חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שבת, 4 ביולי 2015
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

רציתי לעדכן אתכן במבצע שווה ממש שרץ עכשיו -

מותג האיפור הבינלאומי - L'ORÉAL PARIS

יוצא במבצע ייחודי וחד פעמי


כל הרוכשת שפתון מסדרת השפתונים החדשה קולור ריש, 

ומדווחת מה הטיפ שלה לבחירת גוון השפתון המושלם, 
באמצעות שליחת הטיפ בהודעת SMS למספר 052-9998100.

תוכל לזכות במארז מושלם של 24 שפתוני "קולור ריש" במהדורה מוגבלת בשווי 2600 ש"ח
 
                             צילום: מוטי פישביין
















סדרת קולור ריש 

אגדה של שפתונים –סדרת קולור ריש חוגגת 30 שנה עם 30 גוונים חדשים,
בעלי פורמולה ייחודית המעניקה מראה צבע אינטנסיבי ומרקם משי לשפתייך. 


                             צילום: מוטי פישביין


























קשת צבעים רחבה בעלת גימורים שונים- משפתיים מבריקות ועד שפתיים בגימור מאט. 
אובססיית הצבע החדשה לקיץ הקרוב.

מחיר שפתון (לפני מבצעים והנחות) - 95.99 ש"ח
 

להלן הגוונים האהובים עליי מתוך הסדרה:
 

גוונים מס': 373/630/125

























אישית, אני מאד אוהבת את השפתונים האלה.

הם מעולים לקיץ כי הם לחותיים מאד, והגוונים והפיגמנט פשוט מושלמים!
קלים למריחה ופשוט כיף לקחת אותם בתיק ולחדש במהלך היום. מומלץ!

המבצע בתוקף : החל מה- 1.7 ועד ה- 23.7 בימי חול בלבד.


*הטיפים יבחרו ע"י צוות לוריאל פריז.
*מוגבל ל- 17 מארזים בלבד.

ממליצה לכן להשתתף במבצע הסופר שווה הזה!!

ועד לפעם הבאה,

ממני, 
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה