חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום רביעי, 10 בדצמבר 2014
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

כפי שוודאי שמתן לב, אני כותבת פחות לאחרונה.
בגלל קורס האיפור שאני לוקחת בתוספת העבודה שלי- לא נותר לי כמעט זמן לבלוג.
אז עמכן הסליחה.

החלטתי להקדיש את הפוסט הפעם לחמישה מוצרים חדשים ומומלצים מאד (כל אחד בתחומו):

אתחיל בתחום טיפוח הציפורניים.

לאחרונה התווסף מותג לקים חדש לשוק.
ומי אם לא אני אבדוק אותו ואספר לכם:


מותג הלקים הנחשק מארה"ב  Sinful Colors מגיע לישראל



·   
     Sinful Colors-  מותג הלקים הטרנדי לנשים שרוצות להתבלט ומחפשות אחר הצהרות אופנתיות. מגוון רחב של 40 גוונים נועזים וצבעוניים לאינספור משחקי צבע.
 
אחרי שכבש נשים רבות ברחבי ארה"ב ואירופה, מגיע לישראל מותג הלקים הבינלאומי Sinful Colors. מותג הלקים הטרנדי מביא עמו בשורה אופנתית לנשים שאוהבות להתבלט ומחפשות אחר הטרנדים במחירים נוחים במיוחד.
בעולם האופנה שבו קצב הטרנדים מתחלף בתדירות גבוהה, הלקים הפכו לחלק בלתי נפרד מהמראה והאמרה האופנתית. הלקים של Sinful Colors ידועים בזכות איכותם וקשת הגוונים הרחבה. 
הלקים של המותג מתייבשים מהר, מעניקים כיסוי, ברק מושלם, מריחה קלה ונוחה וגוונים נועזים וטרנדיים.


Sinful Colors הינו מותג אמריקאי שנוסד בשנת 1991 ע"י כריס כהן ומאז הקמתו ועד ימים אלו נחשב למותג צעיר, מעז ובועט אשר חרט על דגלו להיות מעודכן ולעקוב אחר מגמות האופנה. 
המותג זכה לאחרונה בפרס של מגזין הנשים המוביל allure בקטגוריית מוצר היופי הטוב ביותר.
המהדורות המיוחדות והגוונים המתחדשים לאורך השנה הם פרי יצירה של טרנדולוגים מקצועיים בתחום אשר תפקידם להביא את הדבר החם באופנה עד לקצות הציפורניים. 
מאדום קלאסי ועד כחול חצוף - עם 40 גוונים נועזים כל אחת יכולה למצוא את הגוונים המתאימים לה.

 
דעתי על המוצר: כחובבת לקים מושבעת ברור שאהבתי מאד להתנסות במותג לק חדש.
כיוון שיש המון מותגי לק בשוק כיום, לי אישית מאד קשה להבחין בטיב ובהבדל בין המותגים.
כל הלקים טובים יותר או פחות..רק שבעיני זה לא רק המותג אלא המרקם של הלק עצמו. 
דבר שישתנה מגוון לק אחד למשנהו. 
גם בלק מבית סינפול, מדובר במותג מצוין! 
מה שאהבתי הוא המחיר שבהחלט שווה לכל כיס.
הלק עצמו נמרח בקלות (לעתים נדרשות שתי שכבות לכיסוי מלא), ואהבתי מאד את מגוון הצבעים הגדול.
בעיקר אהבתי את הגליטרים, שבולטים בייחודם-


 לסיכום, מאד ממליצה על הלקים של סינפול. שלמרות שמם אין בקניה שלהם אף חטא ("סין") אחד :)
לפרטים נוספים עמוד הפייסבוק - www.facebook.com/pages/SinfulColors-Israel

הלקים של Sinful Colors יימכרו ברשתות פארם מובילות במחירים של 9.90 ₪ -14.90 ₪


המוצר השני הוא בתחום טיפוח הפנים.
אתן כבר יודעות עד כמה אני מכורה לניקוי הפנים.
בחיים לא תתפסו אותי הולכת לישון מאופרת.
לכן,מאד חשוב לי להשקיע במוצר שינקה את הפנים שלי היטב מלכלוך ובעיקר משאריות איפור.
המוצר הבא פשוט מעולה:

תרחיץ נוזלי לעור יבש, של חברת קמדיס. 




















מוצרי סדרת טופיק-מדיס מבוססים על תמציות צמחים המופקים בטכנולוגיה מיוחדת. 
המוצרים רוויים בחומרי שומן ולחות, המספקים לחות מוגברת והקלה מידית.  
ללא בישום וללא פרבנים ו-  .SLS
המוצר משלב ניקוי והזנה ולחות לעור היבש והמגורה.
התרחיץ אמנם מנקה ומחטא, אולם הוא רווי בלחות והזנה,שלמרות המים הקשים והמייבשים מאליהם,   
העור סופג בזמן הרחצה ומוזן בלחות.    
הוא  אינו מייבש ואף שומר על האיזון הנכון בעור. 
רכיבים נוספים בתרחיץ, כגון שמן אבוקדו, חומצות שומן וחומצת שיאה, מפחיתים משמעותית את אובדן המים, ומרגיעים את הגירויים בעור.   
מחיר לצרכן: 59.99 שקל
המוצרים מוצעים במבצע במהלך חודש דצמבר – 30% הנחה ברשתות השונות.  
לפרטים נוספים אתר קמדיס:  www.kamedis.com 

 

דעתי על המוצר: נכון שעל מוצרי קמדיס המלצתי (ואמשיך להמליץ! בעיקר המוצרים לטיפול בסבוריאה).
ותמיד התמקדתי במוצרים לעור שמן (כפי שיש לי).
אבל אני מוצאת, שדווקא בעונה הזו- חשוב לי פחות לייבש את העור - דבר שקורה הרבה בזמן ניקוי העור.
המוצר הזה מושלם- גם מנקה ועם זאת אינו מייבש את העור.
בסיום השימוש העור שלי ממש נקי ונעים , והכי חשוב- לא יבש!!
ממליצה לשלב בשימוש עם שאר מוצרי הסדרה הטיפולית-

















המוצר הבא הוא מבחינתי התאמה מושלמת לסבון הניקוי הזה.


מברשת מעולה לניקוי הפנים של ביוטיקייר-























מברשת "אולטרה רכה" לפנים, עשויה סיבי CELLOSILK סינטטיים ואנטי בקטריאליים, 
מעניקה חוויה יוצאת דופן של ניקוי הפנים.
המברשת מכילה לא פחות מ- 400 אלף זקיקי שיער בעלי רכות וגמישות שטרם נראתה, ומאפשרים הקצפה קלה ומהירה של תכשירי הפנים, ניקוי יסודי ופתיחת נקבוביות סתומות, וכל זאת ללא גירויים וללא התפתחות בקטריה וזיהומים במברשת.
ניקוי יסודי במברשת מונע היווצרות "שחורים", ותורם לזרימת דם טובה, להפחתת לחץ עורי ולהתחדשות תאי העור. כמו כן שימוש במברשת מבטיח ספיגה טובה יותר של חומרי הטיפוח אל תוך העור.
מבנה הידית דמוי הטיפה, המעוצב בצורה ייחודית התואמת את מבנה כף היד, מאפשר פעולה טובה ויסודית, ללא מאמץ.

הוראות שימוש: משרים את המברשת במים, מורחים את תכשירי ניקוי הפנים על סיבי המברשת, מעסים ראשית על כף היד עד להקצפה, ואז מעסים את הפנים בתנועות סיבוביות. 

בתום השימוש יש לשטוף ולייבש את המברשת היטב.

מחיר: 16.90 ₪ , מגיע בצבעי שחור או לבן 


דעתי על המוצר: אני מאוהבת במוצר הזה! 
אמנם כבר המלצתי לכן על המברשת החשמלית שלהם, אבל המברשת הזו פשוט עוקפת את כולם בענק! 
היא כ"כ כיפית לשימוש! מנקה היטב את הפנים בשילוב עם סבון ניקוי.
והסיבים שלה כל כך רכים..זה פשוט כיף :)
התחושה לאחר השימוש היא של עור נקי וחלק. מומלץ ביותר!



אז אחרי שניקינו את הפנים, יש להחזיר לעור את הלחות שלו (חובה!!).

מאד נהניתי לנסות את המוצר החדש של חברת רבלון (האהובה עלי):

REVLON מותג הטיפוח והאיפור הבינלאומי, מרחיב את משפחת AGE DEFYING FIRMING 
ומשיק את CC CREAM





















מוצר המעניק מספר פתרונות בו זמנית: 
כיסוי ואיזון גוון העור הטבעי, לחות אופטימאלית והגנה מפני קרני השמש.

CC CREAM – הפתרון האולטימטיבי לטשטוש אדמומיות וחוסר אחידות בגוון העור. 
קרם לטיפול וטיפוח אופטימאלי לתוצאות של עור מלא חיים, אחיד וחיוני. 

הקרם מגיע בשלושה גוונים להתאמה מושלמת: לייט\ לייט מדיום\ מדיום.

המרקם קליל ועדין העוטף את העור ברכות, נספג במהירות ומותיר את העור קורן, נעים למגע ובעל מראה אחיד. 
המוצר מהווה את הפתרון האופטימאלי בעבור נשים המבקשות להשוות לעור הפנים מראה מלא חיים ומתאימים לשימוש לכל סוגי העור.
אופן השימוש: למרוח ישירות על עור פנים נקי בעזרת מברשת מייק אפ או באמצעות כריות האצבעות. 
ניתן לשימוש כתחליף למייק אפ או בנוסף לו כבסיס.   
מחיר מומלץ לצרכן: 164.90ש"ח ל 30 מ"ל.

דעתי על המוצר: ראשית אתחיל ואומר שהמוצר הזה מושלם! 
בייחוד בעונה הזו שהכל מתייבש ויש צורך בלחות מירבית. 
המוצר הזה משלב הרבה לחות עם מעט גוון (ולכן גם פחות יתאים ככיסוי מלא).
ממליצה על המוצר הזה לבעלות עור יבש (עכשיו אפילו העור השמן שלי יבש) ו/או קמטוטים.
כמובן שגם מתאים למי שרוצה כיסוי עדין ויפה לעור ומבלי לוותר על הלחות. מומלץ!


אז לאחר שטיפחנו את הציפורניים והפנים הגענו לטיפוח הגוף.
כל אחת מאיתנו משתמשת בדיאודורנט (כך אני מקוה!), וגם בעונה הזו יש להשתמש במוצר הזה.
מזג האוויר הפכפך, ותמיד כדאי שנריח טוב :)
המוצר הבא הינו מוצר חדש של חברה אהובה עליי ביותר, ולו בזכות מוצריה הטבעיים.














חברת לבידו ישראל משיקה דאודורנט ברגמוט בניחוח טבעי עדין

דאודורנט ארומתרפי טבעי על בסיס שמנים אתריים אורגניים (היחידים המאושרים ע"י אגריאור ומשרד החקלאות).























לדאודורנט תכונות אנטיספטיות ואנטי בקטריאליות.
השמנים האורגניים מסייעים בחיטוי וטיפול בקטריות האחראיות לריח החריף של הזיעה. 
מכיל סודה לשתיה שמשנה בטבעיות את PH העור ועל ידי כך מונעת ריחות זיעה למשך כל שעות היום.
אינו מכיל אלומיניום, פראבנים, פטרוליום, אנטיפרספרנט, אלכוהול ובישום סינטטי המכילים אלרגנים ומזיקים לעור.
אינו מלבין תחת בית השחי, אינו מכתים ואינו מקציף.

מחיר: 59.90 ₪ 


מגיע גם בריח ילנג ילנג בניחוח טבעי עשיר





 
















לפרטים נוספים אתר לבידו ועמוד הפייסבוק - www.facebook.com/Lavido.il
הידעתן שהחברה התחילה להיות משווקת בארה"ב??

דעתי על המוצר: ממש שמחתי לגלות שחברת לבידו הוציאה סדרת דאודורנטים.
אמנם הריח שלהם מיוחד ו"טבעי" (כמו כל המוצרים שלהם) אך אינו משתלט. 
נעים ונוח מאד למריחה ולא מותיר סימנים על העור או על הבגדים. אהבתי מאד!!



ועד כאן להפעם.
אשמח לשמוע מכן- מהם מוצרי הנחורף שלכן, שעוזרים לעור להשאר לחותי ונעים?


מאחלת לכן המשך חורף חם, בריא ובטוח.


ממני,
הבחורה עם המטפחת.

________________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה

5 תגובות:

  1. אחלה המלצות , תודה רבה מותק !
    אין ספק שאחרי שכבר קראתי כמה סקירות והמלצות חמות שלכן, הבלוגריות, על הלקים החדשים אני בטוח אנסה - נתחיל מאחד ואם אהיה מרוצה מהאיכות והגוון שמתקבל על הציפורניים, בהחלט ארכוש לי עוד... הם נראים פשוט צבעוניים וכיפיים ! צורת הבקבוק מזכירה לי בדיוק את צ'יינה גלייז.

    על מברשת הניקוי של ביוטיקייר כבר יצא לי לקרוא המלצה חמה, בדיוק כמו שלך, ואני לחלוטין אלך לבדוק גם אותה. בכלל, אין לי עדיין ניסיון עם החברה בכלל אז אקפוץ לבקר לראשונה בסניף הרלוונטי היחידי באזור...
    יהיה ממש מעניין לראות מה באמת האיכות של מברשת כל כך זולה בעוד "אחיותיה" לתחום עולות לפחות בין 200-400 ש"ח.

    לגבי הדיאודורנט - חבל שהוא כל כך יקר, אחרת הייתי שמחה, בעיקר כדי לנסות אחד חדש כי בתחום הזה אני די מקובעת למוצר אחד-שניים בגלל המחסור במותגים שאינם מכילים אלומיניום (משתמשת כרגע בחלאבין ירוק או הקרליין הורוד לנערות) אבל אני לא מוכנה לשלם מעבר ל-20 ש"ח על זה כי אין שום הצדקה לדעתי.
    אני מבינה את היתרונות והייחודיות של החברה אבל עדיין...

    אני שמחה לשמוע שאת בעשייה פורה ומאחלת לך רק טוב והרבה חוויות מהנות בלימודים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מירי!!

      לגבי הלק- הבקבוק אכן מזכיר מאד בצורתו את צ'יינה גלייז אך הוא מעט שונה..
      אני חושבת שהוא טיפה יותר קטן.

      המברשת אכן מצוינת כפי שכתבתי :)

      ולגבי המחיר של הדאודורנט- אני בהחלט מבינה אותך.
      למרות שמצד שני- כאשר משמלמים על מוצר איכותי וטבעי- משלמים יותר.

      תודה רבה לך על המילים החמות :)
      אני מאד מאד נהנית בלימודים!!
      מקווה בקרוב להעלות מראות איפור שיצרתי.

      מחק
  2. מעניין הדאודורנטים של לבידו. המוצרים שלהם ממש עדינים לעור ונראה לי שזה משהו שאשמח לנסות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך יקירה!
      אכן המוצר הזה מאד עדין לעור :)
      שווה בהחלט לנסות..במיוחד אם את סובלת מעור רגיש.

      מחק
  3. היי, האם המברשת מורידה גם איפור?

    השבמחק