חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 11 במרץ 2018
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?
החלטתי להקדיש את הפוסט הזה למוצר אחד בלבד.
אמנם זהו מוצר אחד, אבל יש לו כ"כ הרבה וורסיות ושימושים שונים.
הגעתי למסקנה שמגיע לספוגית הזו פוסט שלם כי היא פשוט שינתה את חיי האיפוריים.
ובכנות, לא האמנתי שטרם כתבתי עליה.
בפוסט הזה אסקור את הספוגיות השונות של הביוטיבלנדר- הצבעים, מה ההבדל ביניהם,
שימוש מיטבי וניקוי נכון שלהן.

צילום מהאינסטגרם שלי

הביוטיבלנדר נוצרה בשנת 2003 ע"י Rea Ann Silva.
 
הביוטיבלנדר המקורית היא אמנם ספוגית- נטולת לטקס וריח והיא גם היפו-אלרגנית.
כולכן וודאי מכירות את הסופגית הוורודה- שהיא הספוגית הקלאסית והמקורית. 
למעשה הצבע הורוד היתה טעות- כי היא נוצרה כאב טיפוס לדוגמה מהמפעל, אבל כולן התאהבו בצבע שלה והיא נשארה.
אבל יש עוד מספר ספוגיות בצבעים שונים ולשימושים שונים.

אז הספוגית הורודה והקלאסית באה בעוד מספר צבעים (מנטה, אדום ועוד)- מאפשרת כיסוי גבוה.
ישנה הספוגית הלבנה PURE משמשת למריחת הבסיס לאיפור (פריימר, קרמים, מסיכה ועוד).
ישנה הספוגית החומה NUDE - מאפשרת כיסוי קליל
ישנה הספוגית השחורה PRO- מאפשרת כיסוי מלא וסופחת פחות מייק אפ מהקלאסית ומתאימה 
לגוונים כהים יותר של מייק אפ.
ישנה גם ספוגית שחורה BODY- לאיפור הגוף.

ישן שתי ספוגיות MICRO MINI (בצבע שחור ירוק בהיר וורוד בהיר) - לתיקון וחידוד של איפור 
במיוחד באזור העיניים והשפתיים.
ספוגית BLUSHER אפורה ואדומה לסומק קרם.

הכל תלוי לאיזה שימוש את צריכה את הספוגית ולאיזו רמת כיסוי וגימור של איפור את רוצה להגיע.
כדי לדעת יותר באיזו ספוגית כדאי להשתמש קיראו את המדריך הבא.

איך להשתמש בביוטיבלנדר?
יש להרטיב אותה, לסחוט היטב (אם רטובה מדיי אני לעיתים מייבשת במגבת) ולהניח בעזרתה כל מוצר 
לאיפור הפנים - יכול להיות מייק אפ נוזלי, קונסילר, הצללה רטובה, סומק קרמי. היא טובה גם למוצרי אבקה.
חשוב לציין שכאשר הספוגית רטובה - היא מתנפחת וגדלה, ובכך נמנעת ספיגה מרובה של מייק אפ.
(יש לחברת ביוטיבלנדר פטנט רשום על זה) 
בשלב השני ניתן לפדר ולקבע בעזרתה.
ובהמשך ניתן לעשות איתה תיקונים וטאצ' אפ.


לכיסוי הפנים- אני עובדת בטפיחות (לא מריחות!) בחלק המעוגל התחתון והרחב ביותר של הספוגית.
כדי להגיע למקומות קטנים יותר- מתחת לעיניים או בצידי האף- אני משתמשת בחלק הצר והעליון של הספוגית.
אני באופן אישי אוהבת ליצור הצללות רטובות בעזרת שימוש בספוגית כאשר היא על צידה והחלק הצר מופנה לכיוון הפה.

איך לנקות את הביוטיבלנדר?
כמו כל מוצר עזר לאיפור (ובמיוחד שהוא מגיע לפנים שלנו/של לקוחות) חובה לנקות אותו בתדירות גבוהה.
אני ממליצה על ניקוי ושטיפה לאחר כל לקוחה, ואם היא לשימוש אישי אז לפחות פעם בשבוע.
האופציה הזולה יותר היא לנקות בעזרת פיירי צהוב (אפשר להוסיף גם מעט שמן זית).
האופציה השניה היא שימוש בסבון לניקוי המקורי של הביוטבלנדר- יש סבון נוזלי ויש סבון מוצק.
המוצק בעיני מנקה יותר טוב ובמיוחד בעזרת שטיח הניקוי (שמופיע בתמוונה למעלה).
שימו לב לא לשפשף את הספוגית חזק (ובטח לא להשתמש בציפורניים) כדי לא ליצור חורים.
לא להיבהל אם יוצא צבע של הספוגית בזמן השטיפה- זה קורה וזה בסדר.
חשוב לייבש היטב את הספוגית על מגבת (ולא לאחסן באריזה סגורה/שקית כשהיא רטובה).

כמובן שלאחר מספר שימושים וניקיונות יש בלאי לספוגית, וברגע שהיא מתחילה להתפורר או להיות 
עם כתמים אפורים/שחורים- זה הזמן לרכוש אחת חדשה!
ועדיין בעיני זוהי הספוגית הטובה והמשתלמת ביותר לאיפור. 



איפה ניתן לרכוש ביוטיבלנדר?
אפשר לרכוש באופן פיזי ברשת ניו פארם.
או להזמין ברשת בארץ באתרים הבאים:
גילטי (הנחות לרגל יום האישה)
בלאשס (10% הנחה+ הקישו קוד TALIA5BL לעוד 5% הנחה)
גלאם גורו (כרגע חסר במלאי)


אז איזו ביוטיבלנדר היא האהובה עלייך?
אני הכי אוהבת את הורודה הקלאסית והשחורה :)


ממני,
הבחורה עם המטפחת.

__________________________________________________________________
*התמונות נלקחו מאתר beautyblender.com
*חלק מהלינקים לרכישה הם רווחיים
*גילוי נאות- אני עובדת בחברת ירין שחף.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה