חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום חמישי, 14 בדצמבר 2017
בס"ד
הי לכן, מה שלומכן?

חשבתי הרבה איזה סוג פוסט לכתוב לכבוד חג החנוכה..
כבר כמה שנים אני כותבת פוסטים בנושאי שמנים למיניהם והשנה החלטתי על קונספט חדש.

כולנו, כחובבות איפור- תמיד מחפשות מוצר שיעשה קסם.
שיעלים קמט, יעשה לנו ריסים מדהימות , שיעשה לנו מראה עור מושלם ועוד.
אז החלטתי להקדיש פוסט למוצרי איפור (וגם טיפוח) שעושים בשבילי ניסים.
הרי חנוכה הוא חג הניסים והאור (ולא רק הסופגניות והשמן).

צילום מהאינסטגרם שלי

נתחיל בשני מוצרים לשיער-
האחד הוא כמובן השמפו היבש של AMIKA.
לא משנה עד כמה השיער שלי שומני, מסריח וחסר חיים- כמה שפריצים מהשמפו היבש שלך אמיקה-
והשיער שלי נראה ומריח מושלם (כמו אחרי חפיפה ופן).
השני הוא מסיכת הקרטין של טרזמה-


אני חייבת להודות שזו המסיכה היחידה שבאמת עושה קסם לשיער! 
השיער שלי תמיד כ"כ חלק נעים ויפה אחרי שאני שמה את המסיכה הזו.

נמשיך עם מוצרים לציפורניים-
במיוחד בעונה הזו אני מחפשת מוצר שיציל לי את העור סביב הציפורניים מהיובש.
אני חייבת להודות ששמן ההזנה אבופלקס של חברת OPI מציל לי את הקוטיקולה בכל פעם מחדש. 
ואיך אפשר בלי מוצר שעושה קסם ומחזק את הלק?
כמובן שאני מדברת על המחזק לציפורניים של חברת SECHE VITE

הוא נותן ברק יפה מעל הלק וגם מחזק את הציפורניים אפילו ללא מריחת לק.

מוצר נוסף שמציל אותי בהרבה מקרים של יובש בעור, בשפתיים ובשיער, גם טוב כמשחת שיניים 
ואפילו כמסיר איפור -הוא כמובן שמן קוקוס.
ממליצה לקנות שמן קוקוס בכבישה קרה וכמובן אורגני (בכל סופר או חנות טבע).



ונגיע לעיקר מוצרי איפור-
כל מי שמחפשת פגם בעור שהיא רוצה להסתיר- בין אם זו כהות מתחת לעיניים, צלקת, אדמומיות 
ואפילו קעקוע יש את המוצר קמופלאז' שממש מעט ממנו מתחת למייק אפ מעלים הכל-
 
אם את מחפשת מוצר שיחליק את הפנים ויעלים שומניות- אני ממליצה על הפריימר של לוריאל

 
הוא סיליקוני, במחיר משתלם וממש מחליק את העור לפני האיפור!

אם את רוצה קסם שיחליק ויעלים קמטים- יש ל OFRA פריימר ייעודי להחלקת קמטים לפני איפור -
 Face Lifting Flash Primer

הוא באמת עובד ומעלים קמטים! אני משתמשת בו על לקוחות שמבקשות להפחית מראה קמטים. 

המסקרה הכי טובה (וגם הכי זולה) שמצאתי עד היום שעושה ריסים וואו (ארוכות ומעוגלות) זו 
המסקרה הלבנה של אססנס - The False Lashes

ואיך אפשר בלי שימר נוזלי? השימר שעושה קסם ומאיר כל מראה איפור (מעורבב יחד עם מייק אפ או 
מונח מעליו, כבסיס לצללית, מעל שפתון, על עצמות הבריח ועוד) 
הוא השימר הנוזלי של פלורמר שאני פשוט מכורה אליו.


תמיד אבל תמיד שואלות אותי איזה מוצר הכי טוב לשיפור העמידות של האיפור?
אז לכך יש לי שלושה מוצרי קסם- מבית MALU WILZ-
פודרה שקופה מקבעת

פודרה שקופה שלא מחזירה אור בצילומים, מתאימה לכל גווני העור וגרוסה הכי דק שאני מכירה 
ופשוט פודרה מעולה!

ספריי פיקס&ריפרש לקיבוע איפור

ספריי לקיבוע וריענון מראה האיפור. מומלץ במיוחד לימים הלחים יותר וגם נגד מים.
שפתון שקוף לקיבוע שפתון
שפתון המשפר עמידות של כל ליפסטיק שיש לך.


ועד כאן להפעם,

אשמח לשמוע מכן אילו מוצרים אתן הכי אוהבות ושהם עושים ניסים עבורכם?

מאחלת לכולכן חג שמח ומלא בניסים, אור שמחה ואהבה!


ממני,
הבחורה עם המטפחת.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה