.youtube.com/watch?v=niG5DOi93qI

הסדרה תשווק, כמו הריסים שלה, במחלקת קוסמטיקה בסניפי רשת סופר-פארם.

*חברת ארדל שולטת כיום ברוב תעשיית הריסים המלאכותיים בעולם.   
החברה מציעה מגוון עצום של ריסים המותאמים לכל סוג עין, מטרה ואירוע - לצד סדרת מוצרים לעיצוב 
הגבות ועכשיו גם מוצרי איפור לגבות. 
המוצרים מצטיינים באיכות שימוש ובנוחות גבוהה. 
אלו יחדיו נותנים מענה מושלם ללוק איפור העיניים.    
בישראל מיוצגת החברה על ידי חברת "ברייסון שיווק" המייצגת מותגי פרימיום בתחום מניקור ופדיקור כדוגמת OPI, IBD ועוד.   
הפצת ארדל בישראל נעשית על ידי א. רייס.  http://www.ardell.co.il
 
דעתי על המוצרים:
ראשית, ברצוני לציין שההשקה עצמה מאד סיקרנה אותי.
אני חובבת את הריסים של ארדל כבר שנים, ומשתמשת בהם באופן קבוע על לקוחותיי.
באופן כללי המוצרים מרגישים (גם בנראות שלהם) מאד מקצועיים.
העובדה שיש שלושה גוונים נכונה (למרות שלי היה חסר עוד גוון בהיר יותר).
לגבי העיפרון- הוא האהוב עליי מבין שלל המוצרים.
בזכות צורתו המשולשת הוא קל ממש לתיפעול ולמריחה מדויקת, הגוון נכון, והמברשת בקצהו מעולה.
לגבי סט הצלליות- הסט מהמם! הצלליות פיגמנטיות וכיף לעבוד איתם, הגוון הבהיר מהמם גם כשימר 
או צללית, ובזכות המברשת המצורפת ניתן להגיע לציור של שערה באופן מדויק. 
השוס בעיניי בסט הצלליות הוא העיפרון העבה- מוצר חדש שטרם נתקלתי בו בעולם האיפור- זהו מעין 
עיפרון ווקס שבעצם "מעמיד" את השערות במקום (אם תרצו תחליף למסקרה שקופה).
לגבי הג'ל והמברשת- המברשת מהממת ויכולה לשמש גם כמברשת איילנר (בצד האלכסוני שלה).
חייבת לציין שיש ללמוד ולדעת לעבוד עם ג'ל.
כל מרקם של ג'ל לרוב יהיה עמיד ופיגמנטי יותר (בדיוק כמו איילנר ג'ל- אותו החומר).
לכן צריך לקחת ממש מעט חומר, לעבד אותו קצת על גב כף היד, ולעבוד בעדינות על הגבה.

*טיפים שלי לאיפור הגבות-
לא חשוב באיזה מוצר בחרת להשתמש למילוי הגבות- התחילי בניקוי שלהן בעזרת סירוק במברשת.
המשיכי במילוי הגבה ע"י הנחת החומר ממרכז הגבה (לפני הקשת) ועד לסופה.
עם השאריות מלאי את תחילת הגבה.
הסיבה לכך היא שאנו רוצים מראה טבעי, ותמיד בגבה השערות בתחילתה יהיו צפופות פחות.
כשסיימת למלא את הגבות סיימי עם סירוק וסידור הגבה.
כדאי למלא את הגבה בקווים ישרים מתחתיה ומעליה.
בכדי ליצור מראה מהוקצע ונקי ניתן לעבור אל קווי המתאר של הגבה עם קונסילר (ולטשטש).
לקיבוע ניתן להשתמש בעיפרון ווקס או במסקרה שקופה.

אשמח לשמוע מכן כיצד אתן אוהבות לאפר את הגבות שלכן?
ואילו מוצרים אהובים עליכן לשימוש?

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

2 תגובות:

  1. אני משתמשת בצללית לגבות של ביוטיקר, מצויינת!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מיה,
      אכן גם אני מאד אוהבת להשתמש בצללית הדואו של ביוטיקייר לגבות.
      אבל כאן מדובר בצלליות עם יותר גוונים (4) וגם מברשת ועיפרון מיוחד.
      ותמיד נחמד להכיר מוצרים חדשים :)

      מחק