חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום ראשון, 1 במאי 2016
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז בשעה טובה ומוצלחת עברנו את פסח!
מה שאומר שהאביב פה בכל הכוח.
ומבחינתי זה הזמן לרענן את המלתחה ואת המוצרים לפנים-
על מנת שיתאימו למזג האוויר המתחמם, ובעיקר לשמש החמה שיש לנו בישראל.

אתחיל בסקירת מוצר שנכנס לחיינו בשנים האחרונות, ומאז שגיליתי אותו- אני פשוט לא יכולה בלעדיו!
אני מדברת כמובן על הפריימר לפנים.

כל מתאפרת יודעת עד כמה חשוב להניח מייק אפ על עור שהוא מטופח וחלק.
כך מראה האיפור שיתקבל יהיה הרבה יותר מחמיא וחלק, וכמובן גם הרבה יותר עמיד.
ישנם כל מיני סוגי פריימרים- יש על בסיס קרם (בתוספת לחות לעיתים) אבל בעיקר, והטובים שבהם
יהיו במרקם סילקון ובצבע שקוף, או עם מעט גוון לשפר פגמים בעור (למשל פריימר ירוק למניעת אדמומיות).

למה צריך פריימר?

תפקידו של הפריימר הוא להכין את העור לאיפור.
המרקם הסיליקוני עוזר להחליק את העור, ולצמצם את מראה הנקבוביות הבולטות.
הוא גם עוזר ליצירת מראה "מאט" יותר , ולעמידות האיפור (בעיקר בתנאי שמש וחום).
[כמובן שאם נוסיף פודרה מעל למייק אפ העמידות תהייה גבוהה יותר]
אני באופן אישי הרבה יותר אוהבת פריימר על בסיס סיליקוני, כבעלת עור שומני.

את הפריימר נמרח לאחר שניקינו את הפנים, הנחנו סרום וקרם לחות.
כדאי להתמקד במריחת הפריימר באזור הT של הפנים- מצח, אף וסנטר, שהם האזורים השומניים יותר.

ישנם פריימרים שצריך "לעבד" אותם ולהמיס לתוך העור (בעזרת האצבעות) לקבלת אפקט חזק יותר.

חשוב לי לציין כמאפרת שכדאי לשים לב שגם המייק אפ שאתן משתמשות בו מעל לפריימר יהיה כזה
שישתלב במרקם הסילקוני, כי אחרת המייק אפ לא ישב טוב בכלל על העור, ובוודאי שלא יהיה עמיד.

ואחרי שחפרתי לכן על מה זה פריימר ולמה הוא טוב אני רוצה להראות לכם מספר סוגי פריימרים
שאני אוהבת להשתמש בהם.

פריימר סיליקוני של סמאשבוקס



פריימר סיליקוני של OFRA













פריימר קרם של קליניק




















אלה הם שלושת האהובים עליי, גם לעצמי וגם בתור מאפרת על לקוחותיי.

לאחרונה יצא פריימר חדש לשוק ובמחיר זול משמעותית ממהמתחרים-

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS מרחיב את סדרת האיפור העמיד אינפליבל ומשיק:

INFAILLIBLE PRIMERבסיס/ פריימר במרקם ג'ל, למריחה לפני האיפור.


צילום: מוטי פישביין

לאינפליבל פריימר בסיס במרקם ג'ל, המעניק לעור הפנים מרקם חלק וקטיפתי על ידי צמצום מראה פגמים,
נקבוביות פעורות וברק. 
שימוש באינפליבל פריימר כבסיס מחליק את העור, ממלא מראה קמטוטים, סדקים או מרקם לא אחיד. 
כמו כן, מאפשר מריחת מייק אפ נוחה יותר לתוצאה טובה ועמידה יותר.

הודות למרקם הג'ל, פריימר אינפליבל מעניק גימור מאט נחשק לעור, ומותיר תחושה נעימה ולא "עמוסה". 
צבעו שקוף, על מנת להתאים אוניברסלית לכל גווני וסוגי העור.

אופן שימוש: יש למרוח את הפריימר על עור פנים נקי, טרם מריחת המייקאפ. 
מומלץ לבצע תנועות סיבוביות למריחה אחידה על כל שטח הפנים. יש להימנע ממריחה באזור העיניים.

מחיר: 160 ₪ ל 30 מ"ל (לפני הנחה ברשתות השונות)
את מוצרי האיפור והטיפוח של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.
חשוב לציין כי לא מומלץ להניח פריימר באופן יומיומי ללימודים או לעבודה, מפני שהוא עלול לחסום את הנקבוביות. 
חובה לנקות היטב את הפנים ולהסיר את האיפור באופן מלא לאחר השימוש, על מנת לאפשר לעור לשוב ולנשום. 

*חלק מן הפריימרים המוזכרים בפוסט ניתן לרכוש באתר גילטי.

דעתי על המוצר:

כמו שרשמתי אני מאד אוהבת פריימים.
אמנם אני לא משתמשת באופן יומיומי, (כי זה לא בריא לעור) אבל לארועים, או בזמנים שחשוב לי שהאיפור 
יהיה עמיד אשתמש בו.
בתור מאפרת כמעט תמיד אניח פריימר ללקוחה על מנת שהאיפור שלה יהיה מחמיא חלק ובעיקר עמיד. 

אני חושבת שהמוצר הזה נותן תחרות טובה מול הפריימרים האחרים והיקרים יותר בשוק. 
והמחיר שלו מאד משתלם.

ועד כאן להפעם.

אשמח לשמוע מכן איך אתן מתכוננות לקיץ בגזרת האיפור? והאם גם לכן יש פריימר אהוב?

ממני,

הבחורה עם המטפחת.

_______________________________________________________________
*המוצר התקבל לסקירה 

 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה