חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 2 במאי 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?
לכבוד יום העצמאות רציתי לכתוב פוסט ובו ארכז את המוצרים הישראליים שעשו לי את שנת 2017 
בתחום האיפור והטיפוח.
כי אין כמו קצת גאווה ישראלית!


נתחיל עם מוצרי בסיס לטיפוח הפנים -

*קרם הגנה לפנים אינוויזיבל של קרליין וסקין גארד
בישראל, ארצנו החמה- השמש קופחת וגורמת לנו לנזקים בעור למשך כל השנה.
לכן, אני תמיד מורחת על פניי קרם הגנה (גם לפני איפור).
כיוון שברמה היומיומית אין לי זמן מיותר למריחת קרם לחות, קרם הגנה, פריימר ועוד- אני מחפשת קרם 
אשר ישלב כמה שיותר מהכל, ועדיין שלא יגרום לפניי להבריק משומן.
לשמחתי, אכן יש מוצר כזה!
אני כמובן מדברת על קרם ההגנה לפנים של סקין גארד בשיתוף עם קרליין.
ניתן למצוא אותו בדרגות 30 SPF ו-50 SPF (כמובן שאני הלבנבנה מעדיפה את הגבוה).
היתרון שלו הוא שהוא סיליקוני ושקוף, כך שיכול לשמש כפריימר להחלקת העור לפני האיפור. 
יתאים במיוחד לעור רגיל-שמן.
ניתן למצוא אותו במחירי מבצע של 29.9 ש"ח.

*קרם פנים ג'נסיס אייג' קונטרול של ד"ר פישר
בהמשך לפוסט הקודם- אם את מעוניינת בהגנה מהשמש, אבל לא מעוניינת בקרם הגנה או במוצר על 
בסיס סיליקון, או שפשוט הגעת לגיל שצריך להשקיע קצת יותר בטיפוח- זהו קרם היום בשבילך.

זהו קרם לחות לשימוש יומיומי, שאמור לסייע בהחלקת העור ולמנוע הזדקנות, וכמובן מכיל גם מסנן 
קרינה 30 SPF. יתיאם בעיקר לעור יבש-יבש מאד.
יש לציין שמוצר זה אף זכה בפרס מוצר השנה 2017, לא בכדי- זהו מוצר מצוין!
קרם מעולה, נספג בקלות, עם ריח קליל, ובאמת נותן תחושה של מראה עור רענן וצעיר יותר.
ניתן למצוא אותו במחירי מבצע של 89.9 ש"ח.

ונמשיך לתחום האיפור-
 
*מייק אפ של ג'ייד- IDYLLIC MATTE VELVET FOUNDATION
כל בעלת עור שמן יודעת עד כמה זה מתסכל להתאפר בקיץ, ותוך כמה שעות הכל מבריק ונוזל.
לכן אני תמיד מחפשת אחר מייק אפ שמצד אחד יישמר על העור וייתן לי מראה מאט, ומצד שני העור עדיין
ייראה זוהר וחי.

כזה המייק אפ של ג'ייד- מקיים את כל אלו, וגם בעל מרקם קליל, קל למריחה ובעל גוונים המותאמים לקהל הישראלי.
גם השפורפרת הינה יתרון בעיני- קל לקחת אותה והוצאת החומר קלה מאשר משאבה או בקבוק זכוכית.
לינק לרכישה- http://bit.ly/2oSvrSd
מחיר: 109.9 ש"ח.

*מברשות להנחת איפור של ביוטיקייר
כל חובבת איפור יודעת שמראה האיפור לא יהא מושלם ללא כלי העזר המתאימים, אני כמובן מדברת על המברשות.
אני שמחה לבשר שבחברת ביוטיקייר, הוציאו לאחרונה מספר מברשות מעולות להנחת איפור.
אני ממליצה במיוחד על מברשות העיניים שלהם- לטשטוש והנחת צלליות וגם על מברשת זוויתית 
להנחת הצללות, ומברשת פלאפית להנחת סומק ופודרה.
זו המברשת האהובה עליי להנחת מייק אפ (אשר גרמה לי לזנוח את כל המברשות המקצועיות שלי) מס' 20-
לינק לרכישה-http://bit.ly/2qyWZIK 
מחיר: 10.9 ש"ח

*מסקרה בולד של קרליין
כל מי שלא חיה בארץ בזמן האחרון, וודאי פיספסה את ההתלהבות שהיתה מן המסקרה הזו.


מדובר במסקרה המשלבת שני דברים ההופכים אותה למושלמת- היא בעלת מברשת סופר דקה 
וסיליקונית שניתן להגיע בעזרתה לכל ריס וריס (ומעולה לריסים תחתונים ולבעלות ריסים קצרים) וכמובן
משלבת פורמולה שחורה, עמידה ומחמיאה לכל אחת.
אמנם יצאה לה אחות קטנה ושמה סקיני בולד (שמתהדרת במברשת עוד יותר דקה)- אך אני פחות 
אהבתי אותה.
ניתן למצוא אותה במחירי מבצע של 39.9 ש"ח.

*צלליות פיגמנט של סקארה
בתור מאפרת, אני יודעת שלא כולן חובבות צלליות או משתמשות בהן.
אבל בעיניי צלליות יפות ומאירות יכולות לעשות את כל ההבדל באיפור.
להוספת צבע ועניין ניתן להוסיף צללית על כל העפעף העליון או בקו המים של הריסים התחתונות. 
ואם את ממש רוצה לזהור- עברי מצללית לפיגמנט.

כאלה הן צלליות הפיגמנט המהממות של סקארה- הן נוצצות ומבריקות, ומגיעות באריזה של שישה גוונים
שונים. הכי כדאי להניח אותן עם האצבע דווקא, ואפילו ניתן ליצור איתן איילנר צבעוני בעזרת מברשת דקה שהורטבה מעט.
מחיר לפלטת 6 צלליות: 39.9 ש"ח

ונעבור להיילייט של הפוסט הזה, והוא כמובן ההילייטר/שימר האהוב עליי-

*שימר "פיצה"/בברלי הילס של OFRA
אם את מחפשת מוצר חובה באיפור, שייתן לך מענה לטרנד ה"סטרובינג" וההברקות, אני ממליצה בחום על שימר ה"פיצה" של OFRA.

כיוון שבשימר הזה יש שישה גוונים שונים הם יתאימו לכל גווני העור- מהבהיר ועד לכהה ביותר.
בנוסף, מלבד שימר (שנניח במקומות הגבוהים בפנים- כמו עצם הגבה, זוויות פנימיות בעין, קצה האף וקשת 
הקופדיון), ניתן להשתמש בשימר הזה גם כצללית מאד יפה ומבריקה.
ואפילו ניתן להניחו על הגוף למראה מבריק שזוף ומחמיא (לאחר מריחת קרם גוף או ערבובו עם קרם לחות ליצירת שימר נוזלי).

לינק לרכישה- http://bit.ly/2pqPd68
מחיר מבצע :145 ש"ח
 
*אמנם נדמה ששם החברה OFRA ישראלי, אך מדובר בחברה אמריקאית אשר משווקת את מוצריה בארץ, ובאינטרנט דרך אתר גילטי- שגם הוא יצר מהפכה מקוונת ברכישות הקומסטיקה והטיפוח בישראל.

לסיום, מילה קטנה על עצמאות.
למי שלא יודעת, לפני זמן מה הפכתי לעצמאית בתחום האיפור- אני מאפרת ומעבירה סדנאות ללימוד איפור.
בכל יום שעובר אני לומדת על בשרי מה הפירוש להיות עצמאית בישראל.
לצערי אין תחושה שהמדינה מעודדת להיות עצמאיים בישראל- אם זה בהתנהלות השוטף+ אף פעם, כל המיסים שעלינו לשלם ועוד ועוד.. 
אבל עדיין אני לא מוותרת על עצמאותי!
וכמובן על המדינה המהממת שלנו, שגם עם חסרונותיה - יש בה הרבה מעלות.
בעיני המעלה הגדולה ביותר של הארץ שלנו היא אנשיה- החום והעזרה לזולת שקיימים בחברה הישראלית מחממים את לבי בכל פעם מחדש.

תודה לכן שאתן עוקבות אחריי וקוראות ומגיבות, ושיהיה לכן חג עצמאות שמח!

כמובן שאשמח לשמוע אילו מוצרים ישראליים אתן הכי אוהבות?

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה