חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 31 ביולי 2013


בס"ד

מה שלומכן? איך אתן שורדות את הקיץ והחופש?

אני מקווה שאתן נהנות :)

גם החודש, הגיעה אליי קופסת גלוסיבוקס.

הפעם חיכתה לי הפתעה - לא קופסא, אלא תיק איפור! ועוד ורוד!

ממש שמחתי וזו אכן היתה הפתעה..התיק מאד שימושי ויפה.

אולם, נדמה לי שהחברה לא ממש מקורית בבחירה של תיק איפור ורוד במקום קופסא..
למרות שאני אוהבת תחרות :)

גם הגלויה הפעם היתה בסימן של קיץ- חוף ים..ובמגזין תמונות של קרטיבים- ממש אהבתי .

אז מה היה הפעם בקופסא (בתיק)?

1) GARNIER מסיר איפור עיניים – גודל מלא



אני מאד אוהבת את המוצרים של גרנייה.
תמיד אפשר למצוא אותם במחירים טובים, שממש נותנים תמורה טובה לכסף!
לי אישית יש מספר לא מבוטל של תכשירי גרנייה שאני ממש מכורה אליהם (דאודורנט, BB קרם, רול און לעיניים ועוד).
אמנם טרם הכרתי את המסיר איפור הזה- אבל לאחר שימוש, אני יכולה לומר שהוא מצוין!
ממש עושה את העבודה ומסיר את כל שאריות האיפור מעור הפנים.

2) BEYOND-קפסולות ויטמינים- 5 דוגמיות

מדובר בקפסולות שבתוכן רוכזו ויטמינים. לדברי היצרן,שימוש ממושך בקפסולות יעניק לעור הזנה ולחות משמעותית, יחליש קמטוטים וייתן לעור תחושה זוהרת יותר.
לטעמי, המוצר מאד מרוכז ושמן (יותר מדיי שמן לעור השמן שלי- לכן אעביר הלאה ).
אולי מתאים לעור בוגר יותר. אבל נחמד להתנסות בדברים חדשים :)

3) LANCOME אדוונס ג`ניפיק -מוצר מוקטן

בעיני מוצרי לנקום הם בין הטובים ביותר כשמדובר בטיפוח העור.
המוצר שהתקבל הוא סרום פעיל לפנים.
הסרום בעל ספיגה מהירה, לא כבד על העור, ונטול ריח.
מאד אהבתי את המוצר הזה- קל למריחה ונעים על העור.
 העובדה שהוא ללא ריח גם מוסיפה לו נקודות לחיוב.

4) OPI לק -מוצר מוקטן

מי לא אוהבת לק? אני תמיד שמחה להתחדש באחד!
מבחינתי, שיהיה לק בכל קופסא כל חודש :)
הלק של OPI מצוין, מחזיק מעמד ונמרח בקלות.
האריזה המוקטנת שלו ממש חמודה (קצת קשה להתרגל לגודל המברשת בהתחלה).
קצת התבאסתי כשגילתי שהיו קופסאות שבהן התקבלו לקים בצבע טורקיז (ובגודל מלא!) של ESSI, אבל לפעמים צריך להשלים עם מה שיש :)

5) ANANDA BIO COSMETIC קרם עיניים ממצק



לא הכרתי קודם את החברה וגם לא את המוצר, אבל גם כאן היתה הפתעה לטובה.
המוצר מצוין, נותן הרגשה של מיצוק לעור שסביב העיניים, והכמות מפתיעה ביחס למראה הקטן של האריזה.

6) L`OREAL PARIS קרם יום אייג` פרפקט רנסנס סלולר-דוגמית



קרם יום המכיל SPF15 ומסייע להתחדשות תאים אינטנסיבית.
הקרם ממש מצוין- נמרח בקלות, נספג היטב ומותיר תחושה נעימה ורכה.
חבל שהדוגמית כל כך קטנה :(



לסיכום, החודש הקופסא ממש הפתיעה אותי לטובה - גם באריזה וגם בתוכן ! שאפו לגלוסיבוקס.

אני ממש ממליצה לכן להרשם כי זה ממש כיף לקבל הפתעה חודשית כזאת!


שיהיה לכן המשך חופש נעים ובטוח :)


ממני,

הבחורה עם המטפחת.

_______________________________________________________________________________
*הקופסא נתקבלה לסקירה מהחברה
 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה