חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 5 ביוני 2014
בס"ד

לפני כשבוע הוכרזו זוכי מוצר השנה לשנת 2014.
 


מוצר השנה זוהי למעשה הדרך לסייע לצרכנים להשתמש במוצרים ושירותים חדשניים, המומלצים ונבחרים ע"י צרכנים אחרים.

בנוסף, המטרה היא לעודד חדשנות על ידי הענקת פרסים למשווקים, שהשיקו באותה שנה מוצרים ושירותים.

השנה זו השנה התשיעית שבה הצרכנים בישראל בוחרים את מוצרי השנה שלהם.

המוצרים והשירותים החדשים והאיכותיים ביותר שהושקו השנה.

אני החלטתי לשתף אתכן, קוראות שלי במוצרים שזכו לתואר "מוצר השנה" 2014 בתחום הטיפוח והיופי.

שפתונים:



רבלון ColorStay Ultimate Suede

סדרת שפתונים, המשלבת עמידות של 16 שעות עם טיפוח, באמצעות קומפלקס של חמאת שיאה, תמצית אלוורה וויטמין E, העוטפים את השפתיים בלחות וברכות.

דעתי על המוצר: אני תמיד אוהבת שפתונים צבעוניים, ובמיוחד כשיש בהם מן החדשנות (כאן מדובר במרקם של מעין ז'מש). 
הפיגמנט של השפתון מאוד יפה וחזק על השפתיים, אם כי לגבי הלחות המובטחת- לא חשתי בשינוי ממשי.


טיפוח פנים יוקרתי:



סרום ™OSMOTER מרוכז של AHAVA

סרום לפנים, המכיל תמצית מינרלים מים המלח מרוכזת פי 3, המעלה את רמת הלחות, ההגנה והרכות של העור.
חברת AHAVA חגגה השנה 25 שנות קיום והשיקה מספר מוצרים מצוינים. 
הסרום הזה הוא החדש ביותר שלה וגם המצוין ביותר – מכיל טכנולוגיית מינרלים חדשה שגילתה החברה, הגורמת לעור להיראות חלק וזוהר למשעי.

דעתי על המוצר: אני מאד אוהבת את המוצרים של חברת אהבה- וזו גם גאווה ישראלית. 
גם המוצר הזה מאד מוצלח. הסרום בעל מרקם נוזלי, בעל ריח עדין ונעים ונספג בקלות ובמהירות, ומותיר את העור עם תחושה לחותית וקטיפתית. 
יש לציין, כי האריזה של המוצר מאד נוחה (והיגיינית) לשימוש עם המשאבה - ומספיקה טיפה אחת מהמוצר לקבלת תוצאה מירבית. מומלץ!
 

טיפוח הגוף :



Deep Moisture של ניוטרוג'ינה

סדרת הקרמים חודרת ל-10 השכבות העליונות של העור ומקנה לו הגנה, לחות וגמישות מירבית ל-24 שעות

דעתי על המוצר: חברת ניוטרוג'ינה ידועה במוצריה הטיפוליים המעולים. 
גם כאן, מדובר בקרם לחות מוצלח מאד. 
הקרם נספג במהירות, בעל יח עדין ומעשיר את העור בלחות. 
העור שלי נותר לחותי ונעים מאד למגע.


דרמוקוסמטיקה:



ג'נסיס Sebo Right של ד"ר פישר
 
סדרת אנטי אייג'ינג המגנה על העור מקרינת השמש ומונעת קמטים, באמצעות קומפלקס רכיבים לטיפול, מניעה והרגעה של עור רגיש, מגורה ואדמומי, הנוטה להתקלפויות.

דעתי על המוצר: גם כאן מדובר בחברה ישראלית אהובה עליי מאד. 
בכל הנוגע למוצרים טיפוליים (במיוחד ביובש של העור)- זו החברה! 
המוצר שקיבלתי להתנסות הוא קרם לחות ליום עם מקדם הגנה SPF30. 
הקרם בעל ניחוח עדין, נספג במהירות ומעניק לעור לחות והגנה מפני השמש. 
מאד אהבתי את העובדה שהוא מטפל בעור מתקלף (כפי שעלול לקרות לנו בחודשים החמים הללו). 
הקרם מקיים הבטחות - ופשוט מעולה :)


היגיינה נשית:


אולווייז אינפיניטי
 
התחבושות ההיגייניות מיוצרות מחומר חדשני, המאפשר להן לספוג פי 10 ממשקלן ולהיות בקושי מורגשות.

נעמה גלעדי,מנהלת קשרי החוץ  :Always
"אולווייז אינפיניטי מציגה חדשנות פורצת דרך בשוק מוצרי ההיגיינה הנשית. מדובר בהמצאה מחדש של תחבושת שבה איזור הספיגה עשוי מחומר חדיש - חומר מוקצף הסופג עד פי עשרה  ממשקלו בנוזל. 
החומר מתאים את עצמו למבנה הגוף כל הזמן. 
השוק הישראלי מעריך ומאמץ חדשנות ולכן המוצר הפך לאחד המובילים בשוק ההיגיינה הנשית."

דעתי על המוצר: המוצר אכן חדשני ופשוט סופג טוב יותר. 
סקרתי בעבר את המוצר הזה גם כאן.


שמפו ומרכך:



הוואי שמפו ומרכך לברק קורן Black Brilliance
  פתרון מושלם לבעלי שיער כהה בשמש הישראלית.
שמפו ומרכך עם פורמולה עשירה בתמצית ליצ'י, החושפת את הברק הטבעי של השיער הכהה, מחזקת אותו ומוסיפה לו ברק.

דעתי על המוצר: אני מאד אוהבת את מוצרי השיער של חברת הוואי, ובייחוד את המרכך הירוק שלהם. 
גם כאן, מדובר במוצר מוצלח - שמפו ומרכך המיועדים לבעלות שיער כהה. 
המוצר מריח נפלא ומותיר את השיער נעים למגע וריחני. 
יש לציין לטובה את התמחור הטוב (והזול יחסית) של מוצרי הוואי- שלא נופלים ממוצרי יוקרה לשיער.


טיפוח לגבר:



סדרת טיפוח לגבר דאב מן 

תחליבי רחצה, סבונים מוצקים ודאודורנטים לגבר, המכילים את נוסחת ה-Micromoisture, המעניקה לעור 25% לחות והגנה מיובש.

דעתי על המוצר: החלטתי להקדיש הפעם גם לגברים המלצה. 
כידוע, מוצרי דאב הם מוצרי טיפוח מעולים! הפעם מדובר בסדרה חדשה ומגוונת של מוצרי טיפוח לגברים. 
בעלי ניסה ומאד נהנה (וגם אני- מהריח! ריח פשוט מעולה).


לסיכום,
אני מאד אוהבת את מוצרי השנה. 
תמיד יש תחושה של חדשנות ורעננות במוצרים המוכרזים. 
ואני גם חושבת שזה טוב לתת לצרכנים אפשרות לבחון לבחור ולהמליץ על מוצרים מצוינים שלא תמיד נוודע אליהם ללא מוצר השנה :)

ומה דעתכן? מהו מוצר השנה שלכן?


ועד לפעם הבאה,

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה