חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 5 ביוני 2015
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז עבר חלף לו חודש מאי, עם הרבה דברים, שינויים במזג האוויר והרבה גבינות שאכלנו בחג שבועות.


לאחרונה, התקבצו אצלי מספר מוצרים ששמתי לב שהתמשתי בהם בעיקר בחודש האחרון,
ועליהם רציתי להמליץ לכן.

אתחיל במוצרי הטיפוח לפנים.

תמיד כשהעונה משתנה, ומזג האוייר מתחיל להתחמם אני מרגישה שיש צורך בשינוי שגרת טיפוח עור הפנים שלי.
למשל, העור שלי מאד שמן בקיץ, אבל הוא גם מתייבש בגלל מיזוג האוויר.

לכן, חשוב לי להמשיך ולהשקיע בלחות לעור- שמלבד הקמטים שהלחות עוזרת למנוע, בעיקר היא תורמת לעור לתחושה נעימה, חלקה וחשובה באיזון תחושת היובש שנגרמת משינויי מזג האוויר.

וכמובן שחייבים לחות לעור כבסיס למייק-אפ.

קרם הלחות שלי כרגע  הוא של חברת קליניק-

Dramatically Different Moisturizing Gel - ג'ל לחות 

 

צילום:יח"צ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורמולה שפותחה על ידי דרמטולוגים המשלבת לחות נטולת שומן עם מרכיבים לחיזוק העור.

קרם הלחות היומיומי שלך מסייע לעור להיראות צעיר יותר, לאורך זמן. 

אופן השימוש : לשימוש פעמיים ביום, בוקר וערב. למרוח על כל שטח הפנים והצוואר.

 

מחיר מוצר: 335 ש"ח ל125 מ"ל 

 

דעתי על המוצר:

זהו מוצר שכל מספר חודשים אני מוצאת את עצמי חוזרת אליו. כשהעור שלי צריך לחות קלילה.

קל למריחה, נספג במהירות וללא ריח.

לחות מושלמת לעונה הזו, ולעור הסובל משמנוניות (כמו שלי). 

 

אני מאד אוהבת את מוצרי קליניק, שלאחרונה אף פתחה אתר לרכישת מוצריה .



הדבר הנוסף, שכמובן חשוב בכל עונה- הוא שמירה על עור פנים נקי והסרת איפור.

אז המוצר הראשון שהחלפתי בשיגרת הטיפוח הוא סבון ניקוי לפנים.

 RECOVERY - ריקוורי סבון מקציף של מעבדות GIGI 

צילום: יח"צ

























Skin Clear Cleanser סבון מקציף עדין היפואלרגני לעור יבש או רגיש מסדרת  Recovery 

סבון עדין לניקוי עודפי שומן, איפור וערפיח. 
מועשר במרכיבים המרגיעים את העור וחומרי לחות, בעל קצף קליל הנשטף בקלות ומגן על העור מפני ההשפעות המייבשות של מים קשים. 
הסבון המקציף בעל נוסחה המבוססת על תרכובת פיטוסל (תאי גזע) המנקות את העור בעדינות ומותירות אותו רך ונעים למגע.

אופן השימוש: מעסים את הסבון על עור לח ושוטפים היטב במים פושרים.

 

מחיר מוצר: 149 ש"ח ל- 120 מ"ל


את מוצרי GIGI ניתן לרכוש גם דרך אתר גילטי.
  
דעתי על המוצר: 
המוצר החשוב ביותר בעיני בטיפוח העור הוא מוצר ניקוי.
ולכן מוצר ניקוי טוב בעיני הוא כזה שאכן מנקה.
אני אוהבת סבונים כגון אלה- ולמרות שמדובר בסבון מקציף, הוא עדיין מנקה את העור ביסודיות.
מאד הזכיר לי את הסבון של חוה זינגבוים שסקרתי בעבר.



אני יודעת שכולן תמיד מחפשות אחר סבון פנים שיעשה את כל העבודה, וינקה את כל שאריות האיפור.
אז אמנם ניתן להגיד שמצאתי אותו, אבל- אין סבון שיכול להחליף את פעולתו של מסיר האיפור!
אני מאד אוהבת לעשות "פיניש" של הניקוי עם מסיר איפור או מי פנים לוודא שהעור אכן נקי לגמרי. 

בדר"כ אני משתמשת בסבון נוזלי/תרחיץ לפנים של חברות שונות (דאב/לייף/גרנייה וכד'), בשילוב עם מברשת לניקוי הפנים של ביוטיקייר (שסקרתי כאן).
הפעם החלטתי לשנות- ועברתי לשימוש בסבון מקציף (ואז אין צורך לשימוש במברשת).
הסבון הופך לקצף ומנקה היטב את הפנים.
אני ממליצה לכן תמיד לגוון את מוצרי הניקוי לפנים, כי לפעמים העור "מתרגל" אליהם- ואז הם הופכים פחות אפקטיביים (זו דעתי האישית , לא ביצעתי מחקרים קליניים).

נמשיך עם עוד מוצר לטיפוח הפנים, ואם כבר הזכרתי קודם את מוצרי חוה זינגבויים, אז לאחרונה היא הוציאה מוצר חדש לטיפול בעור פנים שומני ונוטה לפצעונים (כמו שלי)-

NEURO BIO PEPTIDE CREAM

צילום:ניר יפה
























מדובר בתחליב נוזלי, המגיע בספריי שניתן יהיה לפזר בקלות.
החומר הפעיל הינו פפטידים המסייעים לקשר בין התאים ומשפרים את מוצקות, גמישות וחלקות העור.
אלה הם חומרי גלם חדישים המשפרים את תפקוד העור ותאי העור, ותורמים למראה צעיר ומוצק יותר של העור ולשיפור קמטוטים.
התכשיר מתאים למעבר בין העונות כשהעור מסתגל לשינויי הטמפרטורות, הוא עשיר מאוד ושומר על העור.
מתאים לכל סוגי העור למעט אקנה, ובמיוחד לעור הנוטה להיות שמן ומפריש.
העובדה שה - NEURO BIO PEPTIDE CREAM הוא תחליב ולא סרום או קרם, מאפשרת לו ספיגה מהירה בעור וכמות מדודה.
אופן השימוש: 
לשימוש בבוקר - להספיג היטב 3-4 טיפות בעור נקי ויבש, מתאים לעור הפנים, הצוואר ואזור המחשוף. 
שתי לחיצות מדודות יספיקו לפנים ולצוואר, כך נמנעת מריחת יתר. 
תוצאות נראות לעין תוך 3 חודשי שימוש.

מחיר מוצר: 455 ₪ ל- 50 מ"ל

דעתי על המוצר: 
את האמת, בהתחלה לא כ"כ ידעתי למה המוצר ממש- זה סרום? קרם לחות קליל?
אבל לאחר השימוש הראשון הבנתי עד כמה המוצר הזה גאוני! זה מעין תחליב שפשוט מאזן את העור.
אני משתמשת בו בדיוק לפי ההוראות- בבוקר לפני קרם הלחות, מס' טיפות.
אמנם טרם עברו 3 חודשי שימוש, אלא רק מספר שבועות, אבל אני בהחלט יכולה לומר שהמוצר הזה עושה פלאים לעור, מאזן ומחליק אותו.
בדיוק כמו כל שאר המוצרים של חוה זינגבוים, שאף פעם לא מאכזבים! מומלץ!


עוד תחום חובה בעיני לעונה החמה הוא תחום הסרת השיער.

לא משנה כיצד את בוחרת להסיר- זו העונה לעשות זאת.

אני אישית, אוהבת להשתמש במכונה חשמלית להסרת השיער (שפועלת כמו מיליון פינצטות קטנות), 
אבל לא תמיד זה מחזיק לאורך זמן , וגם ישנו הצורך להאריך את השיער.
הייתי מעדיפה להסיר שיער בשעווה, אך לצערי אני סובלת מגדילה של השיער בתוך העור, ומפצעונים בשל כך, ובמקרה הזה של שעווה גם זמן גידול השיער הנדרש להסרה ארוך יותר.

לא לכולנו יש זמן/כוח להאריך את השיער, וכשאני רוצה לגוון, אני אשתמש באופציה הקלה והמהירה-
הלא היא סכין הגילוח!

לאחרונה, חברת שיק השיקה סכיני גילוח חדשים - 

  אקזוטי Schick Extreme 3


צילום: יח"צ


























מותג סכיני הגילוח הבינלאומי Schick, המוביל את שוק סכיני הגילוח החד פעמי לנשים בישראל,  ממשיך להוביל בחדשנות ומשיק מהדורת קיץ ריחנית - ""Schick Extreme 3 סכינים חד פעמיים לנשים בניחוח קוקוס מרענן. 

 : Schick Xtreme 3יתרונות מהדורת הקיץ של 

          סכינים גמישים המתאימים עצמם לקימורי מבנה גופך

          3 להבים לגילוח נוח וחלק יותר

      מועשרים בלחות – בזכות טכנולוגיה ייחודית של פסי אלוורה, חוחובה וויטמין E בלהב הסכין, המשתחררים במגע עם מים בעת השימוש כך העור נותר חלק ורך

          ידית ארגונומית עשויה מגומי ומאפשרת מינימום החלקה על פני העור ומינימום חתכים ופציעות בעת הגילוח
       רוצה להריח? גרדו את המדבקה שעל האריזה ושחררו את הניחוח האקזוטי.

נמכר על המדף בטווח מחירים של 25.90- 26.90 ₪ ל- 4 יחידות. להשיג ברשת סופר-פארם.

דעתי על המוצר: 
כמו כל מוצרי הגילוח של חברת שיק, גם כאן מדובר בסכין מצויינת.
עושה את העבודה, ומסירה את השיער בקלות ובמהירות.
אהבתי מאד את הצבע המגוון (לא עוד כחול) של ירוק וקורל, וגם את הריח (אני מתה על ניחוח קוקוס).

 


ונעבור לתחום האיפור.

כמו שאני תמיד מרגישה כשמתחלפות העונות- אני אוהבת להוסיף ולשנות צבעים.
הדרך לשדרג כל מראה איפור לצבעוני ועדכני הוא בעיני השפתון.

לאחרונה הושקו שפתונים חדשים ומהממים לבית אסתי לאודר -

PURE COLOR ENVY SHINE -

שפתונים מפסלים ב- 16 גוונים אופנתיים,לגימור שקוף, מלא ברק ולחות
 

צילום:יח"צ

























 

אסתי לאודר משיקה את השפתונים החדשים – הכירי את Pure Color Envy Shine Sculpting Lipstick - התוספת החדשה לקולקציית השפתונים Pure Color Envy Sculpting נוצרה על מנת להעניק לשפתייך גימור שקוף ובוהק יותר. פיסול. לחות. אור. זהו יותר מסתם שפתון. 

זוהי תחושה חדשה בעלת צבע, לחות וברק האופפת את השפתיים בצבע מואר ונטול מאמץ תוך שהיא מוסיפה ממדיות למראה שפתיים מלא ומפוסל יותר. 

יוקרה אמיתית לשפתיים הנתונה באריזה חדשה, צרה ואלגנטית הנסגרת בנקישת מגנט קלה.



מחיר מוצר: 190 (לפני מבצעים)

דעתי על המוצר:
השפתונים האלה פשוט מהממים!
מדובר במוצר איפור יוקרתי, והוא לגמרי מרגיש כזה.
השפתונים מתהדרים בפורמולה מדהימה, נמרחים בקלות במהירות, ובעלי פיגמנט מהמם שיחמיא לכל אחת!
אני ממליצה לכל אחת לפחות שפתון אחד כזה, אם לא ליום-יום, לפחות לארוע (ועכשיו זו עונת הארועים). 


המוצר האחרון והחביב, שגם קשור לשדרוג מראה ע"י צבע הוא לק!

הלק הפעם שייך לקולקציה החדשה מבית OPI-


   קולקציית    BRIGHTשל מותג הלקים המוביל  OPI


 
צילום:יח"צ
















הקיץ הוא הזמן לנסות, להתנסות ולהשתולל בכל מה שקשור לצבעים חיים ותוססים. זה הזמן להיפרד יפה לשלום מהגוונים הקודרים ולפנק את האצבעות בגוונים נועזים, מבריקים ובולטים.


קולקציית BRIGHTS , שופעת בטרנדים הבולטים של הקיץ. 
בדיוק כמו התחזיות בעולם האופנה שמבשרות את הקיץ החם!


 הקולקציה כוללת 9 גוונים שמאירים את הציפורניים בגוונים מלאי חיים:

צילום:יח"צ















  On pink and needles- ורוד ראוותני ומנצנץ . 
Can’t hear myself pink!- ורוד מטאלי עם גימור שימרי מוזהב.
I sea you wear OPI – כחול טורקיז בגוון ים מנצנץ
I stop for red- אדום לוהט וקייצי במיוחד.
The berry thought of you – ורוד סגלגל בגוון של פירות יער טעימים
My car has navy-gation- כחול נייבי של ים בשעת שקיעה
Life Gave me Lemons!- צהוב לימון נועז וחמצמץ
Hotter than you pink- ורוד מסטיק בוהק ושובב
Down to the Core-al- צבע האלמוגים המבריקים בקרקעית הים.


  
  הלקים של OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים ברשת "אפריל", רשת   
  "נייל סטודיו" ומכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.
 מחיר מוצר: 65 שקל

דעתי על המוצר:
אני מאד אוהבת את הלקים של OPI. תמיד מחדשים בגוונים חדשים ומחמיאים ובשת"פים מגניבים.
אז כל מי שרוצה להוסיף צבע לקיץ הזה (מלבד FUNNY BUNNY) אלה הגוונים!
הגוון הספציפי שקיבלתי הואThe berry thought of you – ורוד סגלגל בגוון של פירות יער טעימים
הלק עצמו בעל פיגמנט מהמם, אך הפורמולה מעט מיימית, ונדרשות לפחות שתי שכבות לכיסוי מלא.


ועד כאן מומלצי מאי להפעם.

אלו מוצרים אתן אוהבות להחליף כשמגיעה עונת הקיץ?

אשמח לשמוע מכן , איך אתן מוסיפות צבע ומשדרגות את הלוק שלכן?

ועד לפעם הבאה,
ממני,
הבחורה עם המטפחת.
_________________________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה