חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שישי, 6 במאי 2016

בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אז אפשר לומר שאנחנו באביב, ואוטוטו הקיץ מגיע.
מה שאומר שצריך לעדכן את הצבעים שאנו לובשים שיהיו מותאמים יותר לעונה החמה.

אני אישית, מאד אוהבת את צבעי הפסטל למיניהם, ובשנים האחרונות התאהבתי בצבע הניוד.
אני מודה שפעם חשבתי שבגלל שאני בהירה, הגוונים הניודיים פחות יחמיאו לי- אבל התברר שטעיתי!
הצבעים הללו מאד מחמיאים, ולכל גווני העור.

כמובן שיש גוונים שונים של ניוד- חלק חומים יותר, חלק ורודים, חלק חמים וחלק קרים.
אני אישית אוהבת את הגוון הניודי שנוטה לצבע פודרה.

לאחרונה, חברת ביוטיקייר* הוציאה ליין חדש של מוצרי איפור שניתן ליצור בעזרתם מראה איפור ניודי.
הגוון הניודי יככב גם הקיץ כגוון מוביל וטרנדי (הוא כך משנת 2010).  

להלן פירוט המוצרים-

BB-Cream



צילום: יח"צ


המוצר שהביא למהפכה בעולם הטיפוח - עכשיו בגרסה משודרגת, בעל ניחוח עדין ונעים. 
קרם לחות מתקן- Blemish Base  מסדרת XPRESS הינו תכשיר אנטי-אייג'ינג אקטיבי ייחודי המהווה
שכבת יסוד המתקנת פגמים ויזואליים בעור הפנים והצוואר באופן מידי. 
ייעודי להגנה מפני השמש, טיפול בכתמים, בקמטים וביובש. 
הקרם מבוסס על נוסחה ייחודית המשלבת סרום + פריימר+מייקאפ + מסנן קרינה והכול בתכשיר אחד.    

מכיל: קומפלקס צמחי מרפא פעיל ובו תמציות אלוורה, אשכולית, הדס לימוני, שעורה וצמח פורטולקה, המועשר בסקוואלאן המעודד פעילות רטינואידית ואנטי-אוקסידנטית להחלקת קמטים, הפחתת סימני מתיחה ומיצוק העור והוא אף מסייע בהרגעת העור באופן אינטנסיבי, המרצת וטיהור העור תוך חידוש קרום ההגנה הטבעי שלו והגנה מקרני השמש.   

מוצע בשלושה גוונים מובילים. 

מחיר: 10.90 ₪. תכולה: 30 מ"ל


דעתי על המוצר:
אני מאד אוהבת BB קרם לשימוש בקיץ.
יש לכך שתי סיבות: האחת- אני לא אוהבת כיסוי כבד ומלא שיזנל ממני בקיץ, ויראה לא מחמיא.
שנית- אני אוהבת את קיצור הזמן של שימוש במוצרים, כי בBB יש גם לחות וגם גוון.
אבל הBB של ביוטיקייר הוסיף סיבה שלישית והכי חשובה בעיני- והיא ההגנה מהשמש!
מוצר מאד כיפי ומחמיא, וניתן לבנות בעזרתו כיסוי בינוני.
חייבת לציין שמסנן הקרינה לא פוגע במראה המתקבל על העור.
ממליצה למרוח אותו על הפנים בעזרת מברשת איפור דחוסה או ספוגית (הספוגית הורודה מעולה).

Pudgy Pencils - אודם עפרון עבה 12 - בגוון ניוד פודרה עדין ורענן לשפתיים



צילום: אסף אמברם


אודם העיפרון של ביוטיקייר עשיר בלחות, מעניק ברק וזוהר- מכיל פורמולה ייחודית ובה ויטמין E
סיליקונים ושעווה מפירות שיח הסומק, המסייעת בהגנה על השפתיים ומעניקה מראה מפתה וחושני. 
הסדרה מכילה 8 גוונים אפנתיים, עמידים הנמרחים בקלות. 

מחיר: 4.90 ₪


דעתי על המוצר:
טוב תקשיבו- פה מדובר במוצר סופר מומלץ!
עזבו שהמחיר ברצפה- השפתונים האלה מושלמים.
כיף לזרוק אותם בתיק, והם לא נהרסים בחום כמו דומיהם.
אפשר לעשות טאצ'-אפ איתם בקלות (אפילו ללא מראה), והגוונים מהממים.
השפתון מאד לחותי, עם פיגמנט יפה (לא עמיד).
ואני כ"כ שמחה שהוסיפו עוד גוונים כי זה מוצר השפתיים האהוב עליי מביוטיקייר.



ברונזר (משזף) לאחידות גוון הפנים בכל שעות היום גוון 02 -



צילום: אסף אמברם


ברונזר מינרלי עשיר בפיגמנט ושימר ליצירת מראה שזוף או להדגשת תווי הפנים. 
אינו מכיל טאלק . 
גוון אידיאלי לעונת הקיץ.  
מוצע בשני גוונים (01 מאט, 02 בעל נופך יותר "שימרי").   

מחיר: 8.50 ₪


דעתי על המוצר:
אני חייבת להודות שכשראיתי את הברונזר הזה בהתחלה די נבהלתי.
לא אוהבת שילוב של שימר בברונזר. ועוד על עור בהיר כמו שלי פחדתי להראות מוכתמת..
אבל אני מודה שטעיתי- והברונזר הזה מהמם.
מאד מחמיא ומאד פיגמנטי (לעבוד בזהירות עם מעט חומר).
אני אוהבת לחמם איתו את הפנים בעזרת מברשת גדולה, או ליצור הצללה מחמיאה מתחת לעצם הלחי.
לעתים משתמשת בברונזר כצללית בחלק החיצוני והעליון של העפעף ליצרית קפל מחמיא.

העובדה שיש שימר עובדת לטובה כאן, ומי שחפצה במראה מעין שזוף- זה המוצר בשבילה.

שפתון לחות עמיד בגוון קורלי וקייצי למראה צבעוני וטרופי – גוון מס' 32 - 

צילום: יח"צ




אודם לחות עמיד עשיר בפיגמנט, רך ונעים, המעשיר את השפתיים בלחות לאורך זמן. 
סדרה המכילה 100 גוונים לכל עונות השנה. 
גוון 59 הוא שילוב של גוון הקורל אל תוך האדום הקלאסי - למראה איפור רענן, צעיר, קיצי  ואופנתי.

מחיר: 4.50 ₪. 


דעתי על המוצר:
באמת שכבר נכתב ונאמר הכל על השפתונים האלה של ביוטיקייר.
הם לחותיים, נמחים בקלות ובעלי פיגמנט מעולה (לא עמידים).
מי שרוצה להוסיף צבע למראה שלה- זו הדרך לכך, ובלי לקרוע את הכיס.

וזה המראה המתקבל בשימוש במוצרים.
ניתן להרכיב את המראה הכי עדין ומושקע ולא לפשוט את הכיס, במיוחד לעונת האביב-קיץ:


 
צילום: יח"צ



המוצר הבא להשלמת הלוק הניודי הוא כמובן לק :

לק בגוון ניוד להשלמת הלוק הבהיר הרענן והקיצי – לק  מספר 59 -


צילום: יח"צ


לק עמיד, איכותי ובוהק, נמרח בקלות ומעניק כיסוי מושלם במריחת צבע אחת בלבד!
בסדרה 100 גוונים המתאימים לכל מצב רוח. 
תכולה: 15 מ"ל. 

מחיר 4.50 ₪. 

דעתי על המוצר:
אני אישית התאהבתי בלק הזה כבר ממבט ראשון!
ולאחר השימוש אני יכולה לומר שמספיקות שתי שכבות לאטימות מלאה, והלק מאד עמיד!
הגוון סופר מהמם ויחמיא לכל אחת.
ועוד במחיר כזה- שווה!

*רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 23 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, 
ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים.
לרשת 21 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם ומועדון לקוחות חדש- Beautycard המעניק,
לצד מגוון הטבות בלעדיות- אף הנחה נוספת בכל קנייה. 
הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי - מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ומגוון עצום של אקססוריז, 
הכל תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות.
הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה שליופי אין מחיר!

לפרטים אודות הסניף הקרוב - אתר: http://www.beautycare.co.il  בטלפון : 0747-185-185 


ועד כאן להפעם.

אני חייבת לסכם שמאד מאד אהבתי את כל המוצרים.
הפעם ביוטקייר קלעו בול- גם בגוונים וגם באיכות

בקרוב אעלה לכן לוק שאני יצרתי בעזרת המוצרים.

אשמח לשמוע מכן - אילו גווני ניוד אתן הכי אוהבות?
ומה תיישמו למראה איפור בשבילכן לקיץ הזה?


ממני,
הבחורה עם המטפחת.
_______________________________________________________________
*המוצרים נתקבלו לסקירה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה