חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 4 בינואר 2019
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

כן אני יודעת שנעלמתי.. 
ככה זה כשיש עבודה במשרה מלאה, איפורים וסדנאות איפור אז הבלוג קצת נשכח.. 
אבל היי חזרתי לפוסט חדש!

אמנם אני פחות אוהבת סיכומים וציוני דרך, אבל אי אפשר להתעלם מכך שנגמרה לה שנת 2018 והתחילה שנה לועזית חדשה!

החלטתי לכתוב פוסט ובו המלצות על מוצרים שהשתמשתי בהם הכי הרבה ושעשו את שנת 2018 (ואותי) קצת יותר יפה.

אז נתחיל כמובן באיפור.

המוצר שחזרתי והשתמשתי בו שוב ושוב השנה הוא ללא ספק מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר.



אם פעם חשבתי שהוא כבד מדיי- טעיתי. אני אוהבת כיסוי גבוה ומייק אפ שיחזיק לי לאורך היום ובמיוחד שייראה טוב על העור השומני שלי 
(כן, גם בחורף).
וגיליתי שאם אני רוצה להקליל אותו- אני פשוט מוסיפה לו כמה טיפות סרום או מערבבת אותו עם מייק אפ אחר קליל יותר.

עוד החלטתי בגזרת המייק אפים שאני מנסה לסיים את מה שפתוח אצלי (לפני שיסתיים התוקף למוצר) 
אז פשוט ערבבתי כמה מייק אפים שהגוון שלהם היה לא טוב לגוון החיוור שלי- אבל יחד נראו מהמם!

המוצר השני שתמיד בחרתי להשתמש בו הוא הדואו-ברונזר וסומק של ELF.



פשוט מוצר מושלם- לברונזר לחימום וחיטוב הפנים, לסומק מנצנץ וגם לצלליות 
(בימים שאני עצלנית או ממהרת).
רכשתי אותו באתר אייהרב.

מוצר לגבות שגם ניצלתי באופן מלא הוא פלטת ארבעת הצלליות לגבות של ארדל 


נוסף על מברשת הגבות הדו- צדדית שלהם. הגוונים בפלטה הזו יהיו מדויקים לכל גוון שיער גבות 
וגם מעולים כצלליות.
ניתן לרכוש בחנויות הפארם.

מסקרה שהכי אהבתי היא של בורז'ואה 1SECONDE


המסקרה  היחידה שהחזיקה את הריסים הישרים שלי מעוגלים ויפים.
ניתן לרכוש בחנויות הפארם.
שפתון ניוד מאט שהכי אהבתי ולא ייבש לי את השפתיים הוא של סמאשבוקס.


ניתן לרכוש בחנויות הפארם וברשת אפריל.

נמשיך לטיפוח.
מאד קשה לי להמליץ באופן גורף על מוצרים לטיפוח הפנים כי זה כל כך אינדבדואלי- ובאמת כל אחת 
עם סוג העור שלה.  
אם יש מוצר שאני יכולה להמליץ עליו לכל סוגי העור ועשה לי מהפך לטובה בעור הוא הסרום של אסתי לאודר. פשוט מוצר מעולה!



מסיר האיפור האהוב עליי ביותר הוא כמובן המים המיסלריים של ביודרמה



מים מסילריים שמסירים את הכל!
ניתן לרכוש בסופר פארם.
 
וגם השנה גיליתי את מסיר האיפור - באלם של קליניק - Take The Day Off

מוצר גאוני שלגמרי קיצר לי את זמן הסרת האיפור במיוחד בימים שבהם הייתי עייפה במיוחד.

פילינג לפנים שאני מאד אוהבת של חברת Acure


 רכשתי באייהרב והוא טבעי (וירוק!) ומכיל אצות ופחם.

ובזמן האחרון ליובש הזה התאהבתי מחדש בפילינג ובקרם גוף של סבון בריח פטשולי לבנדר וניל.
 


ועד כאן המוצרים שהכי אהבתי לשנת 2018.
מעניין מה המוצרים שלכן??

ועד הפעם הבאה,

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

_______________________________________________________________
*גילוי נאות: אני עובדת בחברת אלקליל 
*את מוצרי קליניק ולאודר ניתן לרכוש באתרי המותג או באתר גילטי  
*חלק מהלינקים בפוסט רווחים (אפילייטס)
*מי שרוכשת באייהרב מוזמנת להשתמש בקוד הנחה שלי BZM670

תגובה 1: