חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 3 באוגוסט 2014
בס"ד
אז מה הסיפור של Bela ?

אתר Bela הוקם במטרה להעניק חוויית רכישה מושלמת ברשת: חדשנית, נעימה, מעשירה וחסכונית. 













בעוד שמסורת הקנייה אונליין עודנה בתחילת דרכה בישראל, המחשבה להקים את בלה עלתה מתוך זיהוי צורך ברור: המצרך היקר ביותר בימינו הוא זמן, והטכנולוגיה מאפשרת לנו כיום לפצות על חסך זה. 

המגוון הגדול של המוצרים שתמצאי בבלה - תרופות בית המרקחת, תכשירי קוסמטיקה וטיפוח, עולם הרפואה הטבעית - כל אלו ועוד עומדים לרשותך באיזו דרך שתרצי, ובכל רגע - בכל שעה ביום או בלילה.
האתר הוקם בשנת 2012, במטרה להיות אתר פארם ראשון מסוגו בישראל. 

בלה הוקמה על ידי קבוצה צעירה של יזמים שמאמינים ביכולת ליצור מהפכה בתחום הקמעונאות הדיגיטאלית בישראל.

לטובת מימוש החלום נעשה שידוך בין העולם הדיגיטאלי לקמעואנות המסורתית בסניף סנטרפארם בבני ברק. 

מה שמלווה את חזון האתר מהיום הראשון הוא הרצון ליצור חוויית קנייה ברשת שתגרום לכל מי שהתנסתה בה - לחייך.
בהקמת האתר היו מספר קווים מנחים שהתוו לנו את הדרך:

- בלה הוא אתר לנשים – גם הגברים ימצאו אצלנו מוצרים שונים המתאימים להם, אבל אנחנו קודם כל יצרנו אתר בשבילך מתוך ההבנה שאת היא מקבלת ההחלטות העיקרית בקניות בתחום הפארם.

- מקשיבים לנשים – חלק מהתהליך היה לייצר לנו שיח קבוע בקרב נשים שיעזרו לנו לקבל את ההחלטות, זו הסיבה שהתייעצנו עם קבוצת נשים מופלאה - המייסדות של בלה - בכל שלב של הדרך, זו הסיבה שהשיטוט והרכישה באתר פשוטים וקלים...

- מגוון, מגוון, מגוון – אומרים שלעסק מצליח יש שלושה עקרונות עליהם הוא עומד – מיקום, מיקום, מיקום. ומכיוון שאנחנו נמצאים בכל מקום – העקרונות שלנו הם המגוון שלנו. המטרה היא שכל אחת שתכנס לאתר תמצא את סל הקניות האידיאלי עבורה – מבחינת מבחר המוצרים והמותגים.

- באנו לחדש לך – להביא את הדברים שנמצאים בכל מקום זה פשוט, אנחנו בחיפוש מתמיד אחרי המוצרים והטרנדים החדשים שיהפכו את היום יום לקלים יותר ואפילו לקצת יותר נעימים וכיפים.

- לפנות לך זמן זה התפקיד שלנו - המגוון הגדול של תרופות בית המרקחת, מוצרי הטיפוח, עולם הרפואה הטבעית - כל אלו ועוד עומדים מולך, לשירותך, בלי צורך להמתין בתור ובלי שעות של כיתות רגליים בין המדפים השונים. זהו פתרון פרקטי שיפנה לך זמן לדברים החשובים באמת, וגם חוויה שתעניק לך רגע נעים, מסקרן וכיפי לעצמך.

- שירות זו לא מילה גסה – אצלנו זו גם לא מילה, זו תרבות. מרגע כניסתך לאתר עד שהחבילה מונחת אצלך בבטחה בבית.

אז אחרי שהסברנו קצת על האתר, אתייחס באופן אישי על חווית הקניה שלי בו:

*ההתמצאות באתר קלה מאד, כיוון שישנה חלוקה ברורה לפי קטוגריות.

*הליך ההזמנה קל ומהיר

*קבלת המוצרים ע"י שליח- נעשית בצורה מקצועית ומהירה (לי לקח בערך שלושה ימים)

*המארז מאד יפה ועוזר לשמירה על שלמות המוצרים.

המוצרים שאני הזמנתי הם: 







*לק של ג'ייד בגוון 390 - גוון הורס בצבע ירוק מנטה שמזמן תיכננתי לרכוש והיה במבצע של 15 ש"ח
*מסיר איפור- תמיסת מיסלה של לוריאל - מוצר זהה למסיר האיפור "ביודרמה". זול יותר אך מצוין.
*זוג מברשות שיניים של ORAL B- תמיד כדאי שיהיה אקסטרא בבית.

*קיבלתי במתנה מארז מוגדל של קרם ידיים - של חברת דר. גרין. הקרם נעים וממש מטפל ביובש.

לסיכום, אני מאד מרוצה מהאתר ומהמשלוח וכנמובן מהמוצרים.

מומלץ! במיוחד בתקופה הזו שפחות בא לנו לצאת מהבית.

אני מאד אוהבת את העובדה שיש כאלו אתרים בארץ כי הם מתחרים יפה בחנויות הפארמים.

אני חושבת שיש בהם יתרון גדול בכך שהם שולחים (ומהר) לבית.

זה גם נוח (ודיסקרטי) יותר מלעמוד בתור בחנויות הפארם השונות.



ואילו אתרים לקניית קוסמטיקה אתן מכירות וממליצות עליהן?


ועד לפעם הבאה,

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה