חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 28 ביוני 2019
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אני מקווה שאתן מתרגשות לקראת החופש הגדול והולכות ליהנות ולחגוג בו!
אני באופן אישי מתכוננת נפשית לחופש של הילדים :)

רציתי לכתוב פוסט אישי על מה שעובר עליי לאחרונה-
למה אני פחות מעלה פוסטים, פחות כותבת וגם פחות מעלה תמונות או סטורי לאינסטגרם שלי.
 


מי שלא יודע, בשנה האחרונה אני עובדת במשרה מלאה בחברת איפור וטיפוח בינלאומית ובנוסף על היותי מאפרת ואמא לשלושה ילדים, הייתי צריכה לבחור ולמצוא סדר עדיפויות, ולצערי בזמן הזה הבלוג נדחק הצידה.

מדי פעם נכנסתי לבדוק מה קורה עם הבלוג ונדהמתי לגלות בכל פעם שאתן עוקבות, קוראות, מגיבות ואפילו שולחות לי הודעות!
אז רציתי להודות לכן על כל האהבה!! זה לא מובן מאליו!
במיוחד בזמן הזה שכל אחת היא "מובילת דיעה/ משפיענית" והרשת גועשת מהייפים ומקידום מוצרים.
הרגשתי שאני לא אני.. שהבלוג הפך לעבודה ולא כיף.. במיוחד כשאני *לא* מרוויחה ממנו.

אז החלטתי לעשות ריסטרט לבלוג ולכתוב רק על מה שאני אוהבת לכתוב!
ולא כדי לקדם או לעבוד עם חברות יח"צ כאלו ואחרות.
וגם לא כדי להימדד בכמות העוקבים או הלייקים שיש לי.. זה כל כך מיותר ולא מייצג כלום לדעתי.

לכן אם תכתבו לי מה אתן הייתן רוצות לקרוא ומה אתן מרגישות שחסר לכן בו מידע בתחום הביוטי-
יותר מאשמח לחלוק איתכן את הידע שלי.
וחוצמזה ממש התגעגעתי!



מעבר לזה אני עדיין ממשיכה עם האהבה הגדולה שלי לאיפור ומאפרת לאירועים והפקות ומעבירה
סדנאות איפור בסופי שבוע ובערבים.

אני חושבת שהמסר שלי בעיקר הוא לא לוותר.
ובעיקר לא לוותר על עצמך.
כן יש ימים עמוסים (מאד) אבל זה כ"כ חשוב למצוא את הזמן לעשות דברים בשביל עצמך.
ואם הדברים שאני כותבת בבלוג שלי יעזרו אפילו למישהי אחת- אני את שלי השגתי.


אז אני אשמח אם תמשיכו לעקוב וגם לשתף במה שעובר עליכן (אם בתגובה או בהודעה) כי יש לנו הנשים כל כך הרבה כוח!!

שתהיה לכן שבת שלום וחופש מהנה ובטוח!

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

*התמונות בפוסט נלקחו מהרשת

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה