חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 3 במאי 2016

בס"ד

הי לכן, מה שלומכן??

אז עברנו את חג הפסח, ויצאנו לחירות.

ואני מרגישה שאני רוצה גם להוציא את השיער שלי לחירות :)

מזג האוויר החם והלח והרוחות היבשות פשוט מנפחות והורסות לי את השיער,

וגורמות לו להראות מבולגן, נפוח ולא מחמיא בכלל.

לכן, שמחתי מאד לקבל להתנסות את המוצר המופלא והחדש של חברת אמיקה* :

ספריי הטקסטורה לשיער - Un. Done Texture Spray

צילום: יח"צ אמיקה
 
 


ה Un. Done Texture Spray הינו ספריי טקסטורה לעיצוב קל ומהיר של השיער ולמראה שיער מאט, 
מלא בנפח וטקסטורות. 
ניתן ליצור בעזרתו מראות שונים וטרנדיים: 
מראה ה Beachy Waves, מראה מלא בנפח, מראה מאט, והענקת טקסטורות לתסרוקות שונות. 

ספריי הטקסטורה מכיל מינרלים טבעיים בשם זיאוליטים המעניקים נפח לשיער, מונעים חשמל סטטי 
ומנקים את השיער מרעלים. 

במקביל המולקולות הייחודיות של הזיאוליטים נצמדות לשיער ויוצרות בו נפח מבלי לגרום לקשיחות או 
כבדות אשר יוצרים מראה שיער נפול. 

הפורמולה השקופה והיבשה של התרסיס מבוססת על שמן גרגרי האובליפיחה המכילים אומגה מסוג 
9,7,6,3 וויטמין C ומגינים על השיער. 

ללא פראבנים, ללא סודיום כלוריד, ללא צבעים מלאכותיים, ללא PH ,ללא סולפטים, ללא טלק. 

מתאים גם לשיער שעבר תהליכים כימיים כגון: צבע, החלקה, הבהרה וכו'.

המוצר זכה בשני פרסים יוקרתיים לשנת 2015 מטעם ה- ICMAD והוכרז כמוצר חובה לכל אישה 
אשר חובבת טיפוח ועיצוב השיער.

הנחיות שימוש: 

רססי תחילה כמות קטנה של הפורמולה על שיער יבש/מעובד/לאחר עיצוב תסרוקת ליצירת טקסטורה 
טבעית או נפח שתבחריהוסיפי עוד במידת הצורך ועבדי את השיער באמצעות האצבעות
ניתן לשלב את הטקסטור ספריי עם כל אחד ממוצרי העיצוב של אמיקה-
שמפו יבש, ספריי Touchable, סרום,שמן ועוד

התוצאה: שיער במראה Un.Done עם גימור מאט וסופר שיקי.

טיפ לימי הקיץ והלחות המתקרב:

התיזי מעט מה Un. Done Texture Spray על קצוות השיער על מנת לספוח את השמנוניות והלחות 
ולאפשר לכל עיצוב שיער לחוש אוורירי ונושם יותר.

צפו בדוגמה להמלצתה של גורואית הביוטי המובילה ניקי טוטוריאלס שעושה שימוש בשמפו היבש יחד 
עם הטקסטור ספריי כאן.

ניתן לקרוא מידע נוסף על השילוב הנ"ל גם בכתבה שפורסמה באתר של אמיקה.

מחיר מוצר: 110 ש"ח ל 232 מ"ל (כעת נמכר בגילטי ב99 ש"ח)

*במהלך התקופה הקרובה הספריי החדש יימכר באתר גילטי בלבד ובמספרות המובחרות. 
מאוחר יותר ייכנס למכירה גם באתר הרשמי של אמיקה: http://www.loveamika.co.il/


דעתי על המוצר:




צילום מתוך האינסטגרם שלי



כמו שרשמתי בתחילת הפוסט- אני מחפשת מוצרים לשיער שיתנו מענה ליובש ולחוסר היכולת של השיער להסתדר. 
כן, אפילו שהוא חלק.
אני חייבת להודות שהמוצרים של אמיקה פשוט מעולים!
בכל פעם שאני מגלה מוצר חדש שלהם- אני לא  מבינה איך השיער שלי יכול היה להסתדר בלעדיהם קודם?
אם זה השמפו היבש המעולה שלהם, השמן הטיפולי ומסיכת ההזנה וכמובן ספריי הטקסטוקה-
כולם מענייקים לשיער שלי מראה מעולה וקל לתפעול.
כמובן שגם הריח המעולה של כל המוצרים והנראות והעיצוב הצבעוני והעליז רק מוסיפים לכל החוויה.
אני ממליצה מאד!
במיוחד אם את כמוני- סובלת משיער שומני (בעיקר בקיץ)- ספריי הטקסטורה פשוט גורם לשיער לשנות 
טקסטורה-ממכוער ומקרוזל ליפה ומחמיא. 
אני פשוט מתיזה קצת מהספריי טקסטורה על השיער שלי (לעיתם בשילוב ריסוס שמפו יבש על שורשי 
השיער לספיחת השומניות העודפת) ופשוט מעצבת אותו לפי הבחירה שלי. והשיער נראה מעולה!

*למי שלא מכירה את חברת אמיקה -

מקור המילה אמיקה הוא בשפה הלטינית- AH-MEE-KA ופירושה חברה.

אמיקה עומדת בשם ובמוניטין שלה בתור "החברה הטובה ביותר של האישה!" 

החל ממכשירי העיצוב ועד למוצרי הטיפוח - אמיקה עוזרת לך לאהוב את השיער במקום לריב איתו כל בוקר.

אמיקה ממוקמת בניו-יורק, אחת מבירות האופנה העולמיות החשובות ביותר, ומשם נוצר הקשר הבלתי נפרד 
בין איכות המוצרים שלנו והאופנתיות שלהם.

כבר מספר שנים שאמיקה הינה מותג בינלאומי שחדר כמעט לכל שוק אפשרי בתחום הטיפוח והיופי ,
וכיום אמיקה משווקת ב-35 מדינות בעולם.

באמיקה מתעדכנים בעיצובים חדישים וצבעוניים בהשראתם הישירה של תצוגות האופנה העולמיות.

מוצרי הטיפוח והעיצוב של אמיקה מיועדים לכל סוגי השיער ונותנים מענה לכל בעיית שיער: 
החל משמפו לניקוי יסודי, מסכת הזנה לסוגי שיער שונים, סרום מגן חום או שמן טיפולי, קרם לתלתלים, 
ספריי לעיצוב המותיר תחושה נעימה ושמפו יבש.

מוצרי הטיפוח קלים לשימוש, נותנים תוצאות מקצועיות ועוזרים לך להתגבר על הנזקים שנגרמו לשיערך.

וכמובן שיש לאמיקה את מכשירי עיצוב השיער המעולים והמהממים שלהם. 

ניתן ללמוד עוד על המותג אמיקה באתר וברשתות החברתיות:
באינסטגרם ובעמוד הפייסבוק של החברה - שווה לעקוב!


ועד כאן להפעם,

אשמח לשמוע מכן אילו מוצרים אהובים עליכן לעיצוב וטיפוח השיער?

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

מוזמנות לעקוב אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם שלי :)

_____________________________________________________________
*המוצר התקבל לסקירה ע"י החברה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה