חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 5 בנובמבר 2018
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אתן לא מבינות כמה חיכיתי לזמן שבו אוכל לכתוב את הפוסט הזה- ושאשכרה יהיה מזג אוויר חורפי!
אני מאד שמחה שהגיע הגשם סופסוף וגאל אותנו מייסורי היובש של השבוע האחרון (וסליחה מראש לאוהבות הקיץ והחום מביניכן).

אז על מה אני ממליצה לחורף?
בואו נתחיל בזה שהעונה הקרה מייבשת את העור שלנו.
ולכן דבר ראשון תקפידו לשתות מים והרבה. אפשר להוסיף להם לימון או תה ירוק ולשתות חמים.
מעבר לזה, נרצה לבחור במוצרי טיפוח שלא ייבשו אותנו ויזינו את העור בלחות ושגם תישמר לאורך זמן.



נתחיל עם מוצרי גוף:
ישנם שני מוצרים שאוטומטית נכנסים לתיק שלי כאשר מתקרר והם- שפתון לחות לשפתיים וקרם ידיים.
(וגם טישיו, אבל אני רוצה לקוות שרק אני סובלת מאף דולף חח)

אני שמחה לשתף אתכם בשניים שגיליתי לאחרונה ופשוט התאהבתי בהם:

*לחות לשפתיים של חברת סבון
*צילום מהאתר של סבון

ליפ באלם מנגו-קיווי או ווניל

ליפ באלם מטפח ומזין לשפתיים, נוח לנשיאה. מבוסס על שמן קוקוס טהור, חמאת שיאה וחמאת קקאו. 
ללא SLS ופארבנים.
בניחוח מנגו קיווי/ווניל.

39 :מחיר 15 מ״ל

באמת מדובר על ליפ באלם לשפתיים שעובד ומלחח את השפתיים בלי טעם לוואי ובריח טבעי ונעים.
תמיד אצלי בתיק. מומלץ!

*חשוב לי לציין שאני ממליצה באופן כללי להתרחק מכל המוצרים שמכילים נפט או מוצרים שאינם 
טבעיים כי הם מייבשים את השפתיים ואז נגיע לתוצאה הפוכה ממה שרוצים.

*קרם ידיים של חברת קמדיס
*צילום: יח"צ קמדיס


קרם לחות מזין לידיים מסדרת DRY SKIN
קמדיס משיקה את קרם הלחות המזין לידיים מסדרת DRY SKIN , בדיוק בזמן לכניסתו של הסתיו 
ולשגרת טיפוח כפות הידיים בחורף.
בימים אלו ממש, מושק קרם הידיים החדש ולכן יינתן לרכישה בהנחה של 20% (24 ₪), 
וברכישה מעל 250 ₪ באתר, מקבלים את הקרם במתנה.

קרם הלחות עשיר ומזין שמטרתו העיקרית להרגיע מידית עור ידיים יבש, מגורה ואדמומי. 
שימוש קבוע יסייע בריכוך עור מחוספס וסדוק ובהשגת מראה עור חלק יותר. 
הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס ומסייעת בשיקום עור הידיים כמו גם 
בהשבת תחושת החיוניות והגמישות שלו. מתאים למבוגרים וילדים
הקרם לוכד את הלחות בעור ומרכך סדקים ויובש, עוזר בהרגעת עור אדמומי ובעל ניחוח טבעי נפלא 
של תרכובות הצמחים ממנו הוא מופק. 
הקרם מתמודד עם עור יבש מאוד, סדוק ומחוספס המזין אותו בלחות. 
אינו מכיל פראבנים, ונבדק דרמטולוגית.
מחיר: 30 ₪  100 מ"ל

קרם הידיים הגיע אליי לסקירה. מי שעוקב אחריי יודע עד כמה אני אוהבת את חברת קמדיס ומוצריה 
עזרו לי לטפל בבעיות העור של ילדיי (אטופיק דרמטיטיס) ולטיפול בפצעונים עזרו לי מאד. 
גם כאן מדובר במוצר מעולה, שבאמת מטפל ביובש הידיים שאנו כ"כ סובלים ממנו בחורף. מומלץ בחום!

בנושא קרם גוף ההמלצות שלי הן מאד אישיות כיוון שהן פועל יוצא של סוג העור שלי-שהוא מעורב-שמן. 
באופן כללי קרם גוף זה מוצר שאיכשהו תמיד יש לי בבית אז כל פעם אני מנסה לסיים אחד 
(ותודה למארזי המתנות שאני מקבלת ליום ההולדת). 
קרמי הגוף האהובים עליי במיוחד ושמרגישים לי שעושים את העבודה הם של ללין ושל ד"ר פישר 
(הסדרה החומה, ולמי שזקוקה למוצר טיפולי ממש אני ממליצה על הסדרה הלבנה והטיפולית שלהם). 


נטורל קר קרם גוף לעור רגיל-יבש


 *צילום: מהאתר של ד"ר פישר

קרם הגוף בעל נוסחה ייחודית המשלבת צמחי מרפא, ויטמינים ומרכיבים מעשירי לחות להענקת לחות מוגברת. 
מגיע באריזה נוחה לשימוש עם משאבה, נמרח בקלות, נספג במהירות ומותיר את העור בתחושה נעימה, 
למראה בריא לאורך זמן וניחוח נפלא.
מכיל תמציות פרחי גרדניה וחלב קוקוס, פרו ויטמין B5, ויטמין E.

ונעבור להמלצות לטיפוח השיער.

 
לשיער אני מאד אוהבת להשתמש בשמפו מועשר בשמנים של הוואי או של דאב. ותמיד אשלב מסיכה.
אוהבת מאד את המסיכה האדומה של טרזמה וגם של אוזי (מסיכת הקסם).
באופן כללי בחורף ומאז שצבעתי את השיער אני משתדלת לחפוף פחות (זה קשה!) וכשאני רוצה לשמור 
על צבע הבלונד אשתמש בשמפו או במרכך סילבר של אמיקה .
בינתיים הוא שמפו סילבר היחיד שלא מייבש לי את השיער והריח הממכר של אמיקה גם כלול ובעיקר 
הוא שומר על גוון הבלונד שלא ייהפך חזרה לכתמת.



*את מוצרי אמיקה ניתן לרכוש באתר אמיקה או באתר גילטי 
(שימו לב שהחודש יש הרבה מבצעים והנחות)
ואם אני מרגישה שאחרי ייבוש/פן השיער שלי יבש אני אוהבת להוסיף מעט סרום לשיער של אמיקה
או של פול מיטשל.

*את מוצרי פול מיטשל ניתן לרכוש באתר גילטי או ברשת סופר פארם

נמשיך למוצרי טיפוח מומלצים לפנים
אם עד היום חייתם מחוץ לכדור הארץ ולא שמעתם על חברת המסיכות לפנים גלאם גלואו- אז הגיע הזמן שתכירו! 
חברת גלאם גורו הגיעה היישר מהוליווד כדי לתת לנו את הגלאם והזוהר האמריקאי. 
המסיכות מהוות טיפול מהיר וממוקד למראה עור מחודש. 
אני באופן אישי אוהבת מאד את המסכה הלבנה לניקוי (SUPERMUD) ואת המסיכה התכלת (Thirstymud) לתוספת לחות, שיקום והרגעה לעור שלי כשהוא מיובש. 


*את מוצרי גלאם גלואו ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובאתר אפריל  .
ומי שמחפשת פיתרון טבעי ויחסית בריא תמיד אפשר להוסיף שמן קוקוס, או לעשות פילינג ביתי של שמן זית וסוכר/מלח
וכמובן להפחית שימוש במים חמים/רותחים שפותחים את הנקבוביות שבעור ובכך מאבדים לחות.


ועד כאן ההמלצות שלי למוצרי טיפוח לעונה הקרה והיבשה.
אשמח לשמוע מכן -אלו מוצרים אתן אוהבות לעדכן ולשנות בהתאם לחורף?


ממני,
הבחורה עם המטפחת. 
 ______________________________________________________________
*גילוי נאות: חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה וחלק מהלינקים רווחיים.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה