חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 8 ביוני 2014
בס"ד


הי לכן!! מה שלומכן?


לאחר שסקרתי חברת איפור עממית אחת, פנו אליי מספר קוראות להמשיך ולסקר מותגים וחברות עממיות אחרות.


אז הפעם החלטתי לסקר לכן את רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA .


 


חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ששמה לה למטרה להציע לצרכן הישראלי מוצרי קוסמטיקה איכותיים, בטוחים, ובמחירים נוחים.


החברה הוקמה בשנת 2013 על ידי משפחת גולברי.


חברת SACARA מציעה מגוון מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססורייז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.


כחלק בלתי נפרד משאיפה למצוינות בשירות, חברת SACARA פיתחה לעובדיה מערך הדרכה ייחודי ומושקע לנטיעת הרגשת שייכות לחברה ומחויבות אמיתית ועמוקה ללקוח.


על מנת לשמור על קשר רציף ופתיחות מלאה מול לקוחותיה, SACARA  פיתחה ערוץ  "S4U" (SACARA FOR YOU)  כמערך שלם הכולל מועדון לקוחות ייחודי, אתר אינטרנט ודף פייסבוק שבהם יוכלו לקוחותיה לשאול שאלות, להאיר, להגיב ולהתעדכן במוצרים חדשים.


חזון החברה הוא ליצור משוואה חדשה שמוצר איכותי = מוצר במחיר נוח. 

ובכך לנפץ את הסטיגמה הרווחת בעולם הקוסמטיקה שמוצר איכותי = מוצר יקר.


לאחרונה, חברת SACARA הוציאה קולקציה חדשה של מוצרי איפור וטיפוח נוצצים ומבריקים, להשגת מראה זוהר ל"פרום" המושלם

מלבד הקוראות הצעירות שלי שיחגגו את סיום הלימודים, אני חושבת שהמוצרים מתאימית באופן כללי למראה זוהר ויפה בקיץ.


בין המוצרים ניתן למצוא:


לקים- 4.90 ₪


  






















ליפגלוס- 6.90 ₪





























סומק- 8.90






איליינר - 7.90 ₪



 

מסקרת נפח- 14.90 ₪

 

צללית אבקה -6.90





  






צללית משי במרקם קטיפתי -5.90
  



















 



פודרה באבקה -12.90   
       


















 


עיפרון צללית עבה  6.90




        







    
















*צילום- קית' גלסמן


אלו הם מגוון המוצרים מן הקולקציה החדשה והמנצנצת ל"פרום" לקבלת לוק זוהר ומחמיא.

דעתי על המוצרים: 

ראשית, אני רוצה להחמיא לחברת סקארה על הנראות של החנות. הכל מאד מסודר, נקי ומזמין
.

   



 


   


  
 
שנית, כפי שאמרתי בעבר- לא כל מה שיקר הוא לא טוב ולהיפך. 

כך שישנם מוצרים מעולים בחנות אך גם פחות. 

לכן שימו לב ונסו בחנות את המוצרים בכדי לבדוק פיגמנט, עמידות וכד' של המוצרים.


אני קיבלתי להתנסות שלושה מוצרים: לק, קרם ידייים ושפתון שבת.



 


























כאחת שחובבת לקים מאד אהבתי את הלק והגוון שלו - מס' 83. 

יש לו פיגמנט נהדר אך הוא לא עמיד במיוחד.
 
הקרם ידיים בעל ריח נעים ונספג היטב.
 
שפתון השבת - נקרא כך בשל הבטחת העמידות (בשבת אסור למרוח שפתון- ולכן יש צורך בשפתון שיהיה עמיד ולא נצטרך לחדש אותו). 

בפועל- השפתון מאד עמיד אך פחות אהבתי את הגוון שקיבלתי - מס' 30- גוון ניוד בהיר.



לסיכום, נחמד שישנן אופציות שויות וזולות יותר לרכישת מוצרי קוסמטיקה, כדוגמת סקארה.


יש להם מוצרים טובים מאד ובמחיר סופר משתלם.


ממליצה לכן לקפוץ לחנות הקרובה אליכן ולנסות! 


לא תתאכזבו :)




ממני,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה