חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 7 במאי 2014
בס"ד

הי לכן מה שלומכן?

אז איך שרדתן את החגים האחרונים?

מקווה שנהניתן, מינגלתן, טיילתן.. ועכשיו הגיע הזמן לחזור לשיגרה.

כיום השיגרה שלי קצת שונה - והחלטתי לשתף אתכן- הקוראות שלי בקצת ממה שהשתנה אצלי לאחרונה.
החלטתי לכתוב את הפוסט הזה (אפילו שהוא די חושפני מבחינתי) כי בעיני הוא המשך ישיר לתהליך שעברתי.

אז ככה- בעיניי טיפוח ואיפור זו רק תוספת חיצונית לטיפוח הפנימי. וזה דבר שאני אישית תמיד עובדת עליו בעצמי.

לפני כשלושה חודשים עברתי תקופה די קשה מבחינה אישית והרבה דברים בחיי השתנו.
הרגשתי שאני בצומת- ושאני יכולה בעקבות הארועים ליפול למטה או להרים את עצמי הכי למעלה שאפשר.

החלטתי לבחור באפשרות השניה (מה שלא הכי אופייני לי בדר"כ - אני מודה) - כי רק כשאת למטה תוכלי לעלות.
לקחתי את החוויה שעברתי בתור ארוע שישנה את חיי לטובה. 
החלטתי לא להמשיך ולחכות שדברים ישתנו בשבילי לטובה , אלא לקחתי יוזמה על חיי. 
היוזמה הזו מתבטאת בעיני בבחירה. הבחירה שלי לעשות או לעשות למען האושר האישי שלי.

אז הדבר הראשון שעשיתי זה לשבת עם עצמי ולחשוב מה יעשה לי טוב. מלבד איפור כמובן :)

חלק מהרשימה היה להגשים חלום ולהשתתף במירוץ . 
אז נרשמתי למירוץ הנשים של סופר פארם.

התחלתי להתאמן ברצינות וגם לשנות את התפריט בהתאם. 

ביום המירוץ עצמו הייתי מאד חולה ואמרתי לעצמי- זוהי שעת המבחן- אם אני לא רצה- זה מבחינתי לחזור להרגליי הקודמים ולוותר לעצי במקום באמת להתמודד, ואם אני בוחרת כן לרוץ- אני מוכיחה לעצמי שאני בוחרת בעצמי.. לא מוותרת, ופועלת להגשמת המטרות שלי!

אז בסופו של דבר, רצתי את ארבעת הקילמוטרים הראשונים בחיי במירוץ. 

והיה לי כ"כ קל! כל החששות שהיו לי לפני מה יהיה ואיך יהיה והעובדה שאני חולה- הכל פשוט התפוגג בתחושת האנדרלין המטורפת של המירוץ, והאנרגיה הרבה של מירוץ שהוא כולו של נשים. 

קיבלתי הרבה השראה מהמשתתפות במירוץ- היתה אישה אחת עיוורת ואחרת צולעת - וכולן, למרות המיכשולים- הצליחו התמידו ורצו!

אז לסיכום, המירוץ היה עבוורי חוייה משנת חיים. 
לא רק מבחינה פיזית (כבר עכשיו מתאמנת לקראת המירוץ הבא), אלא ובעיקר של שינוי מנטלי ומחשבתי. 

לכן רציתי לשתף אתכן קוראות שלי- שלא משנה מה עברתן בחיים, ועד כמה הוא קשה- כל הקלישאות נכונות. תמיד אפשר לצמוח ולעלות. רק צריך לבחור בכך. 

והכי חשוב- אף פעם אל תוותרו על עצמכן ועל המטרות והחלומות שלכן! 

יש לנו כל כך הרבה כוח כנשים- בואו נתחיל להשקיע מעט ממנו בעצמנו!!!

 

אשמח לשמוע גם מכן האם עברתן איזה שהוא שינוי חיובי בחייכן ו/או איך יצאתן לעצמאות?


ממני,

הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה