חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 5 במרץ 2019
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז אנחנו בחודש אדר, מה שאומר שאוטוטו נחגוג את חג הפורים- אם לא חג המאפרים!

בתור בלוגרית ביוטי ומאפרת מקצועית חשבתי לכתוב לכן פוסט המלצות לאיפור פורים.
במה אני ממליצה להשתמש, טכניקות וטיפים של מאפרים והמלצות להסרת האיפור.

צילום מהרשת

















בכל שנה, כל חברת איפור מוציאה קולקציות צבעוניות לאיפורי פורים.
מה שחשוב לשים לב כאשר מדובר באיפורי פנים, ובמיוחד כשמדובר בילדים- אני ממליצה להשתמש 
בצבעי מים בלבד!
אני ממליצה שלא להשתמש במוצרים על בסיס שמן (כמו שפתון/עפרון/מייק אפ שלך) כדי למנוע גירוי לעור.

דוגמה לפלטת צבעי מים שאני משתמשת בה שנים של חברת סקארה-

צילום רשת סקארה





































*טיפ לשימוש בצבעי מים- לא להשתמש בהרבה מים, אלא להשתמש בשפריצר מים קטן ישירות על הצבע שבו נרצה להשתמש, ולנקות את המכחול היטב לפני מעבר בין צבעים שונים.
*כדי להגיע לגוון עשיר של צבע השתמשו במעט מים.
*על שטחים גדולים ניתן להניח צבעי מים בטפיחות בעזרת ספוג לח (כל ספוג, אין צורך בספוג ייעודי לאיפור) 
אם רוצים עמידות אז ניתן לאפר באותה הטכניקה בצבעי שמן/מייק אפ צבעוני ולקבע בעזרת פודרה.
*השתמשו בסלוטייפ/חוטים כדי לעצב או להגדיר מיקום מדויק לצבע שתרצו.
*השתמשו בתמונה לרפרנס לאיפור שבחרתם- זה מאד עוזר.
*ניתן להשתמש בשבלונות ייעודיות ולטפוח את הצבע בעזרת ספוג לח למילוי.
*אם רוצים להוסיף נצנצים- השתמשו בשפריצר מים ומעל זה פזרו את הנצנצים (לא לשכוח לכסות עיניים).
*אם רוצים להדביק אבנים/קישוטים על הפנים/גוף- יש להשתמש בדבק ייעודי בלבד (כמו דבק ריסים).

השנה גם חברת ביוטיקייר הוציאה קו מוצרי איפור לפורים- טרם השתמשתי אבל שווה לבדוק!



איפה קונים?
*חנות אינטרנטית ישראלית שאני ממליצה לרכוש היא בחנות של המאפרת שלי אגמי 
*מוצרי איפור מקצועיים לאיפור אפקטים יצירתי, כמו למשל שעווה ודם מלאכותי ניתן לקנות בחנות קריולן בתל אביב ובחנות של בית הספר לאיפור של ירין שחף
*מוצרי איפור לשיער- ניתן לצבוע שיער בכל צללית רגילה - גליטרית או מאט- לפזר מעל השיער לאחר שריססנו ספריי לשיער. 
יש גם מוצרים ייעודים לצביעת השיער (לשימוש חד פעמי) של לוריאל וגם לסקארה.

צילום רשת סקארה
























מבחינת טכניקות ישנם אינספור סרטוני איפור המלמדים איך לאפר דמויות שונות בקלות, 
ואם את ממש רוצה ללמוד מהמומחים ישנן סדנאות איפור של מאפרים המלמדים זאת בצורה יישומית יותר.

מהניסיון שלי אני ממליצה לא למהר ולרכוש את כל המוצרים שממליצים ולבדוק מה יש לך בבית 
(ובתוקף-לא מסריח/מתפרק) וכן להתאמן לפני על האיפור שאת מעוניינת ליצור- בהתחלה על דף (כן קראת נכון) ולאחר מכן על הפנים שתרצי לאפר. 
לא לחכות ללחץ של יום התחפושת, כי אימון יוצר מראה מושלם. מניסיון.

הסרת איפור- המשפט הכי חשוב בפוסט הזה- תסירו את האיפור !

צבעי מים ניתן להסיר בכל סוגי המגבונים (שמותאמים לגוף כמובן כמו מגבוני תינוקות), ואיפור על בסיס שמן ניתן להסיר עם מגבונים ייעודיים להסרת איפור או במסיר איפור. 
אם ממש קשה להסיר איפור עקשן השתמשו במסיר איפור שומני- המותאם גם להסרת איפור עיניים 
(עדיף מסיר איפור דו-פאזי) וניתן להשתמש בשמן תינוקות (פחות מומלץ) או שמן קוקוס. 
לאחר ההסרה יש לשטוף היטב את הפנים במים וסבון פנים.

חשוב לשים לב שכל מוצר איפור שתבחרו להשתמש בו מאושר ע"י משרד הבריאות לשימוש.

ואם בא לכם מראה מושקע באמת פנו למאפרת אהובה עליכם ותאמו עוד היום (לפני שיתפסו לכם אותה!).


חשבתי לצרף כמה דוגמאות לאיפורים שלי שתהיה לכן השראה:


צילום שלי




























צילום מאריוס ויגידר

























מוזמנים לשתף בתגובות מראות איפור שעשיתם.
ושיהיה חג פורים שמח!



ממני,

הבחורה עם המטפחת.



_____________________________________________________________
*פוסט זה מהווה המלצה בלבד


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה