חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 24 במרץ 2014
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

גם אתן מרגישות את זה? את חילופי העונות?

בגלל שמזג האוויר כה הפכפך, גם העור שלי ממש סובל מזה.

כמה שהעור שלי שמן, לפעמים הוא גם מתייבש. 

לכן החלטתי הפעם להתמקד בטיפוח העור.


לפני כשבוע הייתי בהשקה של סדרת מוצרי טיפול וטיפוח מקצועית מבית "מעבדות GIGI".


מוצרי הסדרה נוצרו לאחר שהושק בהצלחה BIOPLASMA ה – 
טיפול פנים אנטי אייג'ינג חדשני, ובעצם המוצרים באים להשלים את הטיפול.


























BIOPLASMA new rejuvenation skin, היא סדרה המבוססת על מרכיבים ממקור ימי, 5  אצות הגדלות באזור הים הצפוני, המשולבים עם מרכיבים צמחיים המעניקים לעור יכולת להתמודד עם נזקי סביבה וגיל. 
שימוש קבוע במוצרי הסדרה מנטרל את השפעת נזקי החמצון, מעניק אנרגיה לתאים, שומר על מראה הנעורים ומשפר את הרכות וגמישות העור למראה צעיר וחיוני.

הסדרה הביתית, כוללת שישה מוצרים המותאמים לשימוש לכל סוגי העור ובכל גיל. 
מוצרי הסדרה מצטיינים בניחוח מרענן, במרקם עשיר ותחושה מלטפת המרגיעה את העור בכל מריחה.


להלן סקירת המוצרים בסדרה*:

BIOPLASMA - קרם לחות עשיר SPF 20 לעור הסובל מיובש



קרם לחות המעניק לעור באופן מידי לחות והזנה המרגיעה את העור. 
מכיל מסנני קרינה רחבי טווח המגינים מפני קרינת UVA  ו-UVB
מונע התנדפות לחות טבעית ומחזק את מחסום העור. 
לאחר המריחה העור נראה קורן, גמיש, נעים למגע ורווי לחות.

דעתי על המוצר: אמנם מדובר על מוצר לעור יבש והעור שלי שמן. 
אבל כיוון שגם העור שלי מתייבש לפעמים (ובייחוד בעונה הזו) הקרם הזה פשוט נפלא!

מאד מומלץ למרוח בבוקר ובערב- ממש מספק לחות נעימה לעור.

מחיר מומלץ לצרכן: 259₪ ל50 מ"ל.



BIOPLASMA - סרום סופרים עשיר 



סרום עשיר במרקם מלטף, נספג במהירות ומעשיר את העור באופן מידי בלחות והזנה. 
מטפל בסימני הזדקנות המוקדמים, משחרר מתחים, מעלה את רמת הלחות הטבעית ומעדן קמטוטים וקמטים באופן נראה לעין. לאחר השימוש העור נראה קורן, גמיש וצעיר יותר למראה.

דעתי על המוצר: אני מאד אוהבת סרומים. 
אני מרגישה שהם ממש "מרווים" את העור בלחות. 
הסרום הזה פשוט נהדר! מספיק למרוח מעט חומר- והעור לח, חלק ונקי. 
ממש אהבתי להוסיף אותו לשיגרת טיפוח הערב שלי. מומלץ!

מחיר מומלץ לצרכן: 259 ₪ ל30 מ"ל.



RECOVERY - ריקוורי סבון 


סבון עדין לניקוי העור, מועשר מרכיבים מרגיעים וחומרי לחות. 
אינו מייבש את העור או מעורר גירוי, שומר על חומציות נורמלית. 
מעניק תחושה נינוחה ורכות לעור. ללא פארבנים.
דעתי על המוצר: המוצר החשוב ביותר בעיני בטיפוח העור הוא מוצר ניקוי. 
ולכן מוצר ניקוי טוב בעיני הוא כזה שאכן מנקה. 
אני אוהבת סבונים כגון אלה- ולמרות שמדובר בסבון מקציף, הוא עדיין מנקה את העור ביסודיות. 
מאד הזכיר לי את הסבון של חוה זינגבוים שסקרתי בעבר.


כל מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית ואינם מכילים פארבנים.

לפרטים נוספים על המוצרים המעולים של GIGI - עמוד הפייסבוק של GIGI, ואתר החברה.



לסיכום, מאד אהבתי את המוצרים של GIGI - מרגישים שהם איכותיים מאד, 
ולא סתם הם נמכרים ע"י קוסמטיקאיות!


ומהם מוצרי הטיפוח האהובים עליכן? 
ספרו לי בתגובות!




ועד לפעם הבאה,

הבחורה עם המטפחת.

_________________________________________________________________

*המוצרים נתקבלו לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה