חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 11 ביוני 2014
 
בס"ד
לפני כשבוע הייתי בהשקת אתר חדש להורות.

החלטתי לכתוב על הנושא כי אני בעצמי אמא לשני בנים, וזהו נושא חשוב מאד בעיני.

אמנם נושא הסקירה הפעם אינו קשור ליופי או טיפוח, אך כפיי ששמתן לב בעבר, אני אוהבת מדי פעם לשלב בבלוג תכנים עם מעט משמעות מלבד איפור וטיפוח חיצוני :)

אז מהו האתר החדש הזה??







ביום שישי שעבר אתר 2bdaddy חגג את השקתו בהפנינג משפחתי בפארק האטרציות שבקיבוץ צובה – "קיפצובה".


 2bdaddy הנו אתר הורות ייחודיי בשוק אתרי ההורות. 
מדובר באתר היחידי (כרגע) הפונה למשפחה כיחידה הומוגנית בה שתי דמויות ההורים (האב והאם) מעורבים באופן שווה. 
זאת בשונה משאר האתרים הפונים ייעודית לאמהות בלבד.

2bdaddy מהווה פלטפורמה נגישה לכ- 50% מאוכלוסיית ההורים - האבות.
האתר אינו שולל את מקומה של האם אלא מדגיש את השיתופיות והשוויוניות במשפחה.
 
הקונספט הזה מציב את האתר כייחודי ומוביל בתחומו ואכן יוצר שיח חדש ומרענן ברחבי האינטרנט.
 
2bdaddy שם לעצמו כמטרה להוביל ולהצטיין, ומקפיד על איכות ומקוריות התכנים. 

במקביל פועל האתר להיות גם מעין מרכז קהילתי לאוכלוסיית ההורים אשר יעניק ערך מוסף כדוגמת סדנאות, כוח צרכני, קהילה פעילה של טיולים וגולת הכותרת כמדיה שפועלת לשינוי חברתי למען משפחות בישראל בדגש על הורות שוויונית כדוגמת הקמת עמדות החתלה נגישות לגברים שינוי שלטים מגדרים במרכזים מיסחרים, הורדת פרסומות מגדריות, פעילות ענפה מול חברי הכנסת לקידום חוקים שיווניים להורים וקשר עם בתי ספר וקהילות שונות ברחבי ישראל במטרה להנגיש את נושא השיווינית ההורית לכולם.

אני באופן אישי, חושבת שהיוזמה מבורכת. 
אני מאמינה גדולה בשיוויון. 
וכמו שאנו האמהות עובדות ומשתכרות בצורה שוויונית לגברים (עוד לא לגמרי נכון- גם פה צריך לשאוף ליותר שוויון), כך גם האבות שותפים בגידול הילדים באופן שווה לנו.

אף פעם לא הבנתי את ההפרדה (והאפליה) הזו בין גברים לנשים בשוק העבודה למשל- מדוע מצופה מהאב שלא יחסיר ימים ו/או יאחר לעבודה בשל מחלת ילד? 
ומנגד- הדבר מאד מצופה מהאם (אם כי עדיין לא מתקבל בעין יפה).

אשמח לשמוע את דעתכן קוראות שלי- 
האם גם אתן שמות לב שמצד אחד מעודדים לשוייון בין ההורים, אך עדיין הפער גדול מאד ויש הפרדה בין אם לאב (למשל בפרסומות הפונות אך ורק למגזר הנשי)?

ולסיום, עוד קצת תמונות מהארוע הכיפי שהיה. הילדים שלי מאד נהנו -

 

 

 

 



ועד לפעם הבאה.


ממני,

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה