חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 6 במאי 2018
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?
למי ששמה לב, נעלמתי קצת לאחרונה- אבל עכשיו חזרתי לבלוג האהוב שלי ובגדול!

התחלנו את חודש מאי עם מזג אוויר הכי הפכפך שזכור לי שהיה פה אי פעם בעונת האביב.
אם חם- אז יש חמסין ושרב ואז פתאום יש גשם מתקרר ואפילו יורד ברד ביחד עם סופות ברקים!
מזג אוויר משוגע בקיצור!

המזג אוויר הזה איתגר אותי לחפש מוצרים שיחזיקו מעמד..
אז אם את אוהבת להתאפר וחשוב לך שהאיפור גם יישאר עלייך, ריכזתי כמה המלצות 
למוצרים חדשים שמנצחים עבורי בכל מזג אוויר!

נתחיל כמובן עם קרם לחות-
חשוב מאד מאד למרוח קרם לחות (כדי שהעור לא "ישתה" את המייק אפ).
למי שסובלת (כמוני) מעור שומני אני ממליצה לעבור לקרם לחות קליל על בסיס מים.
אם יש קרם לחות טוב ולא כבד שמשלב בן הגנה מהשמש אני ממליצה.
אני באופן אישי מאד אוהבת את קרם הלחות הירוק של גרנייה- Moisture Match



קרם הלחות קליל אך מספק ובתוספת מקדם הגנה SPF20.
מחיר: 40 ₪ ל50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם

כדי שהאיפור יחזיק יש צורך להשקיע בבסיס טוב.
אז אחרי שמרחנו קרם לחות יש להניח פריימר.
בזמן האחרון אני פחות מתחברת לפריימיירים על בסיס סיליקון- הם כבדים לי מדיי ואפילו עושים פצעונים.
הפריימר החדש שאני מאד אוהבת ומאד עוזר לעמידות המייק אפ עליי הוא הפריימר ליפטינג של ד"ר קליין.


ובאופן מפתיע המחיר שלו שווה לכל כיס, והכמות גדולה.

מחיר: 180 ל30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות המטפלות בשיטת ד”ר קליין
 
מי שפחות אוהבת מייק אפ וכיסוי גבוה יש גם לד"ר קליין קרם BB מצוין (כיסוי קליל ובהיר בשילוב לחות) .

BB קרם עם מקדם הגנה SPF 30.
מחיר: 175 ל50 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות המטפלות בשיטת ד”ר קליין

נמשיך למייק אפ.
לאחרונה בחברת עדה לזורגן השיקו מייק אפ חדש ופשוט מעולה!!
קוראים לו FUSION 4K - והוא באמת הדור הבא של הHD.
ה-4k הוא מייקאפ חכם נטול שומן ופודרה, מתאים לכל סוגי העור (שומני,יבש,רגיל ומעורב) 
ובעל מרקם נעים ריחני ונוח לשימוש.
בזכות המרכיבים היוקרתיים שמכיל המייקאפ כגון חומצה היאלרונית ואמולסיות מורכבות
ה4k עמיד בצורה חסרת תקדים ומעניק כיסוי וזוהר שמתאים לאיפור אירועים וכיסוי יומיומי.
ה-4K פותח זמן רב על ידי מאפרת העל עדה לזורגן והותאם לתנאי מזג האוויר הים תיכוני 
תוך מתן דגש על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.
המוצר מאושר משרד הבריאות ואינו נוסה על בעלי חיים
מחיר: 198 ל30 מ"ל.

מדובר במייק אפ עם כיסוי בינוני- גבוה (ניתן לבניה) עם לא פחות מ-12 גוונים שונים!
וכן יש גם גוונים לכהות עור ולבהירות כמוני.
המייק אפ הזה עם גימור מאט והוא יושב מושלם על העור. אני התאהבתי בו משימוש ראשון.


אחרי המייק אפ יש לקבע- מי שמחפשת פודרה שקופה ומצוינת אני ממליצה על 
הפודרה העמידה באבקה של גולדן רוז. פשוטה ומושלמת שעושה את העבודה.
מחיר: 70 ₪ ל15 גרם. ניתן להשיג ברשת גולדן רוז

שני מוצרים נוספים ועמידים של גולדן רוז שאני מאד אוהבת הוא מייק אפ טוטאל קאבר-
מייק אפ מושלם עם כיסוי גבוה וגימור מאט, עמידות מצוינת ויתאים לעור מעורב-שמן.
מחיר: 90 ₪ ל30 מ"ל. ניתן להשיג ברשת גולדן רוז

והצללית הנוזלית -שעמידה במיוחד גם על העפעף וגם כהיילייטר לפנים ולגוף-


מחיר: 60 ₪ ל4.5 מ"ל. ניתן להשיג ברשת גולדן רוז

ומסקרה כסופה פולס לאשס - שמאד מזכירה לי את הטלסקופיק האהובה עליי של לוריאל


אמנם היא לא מוגדרת כעמידה במים- אבל עליי היא עמידה ונותנת מראה מעוגל ונפח לריסים.
מחיר: 50 ₪ . ניתן להשיג ברשת גולדן רוז

ולמי שפחות אוהבת מראה פודרתי אני ממליצה לקבע את האיפור את הפיקס פלאס של מאק
שהושק לאחרונה במהדורות ניחוחת חדשים. 


בכלל אני אוהבת לרכוש אותו באריזה קטנה ולשים בתיק ולהתיז במהלך היום לרענון. 
מחיר: 99 ל100 מ"ל. להשיג ברשת חנויות MAC.


טיפ נוסף הוא להתשמש בדפי בלוט- לספיחת שומן.
של ביוטיקייר זולים ומצוינים. שימו לב להניח ולספוח את השומן ולא למרוח את האיפור.


מחיר: 12.9 למארז של 50 יחידות.
 
כמובן שממליצה לשתות הרבה הרבה מים, למרוח קרם הגנה טוב ולהנות ממזג האוויר הנורמלי 
שיגיע אלינו בתקווה בקרוב.

אשמח לשמוע מכן מהם מוצרי החובה שלכם לאיפור בקיץ?
ובכלל התגעגעתי אליכן מאד!!

ממני,
הבחורה עם המטפחת. 

*התמונות נלקחו מהרשת


תגובה 1:

  1. שמחתי לשמוע על bb cream חדש של ד"ר קליין, אבל יש שני חסרונות: הוא מאוד יקר, וגם צריך להגיע לקוסמטיקאיות, והן תמיד מנסות לדחוף לכל אחת עוד מוצרים בכוח, וגם לשכנע לעשות טיפול פנים, גם אם אני לא מעוניינת. חבל.

    השבמחק