חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 2 בספטמבר 2018
בס"ד
הי לכן, מה שלומכן?

בשעה טובה התחלנו היום את שנת הלימודים החדשה, וגם השנה העברית אוטוטו מתחילה!

מי שעוקבת אחריי כבר יודעת עד כמה אני בתור בלוגרית ובעיקר בתור מאפרת שמה דגש על טיפוח נכון לעור הפנים. 
ניקוי טיפוח הזנה ואנטי-אייג'ינג הם בסיס לעור שנראה נפלא.
וכדי שהאיפור ייראה טוב על העור הוא צריך להיות מטופח וחלק.

את מרינה הקוסמטיקאית הנהדרת הכרתי לראשונה לפני מספר שנים, ומאז היא לא מפסיקה להתחדש בטיפולים הכי הכי ללקחות שלה בתחום היופי.
את כל הלימודים וההשתלמויות שלה בתחום היופי היא עוברת בחו"ל ברמה הכי גבוהה שיש. 


הגעתי למרינה כדי לחוות את "טיפול הזוהר"- טיפול פנים לעור יפה וזוהר. 
הטיפול מיוחד בשל זמן הטיפול הקצר יחסית ועם זאת רואים תוצאות משמעותיות ומהר. 
הוא מומלץ במיוחד לפני ארוע או חג (עדיף יומיים לפני) ובכל זמן שאת רוצה מראה עור יפה זוהר וחלק- 
הטיפול מחליק קמטים מאחד את גוון העור והעור פשוט נראה חדש ובעיקר חלק. 
אני עברתי את הטיפול ואומרת לכן שראיתי תוצאות מדהימות!
לא האמנתי עד שראיתי שניתן להגיע לתוצאות כאלה ב45 דקות בלבד.

תראו איזה הבדל!



מרינה משתמשת במהלך הטיפול בחומרים מיוחדים שאינם גורמים לאדמומיות, קילוף, או כל תופעת לוואי. התוצאה היא מיידית. 
ואפילו ניתן להתאפר שוב מיד אחר כך כי אין תופעות לוואי!

עלות הטיפול 350 ש"ח אורך הטיפול 45 דקות
חשוב לי לציין שהוזמנתי לסקר את הטיפול. 

*צילום מהסטורי באינסטגרם שלי

כמובן שבבוטיק של מרינה ישנם טיפולי יופי נוספים ובהם:

טיפולי פנים
מוצרי קוסמטיקה טבעית, מוצרי ג'רנטיק,טיפול בפיגמנטציה, טיפולי אנטי-אייג'ינג, טיפול באקנה, טיפול בקמטים, טיפול לניקוי הפנים, טיפול פנים קלאסי, טיפולי פנים לגבר.

טיפולי מזותרפיה
טיפול פוסט אקנה,טיפול אנטי אייג'ינג, טיפול באקנה, טיפול בפיגמנטציה, טיפול החלקת קמטים.

שיטה חדשנית לחידוש, הצערה ומיצוק עור: טיפולי Plasma Pen:
טיפול החלקה ומיצוק בטן אחרי הלידה, טיפול החלקה ומיצוק אחרי הרזיה, טיפול הרמת עפעפיים 
עליונים ותחתונים, תיקוני קמטים וקמטוטים בפנים - מצח, ליד האוזניים, שפה עליונה, צאוור וסנטר, 
מחשוף (דקולטה). 
 

 
זהו טיפול חדש בארץ ואני בהחלט סקרנית לגביו.. שמעתי על הטיפול הזה הרבה והוא מחולל פלאים בהחלקת שומן (בייחוד אחרי לידה).
 
איפור קבוע: 
בשיטת "המראה הטבעי" – איפור גבות, איפור שפתיים, איפור עיינים - eyeliner.

פדיקור ללא שימוש בסכין:
 ציפורן חודרנית, יבלות, סדקים, פטרת ציפורניים. 

פדיקור לחולי סכרת: מוסמכת מטעם האגודה לחולי סכרת.

בניית ציפורניים בכל השיטות: 
אקריל, ג'ל, טבילה, לק ג'ל, קישוט ציפורניים, לק ג'ל על ציפורן טבעית.
 

מרינה מתמחה במגוון רחב של טיפולי בריאות ויופי מאז 1999 כאשר הוסמכה כקוסמטיקאית מטעם 
"CIDESCO" – הארגון היוקרתי בעולם בתחום הקוסמטיקה. 

המכון של מרינה כשמו כן הוא "בוטיק הקוסמטיקה של מרינה". 
הוא ממוקם בחדר פרטי באזור רמת גן-גבעתיים ותוכלי להנות אצלה מאווירה אינטימית ושקטה- 
רק בשבילך ובלי לוותר על מקצועיות ותוצאות. 




אז אם גם אתן מחפשות מקום אינטימי ומיוחד לטיפול יופי- אני ממליצה לכם בחום על בוטיק הקוסמטיקה של מרינה.  
כדאי לכן לקבוע תור בהקדם לקראת השנה החדשה :)


אשמח לשמוע האם אתן נוהגות ללכת לטיפולי פנים?
ואיך אתן מטפחות את עור הפנים שלכן?

ממני,

תגובה 1: