חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 2 באוקטובר 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?
 
אז אנחנו בישורת האחרונה של "לפני החגים".
מה שאומר, שאם טרם התארגנתן על שי לחג- למארחת /חברה /אמא /אחות /דודה /סבתא /חמות - 
עכשיו זה הזמן!

לכן הכנתי פוסט מיוחד להמלצות למתנות שיתאימו לכל אחת (ובתקציב מצוין).
כך שאם נתקעתן בלי מתנה לחג ברגע האחרון- זהו הפוסט בשבילכן :)

נתחיל עם מארזים של קרמים-
איזו אישה או בחורה לא אוהבת לקבל מארז של קרמים וסבונים המפיצים ניחוחות נעימים 
ועושים כיף במקלחת?

אז כזהו המארז החדש של crèma - גם מריח נפלא, ובהתאם לרוח החג- בניחוח דבש, 
גם במחיר סופר משתלם, וגם יש בו מוצרים מאד שימושיים.
זהו אינו המארז שישב לך במדף באמבטיה או יועבר הלאה כמתנה!
ממליצה מאד מאד, אפילו לרכוש כמתנה לעצמך.

 מארזי crèma לנשים - מארז לאישה בניחוח דבש

צילום:מוטי פישביין

המארז מכיל:
תחליב רחצה לגוף דבש 500 מ"ל, קרם גוף דבש 500 מ"ל,  דאודורנט ספריי דבש 150 מ"ל , 
קרם ידיים לעור יבש 100 מ"ל

מחיר: 50 ₪ 

ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

והנה תמונה שאני צילמתי של מארז הדבש-

 
ולא נשכח את הגברים, שגם להם מגיע פינוק- 

מארז טיפוח לגבר מבית Crèma Men:

מארז לגבר COOL

צילום:מוטי פישביין
 
המארז מכיל:
ג'ל רחצה/ שמפו וג'ל רחצה 2in1 400  מ"ל, דאודורנט ספריי בתכולת 180 מ"ל, 
ג'ל גילוח בתכולת 200 מ"ל, ג'ל לאחר גילוח בתכולת 150 מ"ל.

מחיר:  50 ₪
 
נמשיך עם מארז נוסף, והפעם של חברת Laline .
Laline הוציאה קולקציה חדשה ומנצנצת לכבוד החגים- Glitter Dreams

צילום השקת הקולקציה מתוך האינסטגרם שלי

הסדרה מעוצבת בקווים אלגנטיים בנגיעות של פתיתי זהב, שיתאימו לאווירה החגיגית של 
השנה החדשה וימלאו אותה באור. 
הסדרה בניחוח: Star Dust, ניחוח מתקתק המבוסס על פירות המשלב מאסק ואמבר.
 
בנוסף, לקראת ראש השנה משיקה הרשת מגוון מארזי חג החל מ- 49.90 ₪  
וגם יוצאת במבצע חגיגי של 3 ב99 ₪ על מגוון פריטים.

אני אישית הכי אהבתי את המארז הזה-

צילום :vipdesigns

המארז כולל תיק רחצה מסדרת הגליטר דרים, קרם גוף וסבון נצנצים גליטר דרים 300 מ"ל.
במחיר של 129.90 ₪ במקום 189.70 ₪.

מה שאהבתי ממש במארז הזה הוא קודם כל התיק המהמם והמנצנץ.
וגם העובדה שהאריזה של הסבון והקרם נראית יוקרתית ותהיה מאד יפה בשירותים.
כל קולקציית הGlitter Dreams מאד יפה ומיוחדת בעיני, ותתאים כמתנה לכל חובבת נצנצים :)

ניתן לרכישה גם בחנות האון ליין של הרשת: https://www.laline.co.il/
 
המארז הבא שאמליץ עליו (באמת יש אינסוף מארזים וחברות..) שייך לחברת SACARA.
מילה קטנה על החברה הזו, שאני מרגישה שמשקיעה בשנים האחרונות על מנת לתת מענה 
משתלם בתחום הקוסמטיקה [ראו בקרוב פוסט סקירה על החנות החדשה שלהם].

לכבוד החגים, רשת SACARA משיקה קולקציית מארזי טיפוח במגוון ניחוחות וטווחי מחירים שונים. 
מחירי המארזים נעים בין 39.99-79.99 ש"ח למארז.

והתמונה שאני צילמתי של מארז טיפוח חגיגי בניחוח ROSE -


מארז ROSE מכיל
תיק איפור מהודר לבן, קרם ידיים 100 מ"ל ROSE, קרם רגליים 100 מ"ל ROSE
ג'ל רחצה 150 מ"ל ROSE, קרם גוף 150 מ"ל ROSE

מחיר לצרכן: 39.90  ₪
 

 ושימו לב למארז המהמם הזה -
מארז טיפוח בניחוח מאסק לאישה

צילום: קית גלסמן

המארז בניחוח מאסק מכיל: 
קופסת תחרה, תיק איפור קפיטונז' בצבע שמפניה, קרם ידיים MUSK 100 מ"ל, 
קרם גוף MUSK 250 מ"ל, בודי מיסט MUSK 150 מ"ל, מגבת פנים SACARA.
 
מחיר לצרכן: 79.90  

ואיך אפשר לסקר מארזים חגיגיים וריחניים בלי להזכיר את חברת SABON ?

החברה השיקה קולקציה חדשה לחגים : SABON WONDWRLAND STORIES
קולקציית ראש השנה 2016 מביאה אליכם עושר של גוונים, מארזים, ניחוחות ומתנות.
מארזי החג נמכרים בטווחי מחירים של 49-319 ש"ח למארז.

אני מאד אוהבת את מוצרי חברת SABON, שתמיד מייצרת מוצרים איכותיים ובמחירים נוחים.
בקולקציה הזו לחגים, שמאד הזכירה לי את "אליס בארץ הפלאות", יש משהו אחר.
למי שחובבת מתנות ואווירה קצת יותר "אפלה", לדעתי מאד תתחבר למוצרים ולניחוח.

אני אישית התאהבתי בנר של הסדרה, שיש לו ריח מדהים והאריזה שלו מהממת-

צילום: דן לב

והנה תמונה שאני צילמתי של מארז הWONDWRLAND -























 
וכמובן לא נשכח גם את הטיפוח לגברים, שגם להם יש ליין מוצרים בחברת SABON .

כך לדוגמא המארז הבא- מארז לגבר - Gentleman stories


צילום: דן לב

מארז מיוחד לגבר בניחוח ג'נטלמן הכולל:
מפיץ ריח לחלל החדר 250 מ"ל, נוזלי על בסיס שמנים 200 מ"ל, קרם גוף 200 מ"ל,
קרם לאחר גילוח 150 מ"ל , וקרם ידיים שפופרת 50 מ"ל.

מחיר: 199 ₪ (במקום 383 ש"ח), ישנו מארז נוסף לגבר החל מ-99 ש"ח.



ועד כאן פוסט מומלצי מארזי המתנה לכבוד החגים שלי.

אשמח לשמוע מכן אילו מארזים אתן הכי אוהבות?


וכמובן לאחל לכולכן שנה טובה ומתוקה!

ומי שטרם קראה את פוסט סיכום השנה שלי- יותר ממוזמנת.



ועד לשנה הבאה,

ממני, 

הבחורה עם המטפחת.

______________________________________________________
*המוצרים התקבלו לסקירה


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה