חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 19 ביולי 2019
בס"ד
הי לכן, מה שלומכן?

אנחנו נמצאות בתקופת הקיץ, החופש הגדול בשיאו ומסיות סיום השנה והנשפים מאחורינו, אבל אנחנו בשיאה של עונת האירועים (והחום).
כמאפרת מקצועית אני נשאלת לא פעם על נושא הדבקת הריסים ועל עיצוב הגבות.
ובמיוחד על העמידות שלהם בימי הקיץ החמים.

החלטתי להקדיש פוסט לשני הנושאים החשובים הללו, כי בעיניי הגבות והריסים זה מה שהופך את מראה האיפור מפשוט ל"וואו".



אז איך מדביקים ריסים?
כדי להדביק ריסים חשוב להצטייד בפינצטה טובה לאחיזה, מברשת לסירוק- "ספולי" ומספריים קטנות.
אני נוהגת להדביק ריסים לאחר שסיימתי את איפור העיניים, ולבסוף עוברת עם קו אייליינר דק לאחד את המראה.
חשוב לבחור בריסים איכותיים ובדבק איכותי ומוכר (כמו של ארדל- המפורטים מטה).
את הריסים מוציאים מהתושבת בעזרת פינצטה קרוב לקו המחבר. יש לעשות זאת בעדינות כדי לא להרוס את מבנה הריסים. 
שימו לב לצד ימין ולצד שמאל- תוכלו להבחין לפי גודל הריסים- תמיד הריסים הארוכים יותר יונחו כלפי חוץ.
אני אוהבת לפני ההנחה למדודו את הריסים על העין, ואם יש צורך אז לגזור ולקצר ולהתאים כמה שיותר למבנה העין הטבעי.
חשוב להניח לדבק להתייבש מעט לפי ההנחה. 
אני משתמשת במקלון אוזניים למריחת דבק אחידה ודקה על גבי הקו ואז מחברת בעדינות לקו הריסים הטבעי. 
כדאי להניח את הריסים כאשר העין מביטה כלפי מטה או עצומה. 
אני מתחילה את ההנחה ממרכז הריס ואז לקו החיצוני ולבסוף לפנימי. 
יש להמתין לייבוש הדבק היטב ורק אז לפקוח את העיניים- בכדי לא להזיז את הריס. וזהו!
ניתן למחזר את הריסים -מסירים אותם בעדינות בעזרת מסיר איפור או מגבון, מנקים היטב ומחזירים לקופסא.

בשבוע שעבר קיבלתי להתנסות שני דגמים חדשים מסדרת ה–WISPIES  הנמכרת ביותר של "Ardell".
"ארדל" המובילה בעולם בתחום הריסים המלאכותיים, עשויים שיער טבעי בעבודת יד. 
מאז שהחלה להוביל את מהפיכת הריסים המלאכותיים והפכה אותם למוצר יומיומי ונגיש-  מרחיבה ארדל את סדרת ה- WISPIES המצליחה ביותר של המותג. 
שני דגמים חדשים מצטרפים לסדרה: האחד מתאים יותר למאפרים מקצועיים והוא מסדרת ארדל פרופשיונל
והשני הוא שדרוג יומיומי וקליל לכל אוהבות הריסים שביניכן.

דגם ה WISPIES  113 


מסדרת ארדל פרופשיונאל – קולקציות ריסים שמתאימות לקהל המאפרים המקצועיים. 
הדגם מאופיין ברצועת ריסים ארוכים יחסית, רחבים וצפופים בצורת מניפה אלגנטית, כאשר בין כל קבוצת ריסים מפרידים עוד שני ריסים, צורת הנחה שעוזרת למראה העין להיראות פקוחה וגדולה יותר.   
הולם מאוד לאיפור ערב, דרמטי או אלגנטי – מתאים מאד לימי עונת האירועים הנוכחית!  

דגם הBlack  WISPIES

דגם ריסים לשימוש ביתי יותר , קל להנחה ולמראה מטופח וסקסי אך יומיומי. 
יתאים לכל מי שרוצה לעבות את מראה הריסים ןלהעניק להם מראה של ריסים שחורות ומלאות.

שני הדגמים מכילים ריסים ארוכים, עבים והולמים ללוק איפור יומיומי וגם לערב , הכול תלוי באיפור או בטרנד שרוצים לקבל.
משנה לשנה מפתח מותג העל ARDELL טכניקות למראה טבעי של הריסים –עמידים למים ומאוד קלים לשימוש ולהדבקה. ניתנים לשימוש חוזר.

מחיר זוג ריסים: 29.90 ₪
מחיר דבק ריסים דואו: 39.90 ₪

ניתן להשיג את מוצרי "ארדל" בסניפי סופר פארם בכל הארץ. 
להתאמה מושלמת באתר הישראלי של "ארדל" ישנה תוכנת התאמה אישית בה יכולה כל אחת למצוא את הריסים המושלמים עבורה. www.ardell.co.il
  
דעתי על הריסים החדשים של ארדל:
אני חייבת להיות כנה שממש שמחתי לקבל לסקירה מוצרים של ארדל, כי אני תמיד תמיד משתמשת רק בריסים ובדבק של ארדל. בעיני כמאפרת מדובר במותג המקצועי ביותר לריסים מודבקות שקיים בשוק. 
כמו שאר דגמי ה WISPIES גם כאן מדובר בדגמים שיוסיפו נפח ועוצמה למראה הריסים, עמידים וקלים להנחה. 
אם יש חברה שאני ממליצה עליה לריסים זו ארדל.

גם פה (איפור שלי כמובן) הדבקתי ריסים של ארדל-


 
ומהריסים שהן תוספת חשובה לאיפור, נעבור לגבות שבעיני הן חובה בכל מראה איפור.
הגבות מהוות את המסגרת לפנים.
ואם את מתאפרת ולא מאפרת גם את הגבות (אפילו רק מסרקת)- מראה האיפור לא מושלם לדעתי.

אז איך מאפרים גבות?
חשוב לי לציין שאני מאפרת, לא קוסמטקאית, ולכן ההמלצות שלי אינן על עיצוב הגבות. 
אני חושבת שאת מלאכת עיצוב הגבות כדאי להשאיר לאנשי המקצוע, כיוון שעיצוב הגבות משפיע מאד על 
מראה הפנים הכללי.

ישנם מספר מוצרים שניתן להשתמש בהם לאיפור הגבות אבל בכל מקרה לדעתי בכולם טכניקת ההנחה דומה.
כיום קיימים עפרונות גבות, טוש ליינר לגבות, צלליות לגבות, מסקרה לגבות וכמובן ג'ל עמיד לגבות.

הטכניקה שלי לאיפור הגבות מתחילה קודם כל בסירוק הגבה (באמצעות מברשת מתאימה - ספולי) 
והסרת שאריות של איפור/קרם מהן בעזרת מקלון או טישיו. 
לאחר מכן נתחיל להניח חומר בעזרת המברשת הזוויתית/עיפרון גבות מחודד מהנקודה הגבוהה ביותר בגבה כלפי 
חוץ ולשרטט את קווי מתאר הגבה בעדינות, לאחר מכן נמלא את האזורים הריקים בגבה ע"י משיכות קלות של 
צבע ולאחר מכן נבריש שוב את הגבה ליצירת מראה אחיד.
שימו לב שנרצה צבע עז יותר בחלק החיצוני של הגבה, ובאזור הפנימי יותר נרצה גוון טבעי ולא חזק.
מי שיכולה לצייר קווים קטנים שיהוו מעין שיערות היכן שנדרש.
חשוב לי לציין שישנם מאפרים שמסרקים בתחילה את שיער הגבה כלפי מטה ולבסוף כלפי מעלה- זה כבר עניין של עיצוב..
ולדעתי מי שפחות מנוסה באיפור או שהיד שלה לא הכי יציבה- עלולה לפספס את מתאר הגבה הטבעי. 
לכן המדריך הקצר הזה הוא הכי פשוט וקל ליישום ליום יום.

אם יש צורך אני כמובן גוזרת בעדינות (באמצעות מספיים ייעודיות) שיער עודף- רק בחלק העליון של הגבה.


כחלק מטרנד עיצוב הגבות , מילוי ופיסול שלהן שהפכו בחמש שנים האחרונות לטרנד של שגרת איפור בסיסית, 
מה שייצור בסופו של דבר– את מסגרת הפנים האולטימטיבית המתאימה לנתונים של כל אחת ואחד.   
ביוטיקייר מעניקה גם הפעם מענה ישיר ללקוחותיה עם ארבעה גווני ג'ל עמיד באמצעותו ניתן יהיה לצבוע את 
שיער הגבה ולעצב את צורתו כך שיישאר אסוף ומפוסל שעות רבות.  
פיתוח הגוונים נעשה בקפידה רבה אל מול הפופולאריות של גווני השיער הישראלי על כל מנעדיו.  
וכל זה במחיר ללא תחרות של :12.90 ₪ 

רשת ביוטיקייר משיקה קולקציית ג'ל עמיד לגבות בארבעה גוונים מושלמים:
מה מייחד את ג'ל הגבות החדש של ביוטיקייר?
*    ארבעה גוונים אוניברסליים המתאימים לכל גווני העור והשיער בישראל.
*     פורמולת הג'ל בעלת מרקם רך ונעים ופיגמנט בולט מאוד, למריחה קלה ואחידה.
*      מתקבע במהירות ועמיד לשעות רבות גם מפני מים.
*      ללא פארבנים! ללא שמן מינרלי! ללא אלכוהול! ללא ריח!

טיפ! - מומלץ להניח עם מברשת גבות מדורגת, ובאמצעותה לשרטט את הצורה הרצויה.

בימים אלו מתמקדת רשת ביוטיקייר בהרחבת קטגוריית מוצרי האיפור, כשמטרתה לספק ללקוחותיה את המחירים הזולים ביותר מבלי לפגוע באיכות המוצרים!   
הקולקציה הזו היא אחת מעשרות מוצרי איפור חדשים שייכנסו לרשת בימים הקרובים אז יש למה לצפות!

לרכישה ולפרטים אתר: https://www.beautycare.co.il/ בטלפון : 0747-185-185.

דעתי על הג'ל לגבות של ביוטיקייר:
אני יודעת שאולי זה יפתיע חלק מכן- אני לא אוהבת ג'ל לגבות. אני אוהבת אייליינר ג'ל (שזו אותה הפורמולה).
הג'ל נותן מענה של עמידות ויחד עם זאת מחייב דיוק מירבי בהנחת החומר כי הוא מתקבע מהר ועמיד.
אני משתמשת בג'ל לגבות על לקוחות שאין להם כמעט שיער גבות ואז אין ברירה כי חייבים חומר עמיד מאד ובולט.
הג'ל של ביוטיקייר מצוין ואני משתמשת בו כאיליינר ולא כג'ל לגבות. יש לציין לטובה את ארבעת הגוונים השונים - 
הם טובים מאד וכל אחת תוכל למצוא עבורה גוון שיתאים לה (חשוב לבחור בגוון שאינו כהה מדיי למראה טבעי ופחות דרמטי).


אשמח לשמוע מכן האם המדריך הקצר שכתבת עזר לכן וכמובן מהי הדרך האהובה עליכן לאפר את הגבות שלכן?


ממני,

הבחורה עם המטפחת.

________________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה