חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 13 בפברואר 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

בשבוע שעבר הייתי בטיפול פנים הכי טוב שעברתי בחיי!

לקוסמטיקאית המדהימה שטיפלה בי קוראים נינה מנדל, והיא השתמשה בטיפול אך ורק במוצרי ג'רנטיק.

 

דמיינו לעצמכם תכשירי טיפוח הפועלים ברמת תאי העור, ומאפשרים להם להתחדש ולרפא את עצמם. 
מוצרים הכוללים ידע מדעי שנאסף במשך מעל 45 שנה הנוגע לתהליכי הזדקנות תאי העור.
במעבדות GERnetic חוקרים, לומדים, מבינים ומצטיינים בפיתוח מוצרים, לתיקון מצב העור 
ולתחזוקתו של עור צעיר ובריא.

GERnétic מייצרת ומשווקת מגוון רחב של תכשירי קוסמטיקה וויטמינים בעלי מינונים הומאופטיים 
ומחומרים טבעיים בלבד, עבור כשישים מדינות ברחבי העולם, ופועלת בלמעלה מ- 30,000 מכוני יופי, 
מרכזי טיפול אסתטיים, בתי ספא, ומרפאות בחמש יבשות. 
החברה הוקמה ב- 1973 ומבוססת על 45 שנות מחקר, פיתוח וניסיון בתחומי הדרמטולוגיה (מדע 
רפואת העור), ההומאופתיה והביו טכנולוגיה, המובילים לנוסחאות מדויקות המבוססות על החומרים 
הפעילים היעילים והחדשניים ביותר, לטיפול בכל בעיות העור.


ב- GERnetic מטפלים בכל בעיה בהתאם למאפיינים שלה.
ההתנסות בטיפולים כוללת אבחון אישי ומקצועי של קוסמטיקאית (כולל אבחון תזונתי), המתאימה 
את הטיפול הנכון, הרכבו ומינונו באופן אינדיבידואלי לכל מטופל.
זוהי שיטת טיפול מהפכנית המטפלת בגורמים הפנימיים לבעיות העור ולא רק בסימפטומים 
החיצוניים,ומציגה גישה הוליסטית המתייחסת אל הגוף כמכלול אחד, דרך שימוש בפורמולות 
מדויקות וטבעיות, המבוססות על החומרים הפעילים, היעילים והחדשניים ביותר.

כתובת האתר של ג'רנטיק:
 עמוד הפייסבוק של ג'רנטיק :
https://www.facebook.com/gernetic.israel/


דעתי על מוצרי ג'רנטיק וטיפול הפנים שעברתי:
זו לי הפעם הראשונה שהתנסתי במוצרי החברה בכלל, ובטיפול פנים כזה בפרט.
מה שהכי שמתי לב אליו, שבניגוד לטיפולי פנים שעשיתי בעבר- כאן לא היה מדובר בטיפול פולשני 
(כמו למשל "הוצאת שחורים"), אלא נינה המדהימה עובדת לפי פרוטוקלים של ג'רנטיק - המותאמים
לפי סוג הטיפול הנדרש לכל סוגי העור ובעיותיו.
אני למשל, סובלת בשנים האחרונות מכתמי פיגמנטציה (בעקבות לידות וגנטיקה), ומנקבוביות בולטות ומפצעונים שחורים בולטים.
אני חייבת לציין שהטיפול עצמו היה מאד מפנק ואפקטיבי בצורה שהדהימה אותי!

וזו תמונת לפני ואחרי הטיפול שלי (לפני מצד שמאל)-

 
הטיפול מתחיל בניקוי העור היטב, לאחר מכן עברתי שני שלבים של פילינג- על מנת להסיר את
שכבות התאים המתים, ולאפשר החדרה לעור של החומרים הנדרשים לטיפול.
תהליך הפילינג היה מעקצץ ומחמם, אך תהליך הטיפול וההחדרה היה נעים ומפנק מאד.
והתוצאות הן שכל הפצעונים השחורים נעלמו לחלוטין!! (ללא שהתבצעה פעולה כלשהי להוצאתם
מלבד מריחת החומרים הפעילים של ג'רנטיק).
לבסוף כדי לסיים את הטיפול בצורה הכי טובה, נינה הניחה לעורי מסכת הבהרת כתמים במשך 20 דקות.

וזו אני עם המסכה עליי (לא התחפשתי למומיה!)-

 
לאחר הטיפול הרגשתי שהעור שלי מעולם לא היה כ"כ חלק, נקי ומבריק - והאיפור יושב עליי עכשיו
בצורה מושלמת!
ממש כאילו חידשו לי את הפנים!
כן חייבת לציין שכתמי הפיגמנטציה לא נעלמו כליל- הם כן בהירים יותר, אך עדיין נראים לעין.
נינה הקוסמטקאית הסבירה לי שעל מנת להבהיר כתמים יש לעבור סדרה של טיפולים ולהמשיך
גם טיפול בבית (שימוש בחומרים המותאמים).
נינה הדגישה את חשיבותה של שמירה על שתיה מרובה, אכילה נכונה ופעילות גופנית- כי כל אלה 
משפיעים על בריאות ונראות העור שלנו.
בנוסף לכך, הסבירה לי נינה על מוצרי ג'רנטיק- על הייחודיות שלהם, המקצועיות ועל כך שהחומרים 
בהם משתמשים הם פעילים בדיוק במידה הנכונה (התוצאות של הטיפול שלי מדברות בעד עצמן).
כמו כן יש לג'רנטיק מגוון של מוצרים שיכולים לטפל בבעיות שונות- החל מקרם (סינכרו) שעוזר לאזן
את העור, ומתאים אפילו לתינוקות (מגיל שלושה חודשים ומעלה), ובהמשך לשמן המופק מזרעי ענבים, 
ומתפקד גם כמעין ויאגרה לנשים, וגם קרם לטיפול בסימני מתיחה וצלוליט ואפילו קרם לעיצוב החזה, 
שעוזר לאזן ולווסת את פעילות השחלות!

לקוסמטיקאית המדהימה שטיפלה בי בסבלנות רבה קוראים נינה מנדל.
וזה עמוד הפייסבוק שלה - http://bit.ly/2rygjJk


הקליניקה שלה ממוקמת בפתח תקווה, וזה הטלפון שלה: 050-5946699.
טיפול הפנים אורך כשעתיים ועלותו 650 ש"ח.
אני יודעת שזה מחיר לא זול, אבל באמת ראיתי שינוי והטיפול הזה בעיני שווה כל שקל!

לסיכום, אם את מחפשת טיפול פנים שבאמת עובד, ומוצרים טבעיים שיאזנו את עורך, או סתם בא
לך להתפנק בטיפול פנים איכותי- אני ממליצה מאד מאד לקבוע תור אצל נינה המקסימה!
ובאופן כללי מוצרי ג'רנטיק מצויינים, ואת התוצאות ניתן לראות.


ממני,
הבחורה עם המטפחת.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה